Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!

wave voor aidan!!!

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Dit forum is er juist om lekker "anoniem" alles te kunnen zeggen wat je voelt/denkt!....Dus blijf dat vooral lekker doen (als je je er goed bij voelt)....

Je kleurt het zeker niet zwart....Het is altijd zo geweest en nu is dat ineens niet meer. En zeker nu jij alleen met de 3 kids zit, druk bent met een stage en je niet helemaal top voelt is het niet fijn om te horen dan manlief gezellig met iemand in een restaurant zit. Dat steekt, omdat jij zou willen dat jij daar met hem gezeten had. Dus dat is een volkomen natuurlijke reactie.

Hopelijk ziet hij dit ook snel.....
    En mbt manisch depressiviteit...Het zal altijd pieken en dalen hebben maar dat betekent niet dat hij geen rekening met je kan proberen te houden! Gelukkig dat jullie daar nog wel over kunnen praten!...Wanneer komt hij weer naar huis?....

Dikke knuff

3. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Ah, net op hyves zitten chatten met Gemma Benjak, of heette ze hier nu ladyjane? Haar zoontje heet Jonathan. Anyway, jullie krijgen allemaal de groeten van haar!

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    thnx!!!

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Lastig he, al die verschillende namen....Heb ik ook altijd met bwt'je aka krakertjes....Moet ik ook altijd ff nadenken!!!.....

Groetjes terug!

6. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Vanavond:) Ben benieuwd. Ik hoop dat ik niet blijf hangen in mijn boosheid. Beetje opbouwend bezig zijn is wel het beste denk ik.

En ja, wat is zo'n forum eigenlijk geweldig he! :D Ik zou het niet meer kunnen missen eerlijk gezegd! Niet dat ik nooit eens een weekje niet hier ben, maar gewoon, als je wil kun je altijd hier terecht voor een kletspraatje. En dat al ruim anderhalf jaar he!
    Knap hoor, van ons :D
    En jaaaaaaaaaa
    daar gaan we weer:

GROUP HUG!!!

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Vind het ook altijd fijn dat je hier altijd wat kan neerzetten waar je op dat moment behoefte aan hebt. En soms wordt er gereageerd, soms ook niet, soms ontstaar er een heel "topic" over een onderwerp....

Iedereen wordt ook geaccepteerd, of je nou iedere dag hier bent of soms je gezicht laat zien!....

Vind het ook vrij uniek dat er een 2e uitje komt...met tot nu toe iets van 16 personen!....Had ik ook niet helemaal verwacht. Iedereen is toch druk met zijn eigen leven met werk, kinderen, huishouden, sociaal leven enz....

En het allerfijnste vind ik toch wel de herkenning die er vaak is wanneer je iets typt....Er is er altijd wel 1 die hetzelfde heeft meegemaakt ofzo,.......Je kan je hart luchten en tegelijkertijd krijg je adviezen of een hart onder de riem...

We mogen blij zijn met dit clubje!

Daarom volgens traditie (bedankt voor het inzetten Jodelahiti)....

GROUPHUG!!!

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Dinsdag had ik dat maag en darm onderzoek en dat was op z'n zachtst gezegd vreselijk.
    22 februari heb ik een afspraak met de MDL arts en krijg ik de uitslag van de biopten.

Verder heb ik eigenlijk geen pijn meer, ik ben alleen erg snel moe en heb weinig kracht.
    Als ik op schaal kijk en 1 is hoe het was met alle pijn en ellende en 10 is gezond, dan zit ik nu op 6.

Met Lila gaat het super, zolang ze geen koemelk of soja binnenkrijgt heeft ze nergens last van!

Hoe gaat het nu met jou?
    Zit je al wat lekkerder in je vel na de laatste periode?

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik grouphug mee :)

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Wat fijn dat het alweer een heel stuk beter gaat met je? Ben benieuwd naar je uitslag!

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Mooi geschreven knorrie!!! Ik ben het er helemaal mee eens!
    Het voelt ook echt alsof jullie mn vriendinnetjes zijn haha...
    We zijn een leuk clubje met elkaar zo:D:D:D:D:D
    Grouphug!!!!!

