Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Herken het!!!.....Laatst op donderdagochtend: Mmm, volgens mij vergeet ik iets, maar wat???....Later die dag: Ohhh, shit!!! Op zich had ik vanochtend om 8.30 in het zwembad moeten liggen!!! Dom Dom Dom!!!....

En zo gaat dat dan, met van alles!!! hihi

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Lieve schatten, ik ga mijn bedje opzoeken!!!.....

Slaap lekker en tot snel....!

Liefs Martine

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Ja, 3 dagen kdv. Ze komt altijd gesloopt thuis. hihi.

@ Gelukkig ben ik niet de enige. hihi.

@ Volgende vakantie samen eens afspreken? Wij met de kids?

@ Truste! Ik ga nu ook. Knuffels!

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oh! toch nog even!
    Kijk eens hoe onschuldig ze kan kijken! hihi :D

5. mammamia

mammamia Niet meer actief

De schat!

Weltrusten knor en de rest...

Ik ga nog ff tv verder kijken, vaatwasser uitruimen en misschien nog een wasje ophangen. Morgen nog een dagje vrij, lekkerrrrr... Hmmm, hoorde Etienne net heel ff een huiltje geven, nu weer stil... we wachten af... Hij heeft om half 9 nog 120 cc gedronken, dus zal toch niet weer honger hebben?

Nou jah, komt wel goed...

Tot over 6 nachtjes;) (maar kom tussendoor ook nog wel ff hier hoor)

Ojah, donder, bedankt voor je pb. De link opent alleen niet... ga het nog eens proberen...

XxX

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bellie, zonder kennissen om je heen word het wereldje inderdaad heel snel klein! en waar we vanavond waren iets ouder dan ons en hebben 3 kleine kindjes dus praatstof genoeg:D En daniel heeft lekker zitten sjansen met de 2 meisjes van hun:D

supermum kan de babykriebels weer ff kwijt:D:p

mamamia, sociale contacten krijg je dus door zulke dingen:D stilliggen in een haven met andere schepen. En internet (jullie:D)

knor, spannend!

geld: hier ook ff krap omdat auto afbetaald moest worden maar we gaan het redden:) volgend weekend hebben we loon weer:)

slapen: vanmiddag 2uurtjes liggen tukken, heerlijK! straks weer verder:p

boer zoekt vrouw: van de week keer terugkijken. Hebben hier geen NL zenders

generatie 2010: ben benieuwd!

tienermoeders belgie: ja volg ik ook (via gemist:D) maar is soms maar goed dat ik er niet echt bij ben:p

Pringles: krijg er ook zin in! heb ze alleen niet:(

weltruste! mn bed roept!

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
  8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ morge! Zat op het toilet... hihi. De kalender eindelijk in mijn agenda over te schrijven... hihi
    Hoe was de slaap?

Hier bagger. Ik weet neit wat er aan de hand is... maar ik heb sinds zij geboren is niet zo veel gebroken nachten achter elkaar gehad... als nu.
    ARG! Ben gesloopt.

9. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Donder ik heb de laatste week ook veel gebroken nachten met Bram.
    Terwijl hij voorheen van 19.00 tot 7.00 sliep. Misschien tandjes leed of weer een sprong die eraan komt ???:(
    In ieder geval sterkte en hopelijk slaapt ylva snel weer door.

Mammamia jij hebt het nog druk laat op de avond.
    Fijn dat je vandaag nog een dagje vrij bent.

Pringles: jammie maar ik heb nu bijna een week van dat alles vaarwel gezegd en weer hallo tegen Sonja8) het was echt hoog nodig dat ik wat ga doen aan al die kilo 's die zijn blijven plakken en de drie die ik erbij heb gegeten.:)

Guppekop en mirr hoe gaat het met jullie buikje groeit het al lekker?
    Jullie mogen van mij wel af en toe een buikfoto plaatsen hoor:D:p:)

Nog een week en dan is Bram 1 jaar geworden.:D

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Ladytijger, ben toch wel bij te horen dat ander blijkbaar ook rond deze tijd nachtelijke problemen hebben met die donderstenen. hihi. Geeft mij ook iets van... ja, beter gevoel. thanks. Ben nu niet zo alleen.

@ Mevr heeft hier een kinderstoeltje te pakken. en is daar mee rond aan het lopen. Als ze haar handen op de zitting heeft is het geen probleem. Maar op de rugleuning... geeft auw op het achterhoofdje... oh jee daar komt ze! computer niet veilig zo op schoot... oh nee! papa's nieuwe schoen is de pineut! hihi... die moet bekauwd worden. hihi

tot later! Ik ga mijn ouders bellen .Misschien willen die vandaag wel komen. Gezellig!

Hemltje lief over 1 week alweer. Snel! he?

