mir, nee heb niet echt last van mn borsten, heel af en toe ff steek, maar voor de rest niet gelukkig @toch nog wel redelijk geslapen en lekker uitgeslapen
@ Nelta Leuke foto van Stijn, met z'n echte mannen kleertjes!! vind dat zo cute!! Mijn broertje vond de taart echt super, eerste wat hij zei was: Daar blijft iedereen vanaf! Hahahaha De andere taart die ik gemaakt had is wat simpel. Het is een chocolade taart gevuld met slagroom en banaan, afgesmeerd met botercreme met pisang ambon.
Praat me er niet van mir, heb momenteel verschrikkelijk veel last van me borsten. Mja beter dat dan die misselijkheid hihi. Moet zeggen dat dat eigenlijk wel goed gaat. Waar ik ook last van heb is mijn bekken. Tenminste ik denk dat het mijn bekken is. Als ik opsta voel ik een knak, en tijdens het lopen, bukken, optillen van Dinand moet ik uitkijken hoe ik dat doe. Misschien is het heel wat anders, maar daar heb ik het met de vk wel over 30 december.
Ook gaaf. Hoe ben jij daar mee begonnen? Heb je eerst ergens zo'n workshop gedaan of zelf thuis aan het uitproberen gegaan?
Nou wordt 'ie helemaal mooi, ik zie net op de babyfoon camera dat Lila in bed staat en zo d'r been hoog gooit.. nog een paar cm en ze kan er zo uitklimmen! Gup, klimt Daniël niet uit bed? Aangezien hij laatst al zo aan de kast hing!
Ik heb eerst zelf een taart geprobeerd, en dat ging best goed. Daarna heb ik een workshop gevolgd. En vanaf toen af en toe een taartje proberen, gewoon veel oefenen. En cupcakes tussendoor. Binnenkort ga ik weer een workshop doen, maar dan bijv. tupsy turvy taarten of stapeltaart, ed
Mooie taart super m en feli met je broer. En leuke foto.s kleren voor bij zien komen. Hier zo samen alles opruimen bedden kleren wassen kerstspullen naar boven halen en dan de ramen zemen. Karishma ligt even voor haar middag dut. En daarna gaan we los met opruimen daarna denk even naar mijn oma vanmiddag ook even leuk. En vnaaaf met Arun monopoly spelen had ik hem al een hele week belooft wel lasig met een rond kruipend zusje dus nu als ze vanaaf slaapt gaan we samen gezellig een spel doen. Wie al de kerst boom op gezet of is het van plan. Ben zo benieuwd hoe Karishma er op gaat reageren. Al die lichtjes en knuffels die nu naar boven komen. Hihih. Fijne dag allemaal en tot straks tikkens.
Ik had eerst op internet gekeken wat ik nodig had. Ik had fondant gekocht, kleurtjes om te kleuren, (bakblik ed had ik al) mix voor biscuit (dat is de taart) en mix voor botercreme en gewoon gedaan wat er op het pak stond en beetje fantasie gebruikt. Hier staat heel veel op... www.deleukstetaarten.nl
Goedemiddag, @ Guppekop: Gecondoleerd met het overlijden van je opa....97, prachtige leeftijd...maar het verdriet is er niet minder om! @ Super mummy: Wow, gave taarten....Je bent een concurrent van de andere feb.mama aan het worden...Superleuke taarten! @ Zwangeren: Blehhhh, als ik al die "kwaaltjes" van jullie zo lees, denk ik: oh ja, dat was de iets mindere kant van het zwanger zijn....Maar wat zou ik het gaaf vinden als ik die "kwaaltjes" binnenkort ook weer heb.... @ Kerstboom: Hebben besloten dit jaar nog geen kerstboom te zetten...Aidan snapt er toch nog niks van, en persoonlijk vind ik het zelf nogal een gedoe.....En waar moet je dat ding laten???...Ook nog ruimtegebrek dus.... @ Foto's: Heb veel leuke foto's voorbij zien komen de laatste dagen...Wel gezien, niet gereageerd...Maar leuk hoor!!! @ Uitje: Aha, zelf high-tea maken...Slim bedacht...Tja, wat zal ik eens maken....Uhhhhh, Iets van knakworstjes in bladerdeeg ofzo....Kijk nog wel ff.... Hoelaat spreken we af? En krijgt iedereen nog ff pb met het adres enzo??? Misschien kunnen sommige wel carpoolen??? @ Ego: Pfff, ben zo emo de laatste dagen...Het is niet normaal. Ik jank om alles!...Zelfs vanochtend een zw.test gedaan...maar negatief! Had ook niet anders verwacht aangezien ik aan de pil ben en knutselen niet heel erg hoog op mijn prioriteitenlijst staat..... Ben gewoon zo op....En weet niet waardoor het komt. Merk dat ik ook sneller geirriteerd ben, en dat soms afreageer...ook op aidan...Vind ik zo erg, en hup daar komen de tranen alweer....Ik ben zo gelukkig met mijn 2 mannen...maar op dit moment kruip ik het liefste in bed en kom er over een maand of 3 weer uit....Moet echt moeite doen om mijzelf uit bed te hijsen, wat in het huishouden te doen en mezelf verplichten om iedere dag ff naar buiten te gaan. Manlief is veel werken en vandaag ook weer weg om vrienden over te huizen...en tja, dan zit je hier toch maar een beetje alleen... Maar achter de wolken schijnt de zon...ben hard aan het zoeken! @ Plannen voor vandaag: Tja, niks...... En jullie! Dikke knuff voor iedereen!!! (ennuhhh, lees nog wel mee...maar vaak geen zin/tijd om te reageren...komt wel weer)
Lieve knof wat rot dat je je zo voelt. Als je je zo blijft voelen toch misschien eens met iemand gaan praten. En het afreageren ik snap je totaal. En ja ik snap ook wat het is als je vaak dag in dag uit alleen zit. En dat naar buiten gaan enz dat soort dingen snap het. Maar niet te lang door gaan daar mee meis je grens aan geven en het duidelijk naar je man toe vertellen ( Hoop dat hij er begrip voor heeft en eens zegt van meis doe jij eens een dagje waar jij zin in hebt scheelt al zo veel.) Nog een weekje dan heb je vakantie van school en neem je zelf voor alleen maar leuke dingen met Aiden te gaan doen en ja weet is makkelijker gezegt dan gedaan maar je komt er wel. KNuf voor jouw.