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    we gaan zo naar centerparcs de auto zit proppie vol haha. We gaan vanavond gourmetten dus hebben alvast thuis de boodschappen in geslagen scheelt natuurlijk veel met daar.
    Alleen sem heeft verhoging grrrr volgens mij van zijn tanden(nr 7&8 zijn bijna door) en hij is wat verkouden dat heeft ie zeker van mij.
    Hopelijk zet het niet door vorige keer had ie aan bijde kanten oorontsteking na het zwemmen in cp ben daar nu wel een beetje bang voor. Nu slaapt ie haha whats newww

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Lijkt me idd niet het meest fijne onderzoek!....
    Spannend de uitslag...maar nog even geduld!

Wat fijn dat je geen pijn meer hebt. Dat komt door het "dieet" ? Of heb je medicatie ?..... Echt super om te horen dat het echt beter met je gaat!!!....

En fijn dat het met Lila ook goed gaat....Is er voldoende voeding voor haar te koop/bereiden zonder koemelk/soja?.....Kan je bijv kant en klare potjes gebruiken of van die babykoekjes? (heb er eigenlijk nooit naar gekeken....) of is het echt zoeken naar de goede producten?

En voor jou zelf? Is dat een beetje te doen (je had toen toch zo'n enorme lijst met producten die je niet meer mag/kan eten?)....

Hier gaat alles "goed".
    Zit wel wat beter in mijn vel.
    De "eenzaamheid" blijft en daar kan ik zeker op dagen als deze (van dat heerlijke druilerige binnen blijf weer) last van hebben. Dan denk ik: wat zal ik nu eens gaan doen?.....En dan kom ik maar weer tot het besef dat ik geen hobby heb, en dat er ook niemand in de buurt is die ff langs kan komen.....Dat zijn de lastige momenten.

Maar ik geniet volop van Aidan en de gedachte dan manlief straks weer lekker thuis is tegen een uur of 6 maakt het dat ik het kan relativeren. Maar blijf het lastig vinden.

14. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Erg he, hoeveel je meeneemt met zo'n kleintje!!!...Ik vrees de zomervakantie al!!!....

Ohhh, lekker ff weg! Je hebt het verdiend, geniet er maar lekker van!!!

Hopelijk wordt Sem niet ziek en geniet ook hij volop van cp.....

HAVE FUN!!!....

Ennuhhh Sem slaapt?...Aidan ook nog steeds!...Denk uitwerking van de prikjes....brood staat al klaar, maar meneer tukt nog even lekker door!.....

15. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Ik ben niet zo heel veel aanwezig geweest maar ik kreeg wel mee dat je allerlei smerig spul in moest nemen. Dat is nu voorbj he?
    Hopelijk ben je over een tijdje af van alle onderzoeken!

@Ninja, veelplezier op vakantie! Even lekker ertussenuit. Heerlijk!

@Knor, herkenbaar, dat eenzame ;)
    Ik ben gisterenavond wel wezen sporten. Oppas geregeld en wegwezen. Dat zou ik ook aker moeten doen!

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ga ik net Aidan ophalen uit zijn bedje....ZIT meneer rechtop in zijn bedje en kijkt me aan met zo'n blik van: Kijk een mama, wat ik nu ineens kan!!!...

Echt zo gaaf. Gisteren was hij al steeds bezig met het proberen vanuit ligstand te gaan zitten, maar hij kwam steeds iets tekort (wat hem overigens erg frustreerde)....En nu kan hij het ineens!!!

Hier spreekt een trotse mama!!!

Net brood gegeten en dat was dan ff minder. Meneer heeft 1 stukje op, van zijn yoghurt ook maar 1 hap en zelfs van zijn drinken maar 3 slokken....Zit nu met zijn korst te spelen......

Hou het maar op naweeen van de prik....straks nog maar eens aanbieden!!!

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ knor 11 maanden wave voor aiden!! Wat gaat het toch snel he?!

