Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wim krijgt ook nog 1300euro volgens zn ma!:O die heeft ff post opengemaakt om na te kijken want wim had dr ff gebeld dr over

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    lekker dametje!:)
    Dus toch nog dr prikken gehad? nouja, is ze dr in ider geval weer ff vanaf;)

3. mammamia

mammamia Niet meer actief

Morning,

Etienne had vanacht last van de blue monday die er vandaag schijnt te zijn haha... 2x wakker geweest. 1x om kwart voor 1 en 1x om kwart voor 6. Flesje gedronken/luier verschoond en het was weer goed. Daarna doorgeslapen tot kwart voor 10, dus dat was dan wel weer lekker. en nu heerlijk aan het spelen en dansen op muziekjes van zijn loopwagentje hihihi, zo schattig!

Dus ik doe vandaag ook ff rustig aan, heb weinig zin om iets te doen. Huis gisteren al schoongemaakt, dus dat scheelt. Alleen nog ff een boodschap doen en misschien nog ff de stad in, moet nog ff aantal dingen kopen...

Dus donder, hier ook af en toe gebroken nachten. Moet zeggen dat ik er aan gewend ben geraakt en het niet eens heel erg vindt. Zodra dat flesje op is, gaat hij weer lief slapen... Hij hoest veel/slijm, dus wordt daar wakker van... sneu voor dat jochie...

Fijne dag allemaal!

(sorry niet echt zin om terug te reageren, zoals ik al zei: weinig zin om vandaag iets te doen hihihi). Maar ik lees wel alles hoor en blijf op de hoogte!

XxX

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Lila, thanks voor de tips. Wist niet van de soya dat het dezelfde struktuur had als koemelk... weet officieel nog niets nl. zucht.
    Gek he? denk met jou mee. Maar voor mijzelf... hihi. Maar hier is de allergie ook niet zo erg als bij jou kleine schat. Maar ze is lekker gegroeid! goed zo.
    En ze ziet er ook zoooo schattig uit! Zo'n guitig koppie en ondeugende lach. hihi (site)

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Net tig keer naar het cb geprobeerd te bellen. Krijg alsmaar de voicemail. Dus nu ander nr gebeld. En die sturen een mail door en dan belt het cb mij teurg voor nieuwe afspr. Vertrouw het gewoon niet. Dus doen we het niet.

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ben zoooo moe. Maar durf te wedden als ik net met mijn hoofd het kussen raak... mevr wakker wordt. Is trouwens al haar 2e slaapje vandaag...

Ze eet trouwens vandaag slecht. Ze wil niet echt drinken, 1e fles liet ze na 2 slokjes staan, later als nog deze 150 van opgedronken, met moeite. Her fruitje ging ook al niet van harte, terwijl ze daar normaal dol op is. En een broodkorst was al helemaal not done.

Meisje wéér ziek? Of was het gewoon nog niet over? ARG! Arm wichtje

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    #2627 1Dondersteen, 17 jan 2011
    Laatst bewerkt: 17 jan 2011
    BIZAR!
    Zit me net gezellig te lunchen met die kleine dondersteen. En zie ik gewoon dat ze een 3e tandje aan de onderkant erbij heeft! Nou ja zeg. Gewoon niets gezien gister. Wat gaat dat snel!
    Ik zie wel een enorme bult boven naast die ene tand. Denk dat dat ook niet lang meer duurt.
    Gek he?

Ik heb haar maar wéér in bed gelegd. Ze gaf aan dat ze moe was. Alweer na 1 ur wakker. Snel hoor. Maar ik hoor haar nu heel gezellig tegen d'r konijnen babbelen. Zal me benieuwen of ze überhaupt wel in slaap valt. Is nl af en toe behoorlijk enthousiast aan het "vertellen" :D;)

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    leuk, ylva weer een tand! waarschijnlijk wel ze daardoor zo veel slapen?

