Mijn broertje vroeg me een taart voor zijn verjaardag te maken... dit is het resultaat... (mijn eerste in deze variant) De taart is gevuld met slagroom en afgesmeerd met botercreme met pisang ambon
Lachennnnn Zoiets heb ik al een keer gezien. Hoe oud wordt je broertje? Wel knap dat je het zo kan maken zeg
Jah, zeker grappig! en vast ook erg lekker hahaha Ik ga men bedje weer opzoeken, mijn biologische klokje staat ong. ingesteld tussen 22-23 dan vallen men ogen bijna dicht hahaha... Tot morgen! XxX
@ Lieve schatten! Als eerste bedankt voor jullie lieve berichten! @ Super M, hoe is het met Jaylinn? Hopelijk alweer wat opgeknapt @ Nelta, hoe is het met Stijn? Nog vlekkig? En jeukerig? Hoop dat hij ondertussen ook weer verder opgeknapt is. En je bent stoer geweest bij de tandarts! @ Mirr! Wat een belachelijke opmerking van die buurvrouw. Tr*#! Hoe durft ze. Die moet zich diep schamen! @ Gup, oh wat erg van je opa! Gecondoleerd. Sterkte! Dikke knuffel! 94?!? Wow mooie leeftijd behaald. @ Super M gefelie met je wederom goede cijfer! Applaus! En wat een onwijs gave taart! COOL! hihi. Wat wordt de 2e variant? hihi @ Mammamia, veel plezier morgen en knuffel ze! @ Pnirmal, hier is de trek weer terug. Ze eet graag en veel. @ Ladytijger, auw! Wat zeg je als iemand verwondingen heeft? Ook beterschap? Of sterkte? Of beide?
We maken er een High Tea van met zelf mee genomen lekkers! De lijst wie neemt wat mee? - Jodela, Appeltaart - Dondersteen scone's met Jam - Pnirmal Roosvice - Super Mummy Cupcakes - Ninja Wraps of hartige taart (?) - Nelta, Muffins of wraps (?) -
ladytijger: beterschap met je knie supermum, grappige taart! eten: hier wisselend per dag kga zo mn bed in, hoop dat mn pa of ma nog ff belt en anders word dat morgen.
hoe raar kan het leven lopen, bij mij begint het net door te dringen dat ik ècht zwanger bent en tegelijkertijd krijg ik te horen dat opa er niet meer is en nu zal het met oma ook wel snel gedaan zijn *snik* ze zijn ruim 62jaar getrouwd geweest
Holy kanolie! DAt is een lange tijd! Wow! (Hoeft trouwens niet hoor, mijn oma heeft nog zeker 6 jaar geleefd na het overlijden van mijn opa. 50 jaar samen bij de weg) Maar het is idd totaal geen leuk nieuws. Sterkte lieverd!
Moguh allemaal, Hier was het vroeg dag. Dinand werd om 07.10 wakker, dus ben er maar meteen helemaal uit gegaan. Meestal leg ik hem zo vroeg nog wel even tussen ons in, maar was nu toch al goed wakker. Hij zit nu lekker in de box te rotzooien hihi. @ gup: Gecondoleerd met je opa. Het leven zit raar in elkaar he, heb vorigjaar toen ik net zwanger was van Dinand precies het zelfde mee gemaakt met de opa van manlief. Op dat moment besef je pas dat dood en leven heel dicht bij elkaar liggen. Jij hebt een nieuw klein wondertje in je buik zitten waarvan het hartje net is gaan kloppen. Hoe bizar kan het leven soms in elkaar zitten he. Een hele dikke knuff voor jou/jullie. Super M: supergave taart. Er was toevallig van de week iets op tv over zelf taarten maken. Lijkt me echt leuk om te doen, maar is het nou niet duur om zo'n taart zelf te maken? @ eten: Dinand eet juist als een gek. Alles gaat erin. Als manlief en ik iets eten wat hij nog niet zou mogen, laat ik het hem wel proeven. Hapje boerenkool vond hij erg lekker, van de week aten we stampot rauwe andijvie, man man, hij trok die vork bijna uit mijn handen hahaha. Nee, qua eten mag ik absoluut niet klagen bij Dinand. Ook op brood eet hij alles. Als hij geen trek meer heeft dan doet hij zijn mond open en laat het stukje brood eruit vallen. Maar van de week heeft hij tussen de middag 2 boterhammen en een kapje brood gegeten. Dan zit ik toch wel met verwonderde blik te kijken waar hij het allemaal laat. Ook in dat opzicht lijkt hij op zijn vader, die kan ook verschrikkelijk veel eten, maar dik is hij totaal niet! Plannen voor vandaag: Boodschappen doen, vanavond een verjaardag van een goede vriendin van ons, dus ook nog uit voor een cadeautje. Verder geen wilde plannen.
