Joehoe, Etienne is gelijk lief gaan slapen vanavond! Hij heeft bij mijn schoonouders van 11-14.15 geslapen en thuis viel hij rond 20.15 in slaap. Zit 6 uur tussen, das ook te lang voor hem. Maar het gekke is dat hij normaal een hele fles van 210 opdrinkt en daarna nog honger heeft. Nu heeft hij zijn warme eten nauwelijks op, een paar happen danoontje en 60 cc melk??? Snappen jullie het nog? Gek kind haha... Ben benieuwd of hij dan nu een hele nacht doorslaapt?! Ach, heb toch weekend, maakt me ook niks uit... laat maar komen @super m: gefeliciteerd met je 10! Super knap! @knor: jammer dat Alban niks voor je had meegenomen gisteren, a-romanticus Fijn dat het etentje wel geslaagd was. en vast ook nog wel geklust voor een brusje? hihihi... @jodela: have fun bij je ouders en geniet ervan! Met wie ga je dan naar de bios en de kroeg? @ladytijger: invriezen gaf iemand als tip, zou ik ook doen jah als dat kan? Succes! Maar wel naar het uitje komen hoor @gup: balen meid dat je echt niet naar het uitje kan komen. Volgende keer beter... ennnnn ben jaloers hoor op je dat Daniel al kan lopen. Zit hier ook met spanning te wachten. Vandaag bij opa en oma ook weer een paar pasjes los, maar nog wel onbewust haha... @lilalief: wel tof dat je naar het uitje gaat! Iedereen is wel heel lief met meendenken voor jouw en lila, dus komt helemaal goed... @bellie: hoest met je polsje? Beetje kunnen slapen van8? Je kan moeilijk typen las ik op hyves, dus je zult hier ook wel minder meetypen of niet? Sterkte in ieder geval! en wat een super schattige foto van Dinand die in slaap is gevallen in de kinderstoel hihihi... @nelta: had je idd al een paar dagen niet meer gezien hier. Fijn dat de drukke week weer voorbij is... @??? weet het ff niet meer...
Lang stil leggen idd. super m mooi die 10 je verdient ook een 10 met een pluim lady zou het even niet weten je wat te adviezeren. Wel veel idd uit nacht dienst uitje zelf taart maken en dan dag er na verjaardag. Pff en beterschap met Bram. Jodel veel plezier bij je ouders en neem ons advies ten harte rust even uit bij je ouders. ninja veel plezier bij centerparks. Iemand vergeten sorry alvast. Hier gaat het Karishma heeft weer zulke rode billen een halve tube creme er maar op gedaan hoop dat het morgen al minder is. Ze heeft vandaag een halve fles op ja wel. en ik vermoede het al er is weer een tand door vandaar die kapotte billen. Even boodschappen gedaan en Arun uitschool gehaald. Arun heeft een aanvaring gehad met zijn juffen. Pfff gaan toch kijken ik en school hoe Arun met zijn problemen om kan gaan. Hij kan uit het niets agersief reageren. Meestal als ik het zie gebeuren krijg ik hem nog wel kalm maar school niet. Dus weer een probleem er bij. En heb juist altijd zo me best gedaan om Arun niet te belasten door mij. Ik geef niet me zelf de schult wel zo iets van pff we gaan er voor en ik ga kijken wat hij nodig heeft om niet zo te reageren. Misschien toch iets genetisch Verder niet veel te schrijven O ja wel lekkere boodschappen gehaald hihih. Word smullen in het weekende.
Ja kreeg gisteren de uitslag even snel in het kort. Iq van 82 maar een sociaal iq van 98. En dat dat me val kuil is. Mensen verwachten te veel van mij. Van je moet het zelf doen nu staat het op papier dat ik wel iets van hulp nodig heb en dat ik me niet aanstel Was het dat maar ach ja. En toch een persoonlijkheids storrenis sta er niet zo heel verstelt meer van. Helaaas dus toch bordeline.:x Uit de testen komt naar voren dat ik van naturen een terug getrokken meisje/vrouw bent en die woede en angst en andere dingen toch echt met trauma.s te maken hebben. Het is een manier van mij geworden om te overleven. Ze vond het raar van je praat zo open ect maar uit de testen komt naar voren dat je eigenlijk helemaal niet zo bent en daar trappen de meeste mensen in. Bijvoorbeeld hier ben open sociaal en kan goed praten ect. Maar bijvoorbeeld mensen die me gezien hebben op het uitje in mei ik kom niet zo snel uit me zelf ergens bij zitten trek me eerst terug. Voor dat ik me wel meng en dan zeg ik nog niks dat vond ze ook apart haha ik zeg in gezelschap zeg ik bijna nooit iets maar ben ik met een persoon dan kan ik je de oren van je hoofd lullen bijwijzen van spreken. Zo dat was het in het kort. ( Werd nog lang haha)
@ Knor! Aidan is op de zelfstandigheids toer.... GAAF! EN en!!! DE 11 MAANDEN WAVE !!! @ Lila, hier moet ik ook niet te veel afspraken hebben... wordt ik ook niet gelukkiger van.... En wat voor een lekker dingen kunnen we voor jou mee nemen? Zegt u het maar... knuffel! @ Super M!!! een 10!!! WHAAA! gefeliciteerd!!! @ Mammamia, zow... druk... maar heel veel plezier toegewenst! @ eh...