Daniel ligt ook te slapen, op zn "nieuwe" bed in zn nieuwe kamer. Hij is gelijk lief in slaap gevallen, ben benieuwd voor hoe lang! Straks toch maar ff op babyfoon uit dan kan hij vaker daar slapen! Zouden jullie het aandurven om je moppie in een gewoon 1persoonsbed te leggen? (laag opgemaakt dan;)) Bed is ong 35cm hoog. Vind een gewoon bedhekje erg gevaarlijk eignelijk als daniel erover heen wil klimmen...

9. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik vind een eenpersoons bed persoonlijk nog veels te vroeg om bijv. Etienne nu al in te leggen. Maar als jij je daar zelf goed bij voelt? De meeste kindjes gaan pas naar een 'groot' bed als ze 2,5 a 3 zijn. Maar iedere ouder beslist natuurlijk zelf wat hij/zij wil...

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    "probleem" hier is, dat ik alleen een ledikantje op onze slaapkamer kwijt kan en dat daniel steeds meer op osn gaat reageren snachts:( Zodra hij dus van onze kamer gaat kan hij ook niet meer in ledikantje slapen.

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Nee, ik zou het niet aandurven om dochterlief in zo'n normaal bed te leggen. Ze begrijpt nl het concept met de benen eerst uit bed stappen niet.

Over een hekje klimmen eng?!? Je zou er dan niet eens eentje voor doen?!? Eh... sorry maar niet handig. Hij kan zonder hekje helemaal gewoon uit bed vallen. Strak opmaken heeft geen zin. Daar kunnen ze zich ook gewoon onderuit worstelen. Spreek hier uit ervaring. Nee, veel te vroeg. Moet je niet doen.
    Waar zou je trouwens dan dat 1 pers bed neer zetten? Daar kan toch ook gewoon een ledikant neer gezet worden? Ik neem aan dat dat 1pers bed ook niet bij jullie op de kamer gezet zou worden...???

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Waarom niet? Waar zou dan dat 1 pers bed komen te staan?!?

Alternatief is evt zo'n tentje kopen die kan je op het bed vast zetten. En dicht ritsen. Zodat hij er niet uit kan vallen en niet van het bed.
    Tenten - Baby & Tiener Superstore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer!

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik heb de peuter variant voor dochterlief. Als we ergens gaan logeren. Ik vind m erg makkelijk. Ik plant dat ding zo op een bed en het is in de kamer donker te maken (luifeltjes die verduisteren) en tegen muggen beschermd.

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    op de andere slaapkamer zijn het allemaal ingebouwde/vaste bedden, dus er komt geen bed, er staat een (stapel)bed. En die kan/mag niet weggehaald worden, zit aan 2 kanten aan de muur en 1 kant aan de kast vast.

Daniel snapt wel dat hij eerst zn benen moet doen en doet dit eignelijk ook altijd, al een paar maanden, na een paar voorwaartse vallen van ons bed. Nu draait hij om, op zn buik en beentjes eerst. Mijn gevoel is dus dat hij harder valt als hij probeert over het hekje heen te klimmen dan wanneer hij zo uit bed gaat.

Er zijn wel banden die je aan de slaapzak ofzo doet en dan onder matras door maar dat vind ik ook heel eng idee omdat ze dan niet meer kunnen draaien en daniel echt heel vaak op zn buik slaapt

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0

Kijk, die Daniel is een slimme. Dat is wel duidelijk. hihi. Maar in zijn slaap? Mmm. ik zou het niet durven. Maar dat ben ik.

Dat tentje past trouwens op een stapelbed. Heb ik ook al eerder gedaan.

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
  17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Daniel is weer wakker en stond netjes onderaan de trap te roepen (slaapkamer is verdieping lager)

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    valt dat tentje nooit om?

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    slaapzakriem die ik bedoel zijn niet meer in de handel, gebeuren te veel dodelijke ongelukken mee

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ gup, tot nu toe is dat tentje niet omgevalen. En anders is er de mogelijkheid om m vast te zetten om b.v. de matras heen. En kind is vrij om te bewegen.

Klinkt niet goed die zakriemen... ieks!

Wat schattig. Onder aan de trap aan het roepen. Sliep hij al in het bed dan? Als het goed is gegaan. Tja...

Deel Deze Pagina