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    je wil niet weten hoe dik ik me al voel:( heb al verschillende rokken kunnen opruimen omdat ik ze ècht niet meer lekker vind zitten. En mn positiekleren maar gelijk in de kast gelegt/gehangen maar wil ze eigenlijk nog niet aan :) Foto komt vandaag of morgen denk. Is weer paar weken geleden dat ik er 1 gemaakt heb.

slapen: hier heel wisselend. Van de week keer van half 12 tot 3u bezig geweest en nachten daarna weer helemaal niet wakker:(

kilo's: ik moet moeite doen om nog beetje op gewicht te blijven, blijf maar afvallen:) Is sinds verhuizing al zo. Er is al 10kg af sinds begin sept!

jippie! morgen wss weer varen! kan ik wss toch gewoon de 12weken echo bij 12 weken hebben!:)

box: hoevaak zitten jullie kindjes daar nog in? daniel eigenlijk hele dag tot uur of 4 en daarna pas op de grond. Anders doe ik helemaal niks meer;)

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    daniel heeft gister trouwens een slagroomborrel op bij de mensen waar we op visite waren:D borrelglaasje vol slagroom:D Doet die "opa" ook altijd bij zn kleinkinderen, dus alle kids die er gister waren mochten ok een slagroomborrel:D

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @Ze zit hier zo nu en dan in de box. vnl als we moeten doen, of naar het toilet. Anders gaat ze achter de tussendeur zitten en kan ik niet meer de huiskamer in komen. hihi.
    Voor de rest is ze redelijk vrij om te gaan en te staan waar ze wil. En je hebt gelijk, dat is druk. Snoertjes, leuk om op te kauwen... nee, dat glaswerk kan je beter van afblijven... kattenvoer is niet voor mensen.. niet doen... hihi.

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oeh leuk! slagroom borrel!

Zit me te bedenken wat ik nou voor een taart moet bestellen... gezien Ylva's koemelkallergie... bagger joh!
    Misschien wilt mijn moeder wel een appeltaart maken met sojamelk. Mmmm. Wat te doen, wat te doen...

Trouwens, meisje heeft 38 graden. Kan ze dan de prikjes krijgen? Zou vandaag eigenlijk terug gaan naar het cb. Maar eigenlijk zegt mijn gevoel van... nog een weekje uitstellen. Geen probleem.

Weet je wat trouwens bizar is? Als Ylva niet lekker is en huilerig is. Dan zit de jongste kat voor haar slaapkamer deur. Hij lijkt wel over haar te waken. En hij is ook de eerste die naar binnen loopt zodra de deur open gemaakt wordt. Dan staat hij langs dat bed te schurken en zijn kopje tegen die spijlen aan te duwen. Zodat zij maar bij hem kan komen. En mevr die weet ook niet in welke bocht zij zich moet wringen om hem te kunnen aaien/meppen... hihi. Zo schattig

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oh en je kan met 12 weken je echo krijgen! TOP! FOTO!

16. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ik heb mijn bijdrage ingevuld.
    Hoe doen we dat met speelgoed?
    Neemt iedereen iets mee?
    Als iedereen 1 speelgoedje meeneemt is er genoeg..

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Maar is het ook nodig?

Wat zijn de totale huurkosten voor het zaaltje eigenlijk?

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    volgens mij prikken ze niet bij 38graden. Anders ff nabellen.

taart: moet ik ook nog eens ff over nadenken wat ik ga doen. Denk hier een leuke in Du kopen die in de vriezer kan.

apart van die kat!

Kdoe mee met de loterij volgens mij! Elke keer als ik op mn rekening krijg staat er meer op:D Alleen nu is er wss een fout gemaakt want heb dik 3600euro van de belasting teruggehad over 2009!:O Dat zal wel terugbetalen worden, maar staat wel ff leuk:D Net over gebeld, is voorlopige teruggave maar dr moet nog een inspecteur naar kijken en dat kan nog 1 tot 2jaar duren:O ambtenarentijden zeg.

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Pas daar maar mee op, veel kinderen met koemelk allergie zijn ook allergisch omdat soja dezelfde structuur heeft als koemelk.
    Lila is net zo allergisch voor soja als voor koemelk!

De bakker hier maakt een vruchtentaart voor Lila.

(en anders een taart met rijstmelk zoals je al tegen mij zei)

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Lila komt net van het bureau.. 75cm en 10,4 kilo.
    ik weet nog dat iemand haar de laatste keer zo groot vond, maar ik hoorde vandaag dat het toen waarschijnlijk verkeerd gemeten is..

Ze heeft prikken gehad en gegild, zo zielig!
    Ze was ook echt boos op de mevrouw van het bureau..
    Arm meiske..

Deel Deze Pagina