Ik heb even voor je gechecked omdat ik aan de grens woon.. maar 2,5 uur rijden vind ik te lang! (5 uur heen en terug, dan nog drie kwartier naar Wageningen.. euh..)
Ik weet niet of Lila dat verdraagt, ik denk het wel! Sta zelf dubbel tegenover die chocoladerepen. Heb ze een paar keer gehaald, de ene keer gaat het goed en de andere keer krijg ik er last van.. vaag!
Ik wil er nog even bij zeggen; die emo bui van laatst is wel weg, als het lastig is de hapjes aan te passen dan is dat geen probleem, ik zorg zelf ook voor hapjes! Truste allemaal..
Goedemorgen jullie hebben lekker gekletst gisteravond... hihihi!! Hier al vroeg wakker, sta nog steeds beschikbaar voor zorg... en nog niet gebeld dus ben benieuwd... Jaylinn kletst hier echt 5 kwartier in een uur volgens mij... ze blijft kletsen. Wel leuk hoor en vooral gezellig. Devin brabbelt steeds meer, roept nu hele dag ja en nee kleine boef. Ik ben verkouden... blehhhh maar verder gaat het wel goed. Straks maar ff kippensoepje maken.
was maar geintje joh, ik wist wel dat het een paar uur rijden is. Daarom kom ik ook niet naar het uitje want we kunnen alleen maar verder weg liggen. goeiemorge! zo, wij zijn allemaal gedoucht en gevoed, nu wachten op schoonzus en zwager die met zoontje van 3 komen. Dochtertje van 4 zit in pleeggezin. Ben benieuwd of ze leuk kan doen vandaag want dat wisselt nogal bij dr! Bang dat ik dr vent inpik maar die vind ik veel te oud, is 17jaar ouder ofzo, nee dank u Tussen hun zit ook een gat van 13jaar. Ach, zal wel goed komen, na bijna 10maanden moet je toch wel dagje normaal kunnen dan he
goede morgen!! is hier net een ziekenboeg Elise had gisteren avond 39 g en vanmorgen nog 38,5 dus maar weer een zetpilletje gegeven ook Wesley voelt zich nog niet lekker ze hoesten kijken zo zielig uit hun ogen. Een geluk ze drinken beide heel veel dus dat is op zich wel goed. Als ik er aan toe kom vandaag ga ik even fot maken van mijn haren vind het zo gaaf moet alleen nog even kleuren zodat het 1 kleur is. Was ook zo klaar gisteren avond en ze is de goedkoopste van overijssel voor 200 euro compleete haarverlening is wel veel geld oke maar dan heb je ook een hele mooi bos, Ben bang dat ik anders weer kort had laten knippen en wil het zo graag lang en nu heb ik lange haren joeheoeooeoeoeoeoeooe.
Pfff.. ik ken dat soort vrouwen, zoveel angst dat ze op een gegeven moment overal beren op de weg zien.. (jij beer! ) Waarom zit hun dochtertje in een pleeggezin?
Hadden ze wel extentions met slag/krul dan? Ik wilde laatst ook laten zetten maar double hair heeft alleen stijl haar, permanent je 't dan blijft er niets van over. De rest moet je ook bewerken.. (ben trouwens van origine ook kapster, weet niet of je dat wist)
al kreeg ik een miljoen toe, dan hoefde ik em nog niet! hij is te oud, niet knap, en vind zn hele houding niks! Hoe het precies zit weet ik niet maar ze schijnt niet te handhaven zijn thuis en dr moeder te slaan, dr broertje ook (wat ik wel heel goed kan snappen!) Maar mijn inziens, naar wat ik hoor, ligt de schuld echt bij de ouders, die wilden een jongetje hebben wat door heel de opvoeding/drilvoeding is te zien. Ook heeft de vader zeer weinig geduld vind ik. Ik vind het een schat van een kind, maar ze heeft gewon een andere aanpak nodig dan ze thuis krijgt!