Ja, maar eh.... misschien zijn er bakkers in de buurt bij jou die dat ook doen... of misschien kan je een gezellig dagje workshoppen... of recepten jappen daar...
jaaaa ben echt trost op mezelf! Gemiddelde cijfer is een 9, dus dat staat goed op mijn cijferlijst Jaaa lila zeg maar wat wij voor jou mee kunnen nemen?
WTF!?! sorry hoor. Ik ben een tikkeltje geschrokken. Is hij helemaal van de pot gerukt?!? Hij heeft een super vrouw thuis zitten. Een schat van een vrouw! Mijn eerste nijging is om te zeggen dat hij een rotschop verdient! De hufter! Moet wel zeggen dat hij eerlijk is. Maar dat hij niet handig bezig is om zichzelf (en jou) in zo'n situatie te zetten. Nee, niet slim bezig. Ik hoop dat hij snel weer zijn gezonde verstand gaat gebruiken. Want dit, dit verdien jij niet! Je bent een schat en een prachtige vrouw! Waar heeft hij zijn ogen zitten en zijn verstand? Hij mag die wel weer eens uit de ijskast halen en gaan gebruiken. Hij ziet niet wat hij op het spel zet... zucht.
Jodela, Zit iets in van wat Ninja zegt. Het kan zijn dat het idd makkelijker praten is met iemand die vreemd is... (wij hebben hier ook zo'n situatie gehad net voor dat we gingen trouwen. En door eerlijk met elkaar te praten zijn we er wel uitgekomen. Het was moeilijk maar... we zijn nu 2 jr later en nog steeds gelukkig) (jodela, wil je meer weten pb me dan maar. Knuffel en sterkte!)
Ik begrijp je gevoel. En ook nog lakoniek.... m. Ik hoop dat zijn huid vol zat... Trouwens in een volgend berichtje had je het over 1000 keer sorry enz. Nou en of dat hij maar eens minder moet gaan werken. En tijd aan jou en je gezin moet besteden. Je moet je niet onzeker voelen! Het ligt namelijk NIET aan JOU! Jij bent lief, mooi, aardig, een fantastische moeder, vriendelijk, behulpzaam en wat al niet meer. Nee, het ligt echt niet aan jou. Hij is momenteel van het padje af en hij moet eens snel de weg terug vinden. zow!
TVOH: beetje voor de hand liggend dat Ben de finale gaat winnen. Maar zelf ben ik eigenlijk voor Pearl, die komt uit Culemborg
ZO! wervelwindje! hihi Ylva is reconvalescent. Het blijkt dat haar weerstand laag was... ze heeft nu d'r 3e tandje. Veel plezier met je ouders! Geniet er van! Plannen? eh. vrienden van ons komen met hun 2 ling. En verder in huis opruimen en schoonmaken. Broodnodig. hihi
@donder: wat geef jij altijd mooie antwoorden op iedereen. Heel enthousiast en gemeend! Echt lief van je Je verdiend een dikke knuffel! Hoe is het je meisje? @super m: gemiddeld een 9??? Wow, je bent idd een stuud
Even voor de mensen die niet weten wat reconvalescent betekent: Reconvalescentie Wanneer alle perikelen van een ziekte overwonnen zijn, treedt het stadium van herstel in: de reconvalescentie. Wanneer de patiënt zelf geen klachten meer heeft is hij subjectief beter, wanneer er ook objectief geen afwijkingen meer zijn (bijvoorbeeld vastgesteld door een bloedonderzoek) is de patiënt volledig genezen.
Nou Etienne begon toch even te huilen net om half 10. Flesje van 180 cc gegeven en is weer lief verder gaan slapen. Hoest nog wel af en toe...
@pnir: je bent een soort van eerst de kat uit de boom kijken figuur in grote groepen? en 1 op 1 gaat je beter af!
ahhhhh, bloos... thanks... hihi. @ Lilalief! Even ivm de pot mee eten. Je zei dat je veel soya gebruikt. Kan Lila wel tegen rijst-melk? Mijn moeder gebruikt dat ook om eten te maken. Zuivelvervanger Rijstmelk Chocoladetablet Melk - Glutenvrije producten van Bonvita - Glutenvrije Webshop Desserten op basis van rijstmelk Of misschien iets voor jouzelf? Heb even het een en ander voor je gezocht...
Whahahaha! (erg he?) hihi Ooit een vies woord wat ik op heb gevangen.... kon ik eindelijk eens gebruiken... hihi