Thnx!! Ja als je geen materialen hebt is het in het begin zeker duur, daarna is het wel te doen. Dan hoef je alleen je marsepein/fondant, biscuitmix, botercreme en smaakjes en vulling. De eerste paar keer is het het duurst bij mij dan. Maar wel onwijs leuk en vooral verslaffend om te doen. Het was dus mijn eerste borstentaart, en vind hem wel goed gelukt Hopelijk vind me broertje dat ook hihihi. Verder had ik nog een chocolade boltaart gemaakt, gevuld met slagroom en banaan en afgesmeerd met botercreme met pisang ambon. Nu maar hopen dat de taarten ook lekker zijn hihihi. Hier wel redelijk goed geslapen. De kids zijn nu lekker aan het spelen. Wat eten betreft: Jaylinn is 2 en zegt nee, eet heel weinig! Devin daarin tegen eet alles wat los en vast zit. Alles wat hij kan eten, eet hij... de vreetzak! Plannen vandaag: straks naar me ouders, me broertjes verjaardag vieren en verder niks... blijven daar hele dag! GEzellie dus!
Goedemorgen, Gup, raar he hoe het soms kan lopen. Mijn opa is 4 dagen na de bevalling overleden en ik vond dat ook zo raar/moeilijk. Aan de ene kant ben je blij, maar aan de andere kant verdrietig en vond ik niet dat ik blij mocht zijn. Bellie, wat eten betreft hier idem. Als hij ons ziet eten, wil hij altijd ook. En hij lust echt alles; zou wel makkelijk zijn als dat zo blijft . Hier kan manlief ook zoveel eten als hij wil en komt niet aan. Supermummy, gaaf zon taart. Het lijkt me zo leuk om dat ook te kunnen. Donder, waterpokken zijn zo goed als over. Vanaf maandag steeds meer korstjes en die beginnen er nu langzaam af te vallen. Dus al met al is het me meegevallen. Hier, straks ff ruimen en boodschappen doen. En ik ga vandaag voor het eerst snert proberen te maken. Ben benieuwd of het gaat lukken en of hij net zo lekker wordt als van mn ma. En mn neefje is jarig, dus daar moeten we ook nog ff heen. Gisteren trouwens fotos opgehaald bij de VD. Ik vond ze wel leuk, maar vorige keer waren ze leuker. We kregen sowieso 1 foto en we hebben er nog een gezinsfoto bijgenomen. Manlief gaat ze maandag inscannen dus dan kan is ff uploaden. Er was nog een andere hele leuke foto, maar ja we hebben er nog een hoop om op te hangen . Dus ik mocht niet van manlief.
Zal eens kijken op internet wat het allemaal kost, lijkt mij ook wel een leuke hobby. Ennuh, gefeliciteerd met je broertje.
Jij gefeliciteerd met je neefje nelta! Wij moeten ook nog eens een foto maken bij een fotograaf. Wil kijken of mijn zus dat kan doen. Ze fotografeert al een tijdje, met name bruidsreportages. Ze heeft er dus wel zicht op. Ook zal het me denk ik een hoop geld schelen als dat ik naar een professionele fotograaf ga hihi!
goede morgen gup en bel hebben jullie ook zulke last van jullie borsten is hier werkelijk heel erg zelfs zo zeer dat ik er wakker van heb gelegen