Hoihoi, Zo net weer terug van de verjaardag van mn neefje. We moesten ook nog ff snel langs de supermarkt om de post voor mn broer te kunnen versturen. Die woont namelijk in Australie en mn nichtje is ook bijna jarig en daar had ik een engels boekje van Nijntje voor gekocht. Vond ik wel leuk; is toch echt nederlands. Kerstkaarten zijn ook bijna allemaal geschreven en die gaan morgen op de post. Erwtensoep is bijna klaar. Volgens mij is hij wel aardig gelukt. Maar ik heb eigenlijk helemaal geen trek, ben een beetje misselijk. Knor, dikke knuffel. En idd achter de wolken schijnt de zon, ook al is dat soms lastig om te zien. Supermummy, ik ga denk maar eens proberen voor de verjaardag van mijn man wat te maken. Die site is wel duidelijk. Alleen die bekleding snap ik nog niet helemaal. Gebruik jij marsepein? En maak je dat dan zelf? @kerstboom, hier dit jaar ook niet. Ik weet zeker dat Stijn er niet af kan blijven en heb ook niet echt de ruimte hier.
Ik gebruik marsepijn, maak het niet zelf. Ik gebruik soms gekleurde en soms kleurloze die ik dan zelf kleur. Veel plezier! Tis best lastig eerste keer! Anders ff op www.maakjetaart.nl daar staat stap voor stap hoe je hem bekleed en vult.
nelta, zeker leuke kleertjes ziet er toch weer heel anders uit met vestje! bellie, heb net een stuk gelopen maar merk het nu ook heel erg in mn bekken, misschien dat het toch wat losser zit nog van de vorige zwangerschap lila, nou, hij probeerde pas wel of hij zn voet aan de achterkant tussen de spijlen kon krijgen, op het schot. Maar daar is/was hij gelukkig nog te klein voor supermum, leuke taarten! kerstboom, doen wij niet aan, zou ook niet weten waar te laten en danielproof te houden/maken/zetten knor, kriebels? heb je niet gewoon last van een winterdip? @hier, net toch maar even stad in geweest en over kerstmarkt gelopen. Moest toch nog kleren hebben voor de begrafenis want had niets leggen wat ik er netjes genoeg voor vond. Maar ik denk dat ik over paar weken mn positiekleren al weer moet pakken! zo'n dikke buik! hoe is dat bij jullie bel en mir?
Het was maar goed dat ik er een vestje bij had, want meneer had het voor elkaar gekregen om toch een vlek op het blousje te maken. Snap niet hoe, want ik had het pas na zn fruithap aangedaan en gelijk een slab om gedaan.
Pfff, druk middagje, maargoed, boodschapjes zijn weer binnen! Knor, heb jij geen last van een depressie/winterdip? Kan goed hoor, en het is ook niets om je voor te schamen. Dat afreageren op Aidan, herken ik maar al te goed bij Dinand. Tegenwoordig merk ik het wel als ik een slechte bui heb. Ik let er dan op dat ik het niet op Dinand af reageer maar op manlief. Haha die arme schat toch, die heeft ook wel wat te verduren met mij hoor. Plus daarbij komend die o zo geweldige zwangerschapshormonen. Vanmorgen moest hij het weer even bezuren hahaha. Gelukkig is de bui daarna snel over en kan manlief me juist weer aan het lachen maken. Huil lekker zoveel je wilt, maar het aller belangrijkste is praat over wat je voelt en hoe je je voelt, dat lucht zo op! Ook al zullen sommige mensen je niet snappen. Ik kijk ook uit naar de lente hoor, Dat vieze donkere winterweer vind ik 3 maal niks. Maar moet zeggen dat ik de dagen wel snel vind gaan. Vroeger leek het altijd zo lang te duren. Hele dikke knuff meis!
is het trouwens raar dat ik me best rot voel dat ik nu zwanger ben? het dringt net pas door dat ik zwanger ben, opa overlijdt, en ik bedacht vannacht dat opa 10augustus jarig is/was dus ook nog eens kans dat ik op zijn "verjaardag" ga bevallen! en dat maakt het er nu even niet gemakkelijker op
Dat is zo meis. Karishma is geboren op de verjaardag van vriendlief zijn moeder ook zo iets. En wel apart. En al hoe wel hij al oud was het blijft een verlies. Sterkte meis.