Hoe zo?!? Jij klepte anders heel gezellig tegen mij en bel aan hoor. hihi Was gezellig. En de volgende keer weer he? hihi. Ik heb ook helemaal zin in het uitje! Meiden iets van speelgoed mee nemen voor de kleintjes en evt kleedjes is wel handig... Verder weet iedereen het adres?
Oh ja! DIE ken ik ook... en Ylva kan 'm ook bijna uitspreken... ... of in ieder geval slaat het woord ook zo nu en dan op haar.... hihi..
http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/250839-angst-voor-speelgoed-deel-2-a.html#post8960957 kijk... hihi
Ja het was zo haha. Maar het was ook zo druk bij die v&d blij dat we het nu anders doen. al hoe wel ik er wel tegen op zie met de trein. Ik ga vriend over halen of hij me toch gaat brengen hoop dat het lukt. Zal van de week voorzichtig gaan zeuren Of in elk geval hij me afzet op een station waar ik normaal met me kinderwagen op komt. Delft er is trap gebouwd inverband de spoortunnel die gebouwd word. Als je die trap zou zien zou je mijn probleem snappen het is zo hoog en zijn wel 50 teden of zo en dan nog de trap af pffff. Dan maar op rotterdam of den haag op de trein zet hij me daar maar af.
@ Mammamia, welke film gaat het worden in de bios? @ Super M, jij doet je nickname wel eer aan. hihi... *wink wink*
Het irritante is, is dat mijn pols kaarsrecht wordt gehouden, en ik weet dat het nog wennen is, maar men, ik ben echt doodop 's avonds. En dan zittie wel gespalkt, maar toch doe ik er nog van alles mee. Teveel eigenlijk! mja, kan Dinand moeilijk in een poepluier rond laten kruipen. En hij heeft er wat gehad vandaag. Vannacht ging het slapen wel goed, alleen ging werd ik vanochtend wakker van jeuk onder de spalk, dan ben je meteen goed wakker en weet je niet hoe snel dat ding afmoet. Hopelijk lukt het een beetje met werken maandag! Anders is het een reden om eerder naar huis te gaan hihi.
Aaaah rode billen, hier net over. Lang leve de sudo creme (en ik hoor me moeder nog schreeuwen: MARIEL SUDE CREME HELPT NIET BIJ LUIER UITSLAG EN KAPOTTE BILLEN!) Nee daarom is het nu ook over hihi. Dinand heeft nu 4 tanden boven en 3 beneden! In 1,5 week tijd zijn er 3 tanden bij gekomen!
Maizena helpt ook heel erg goed. Wel een btje gesmeer, maar echt een topmiddeltje (gebruik het weleens op men werk)... Zo, das snel 3 tanden in 1,5 week tijd. Hier is het al een tijdje rustig. Verwacht binnenkort wel zijn eerste kiesje ofzo... Vervelend jah met je pols en zeker als je jeuk hebt. Heb eens mijn arm gebroken en toen had ik ook vreselijke jeuk onder het gips, jah krijg weer jeuk als ik eraan terug denk haha... en wat gaaf dat je beebje hebt gevoeld, als het zo is wat gup zegt
@ Bel, wat is er gebeurt met je polsje? jij SIELUG! *aai over bolletje* WHAT! 1,5 week 3 tandjes?!? Da's veel! En hier helpt sudo niet tegen luieruitslag. Word er alleen maar erger van. Ik heb die speciale billencreme van de ha. Werkt geweldig. HEB JE JE BEEP GEVOELD?!?! Vroeg! gaaf! (als dat zo is, hihi)
Tot 9 maanden heb je wettelijk het recht, daarna niet meer. En ik moet in de pauze altijd onze hond uitlaten dus dan ook geen tijd..
Nog 13 nachtjes... ETIENNE 1 JAAR! Gisteren het bumba bord van collega meegenomen, die komt dan in de tuin te staan. www.kraambord.nl leuk he?
Heb je je baby gevoeld leukkkk. Maar het kan zeker je baby zijn. Arun voelde ik pas laat inverband stuit en voorliggende placenta maar Karishma voelde ik ook al zo snel rond 14 weken dus het kan zeker zo zijn dus niet aan je zelf twijvelen als je het voelde dan is dat zo