@ Hier ook als een wervelwind door me huis heen geweest. Mijn vader heeft net met mijn broertje mijn andere bed opgehaald, die wou mijn broertje over nemen, en aangezien 'vriend' toen een ander bed voor mij/ons gekocht had, staat die andere toch maar in de weg.
    dus nu ff snel mijn slaapkamer opruimen. Dan weer naar me ouders want daar zijn de kids, blijven daar ook lekker eten dus echt top!!
    Dan vanavond ff lekker wat cc's maken, ff wat proberen. Show ze jullie wel ;) Dan 'snoepen jullie virtueel mee'.

@ Jode dikke knuff voor jou hoor!!

@ Grouphug: ik doe mee!!

@ knor helemaal gelijk, ik vind het een leuk groepje zo en idd je word gewoon geaccepteerd zoals je bent. Ik ben er ook erg blij mee, want anders zit ik maar alleen te wezen zonder aanspraakpunt naast me op de bank, dus tja kruip dan achter de laptop en klest gewoon hier.

@ uitje: echt zin in!! :D leuk om alle beebjes weer te zien... nou ja beebjes bijna dreumesjes.

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,
    Hier een druk weekje achter de rug. Gewerkt, 2 avonden weggeweest, hier nog bezoek gehad enzovoort. Stijn is weer helemaal de oude gelukkig.

Ninja, veel plezier in Centerparcs

Knor, 11 maanden wave voor Aidan, nog 1 maandje en dan alweer 1 jaar.
    Jij bent goed bezig vandaag. Hier zijn ook de boodschappen al binnen en vanmorgen notulen uitgewerkt. Ik denk dat ik morgenochtend maar ff wat in het huis ga doen, want dan is manlief toch naar cursus.

Lila, fijn dat het iig de goede kant op gaat en dat de onderzoeken zijn afgerond; zo;n maag en darmonderzoek lijkt me idd verschrikkelijk.
    Ik wil trouwens iets van muffins, cake of iets dergelijks bakken. Waar moet ik dan rekening mee houden?

Jodel, wat een verhaal met je man. Dat kan hij idd niet maken. Hoe gaat het nu? Dikke knuffel iig.

Ninja, Stijn slaapt ook zo’n 17-18 uur per dag. Eerst was het minder, maar de laatste weken is het weer zoveel. Hij slaat gerust 2x2-3 uur overdag en s nachts ongeveer 13 uur.

Ladytijger, beterschap met Bram.

Boni, ik kolf sinds een paar weekjes ook niet meer op mn werk; kolfde nog maar 60 cc. Ik geef nu op werkdagen 2 keer bv en als ik thuis ben tussen de middag ook nog een keer.
    Ben mn voorraadje aan het op maken door mee te geven naar de oppas en als dat op is kunnen ze dar gewone melk geven.

Mirr, super dat je echo goed was.

Bellie, hoe gaat het nu met je pols?

Gup, wat gaaf dat Daniel het lopen helemaal doorheeft. Zijn jullie al aan het varen?

@vakantie, hier was ook de grootste koffer van Stijn.

@tv kijken, hier ook niet zoveel. Stijn kijkt altijd s ochtends met ons het journaal mee en zit dan altijd te zwaaien naar Jan de Hoop ;). Verder zet ik s middags wel eens de tv ff aan en dan gaat hij even kijken, maar daarna weer door met spelen.
    Radio in de auto moet hier idd ook aan; vind hij gezellig volgens mij.

@drinken, hier ook niet veel. 3 keer BV (ik schat zo’n 500cc), misschien 100 cc of thee (of nog minder) en fruit s ochtends. Toetje doen we nog niet, omdat hij na het eten gelijk in bad gaat en dan bv krijgt, wordt anders een beetje dubbelop.

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Veel plezier, geniet ervan!

Hopen dat de verhoging een beetje zakt..
    Misschien kan je proberen Sem's oortjes een beetje boven water te houden, ik heb ook oorontsteking opgelopen in CP..

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    (zie hierboven in het rood)

Ik herken jou gevoel heel erg, ben ook nog steeds veel depri.
    Heb wel hobbies, maar op het moment dat ik alles probeer te plannen overdondert het me en voel ik me overbelast.
    Ik kan het niet zo goed plannen allemaal, als ik 2 afspraken heb op 1 dag voel ik me al heel druk, en bij 3 afspraken wordt ik vantevoren al moe en gespannen.

Deel Deze Pagina