@ Gup jammer dat je niet mee kunt met het uitje!! @ Lila tuurlijk mag jij taart!! @ Plannen: nu ff bij me ouders ff kopje koffie drinken. Daarna thuis cc's bakken. ff wat uitproberen voor Devins verjaardag. @ Tandjes: devin heeft er nu al 6 en nr 7 en 8 komen er ook al aan... dus hier ook rode billetjes en spuitluiers. @ Mirr aahhhh beterschap voor Elise en Wesley! @ Lila bedankt voor je uitnodiging !!
wist idd niet dat je ook kapster bent. Die wat ik nu heb zit een slag in net zoals mijn eigen haren. Ga ze straks even kleuren en wassen en dan zien jullie het resultaat
Lilalief: Echt te schattig dit: Ik liet Jaylinn net de uitnodiging van Lila zien. Zegt Jaylinn: Baby? Dus ik zeg: dit is Lila Devins vriendinnetje. Zegt Jaylinn: Ohhh mama dat is Devin moppie! Schattig he?!
Goedemorgen, Hier een heeeeeerlijke nacht gehad. Etienne werd pas rond half 9 wakker!!! En zat vrolijk in bed te kletsen. Paar hapjes brood op en een half flesje en toen lekker spelen. Even allebei gedoucht, wasje opgehangen en vaatwasser uit en ingeruimd. Paar hapjes fruit en nog bijna een hele fles op, hij houdt echt van melk haha... en ligt nu heerlijk te slapen. Als hij over een uurtje nog niet wakker is, dan maak ik hem wakker en gaan we op de fiets naar de dames en kindjes van de zw. gym. Heb er zin in! @super m: wat een schattige uitspraak van Jaylinn, lief meisje! @mir: succes met je haar en ben benieuwd naar het resultaat! @lila: leuk dat je ook kapster bent, knip je nog veel? @bellie: weet je al of je mij komt ophalen of gaat dat allemaal niet lukken nu je met je polsje zit? Eerlijk zeggen hoor, anders ga ik gewoon met de trein naar Wageningen en kun je mij misschien daar op pikken? Ik hoor het wel... @gup: veel succes/plezier vandaag met zwager en schoonzus. Waarom zou zij denken dat jij wat van haar man wilt? Waar baseert ze dat dan op? Fijne dag allemaal! Heb zo'n zin in vanavond. Lekker uiteten en naar de bios met mijn lieve grote man Hij wil graag een senseo koffie app. die krijgt hij morgen. Moet eigelijk ook nog iets namens Etienne maken, een paar handjes verven ofzo. Ben op het kdv helemaal vergeten te zeggen dat papa jarig is. Misschien doen ze er daar ook niks aan, geen idee! Ach jah, we zien wel... XxX
Goedenmiddag. Mir beterschap met de kindjes en ben ook benieuwd naar je haar. Gup lastig je schoonf maar veel plezier en pff kind in pleeggezin. Het is niet niks. Mamamia veel plezier vanaaf met bios ect. super m ook veel plezier met het tandjes feest en meisje ja die babbelen haha. Lilalief jij ook kapster leuk.! Karishma is ook niet echt lekker denk ook door tandjes ze voelde vanacht al warm aan en kwam vanmorgen met koorts al op. 38 gelijk zetpil gegeven om 8 uur smorgens al 38 hebben! HIhi kijken wat de dag brengt net getempt en was 37.7 ben benieuwd straks we zullen zien. En ze heeft gelukkig haar fles vanmorgen op. Joepie Ik ga zo zelf even naar de stad heb wat geld over en mag na een jaar eens voor me zelf gaan shoppen wat shirts of schoenen ik zie wel.( Kom zeker met kleren voor de kids terug) Als ik maar wel ondergoed score de een na de andere onderbroek eindigd op het moment in de prullen bak de gaten gaan er in vallen dus echt tijd voor ander onder goed haah. Fijne dag allemal.
hier ook altijd dat ik het me voorneem om voor mezelf kleren te gaan halen maar dan heb ik altijd kleren voor de kids mee en voormezelf weer niks maar moet nu binnenkort toch echt wel wat kleren gaan kopen, hier foto van mijn haren
zal er nog even een paar plaatsen valt niet mee om een fot van jezelf te maken waar je dan ook nog leuk op staat hahahah kijk hier dan ook niet te vrolijk hahahaha