Ja Elmo's kun je erook van maken gewoon zo: rode koko's maken oranje neus bijv. van een grote tumtum Mond kan je eventueel van zwart kleurstof oid maken, maar heb ze ook zonder mond gezien of met koekje erin
Ja je zult alles van marsepein eerst moeten maken en dan op de cc's doen dus wel meer werk als de koekiemonsters denk ik...
Ik zat er over na te denken. Ik kan natuurlijk cocos oranje maken en dan met zwarte kleurstof die lijntjes trekken. En die oortjes... eh. wel met marsepijn. Of niet... Mmmm denk denk
Nee... denk niet dat ik die ga maken. Als ik er nu al aan denk ga ik stressen... zucht. volgende keer beter. hihi
Suppermummy waar haal jij je spullen vandaan zoals de kokos ,marsepein. Moet je daar voor echt naar een taartenwinkel? Bedankt dat je zoveel tips en uitleg wil geven
Ok ik ga toch maar een kijken naar die spullen. Ik had wel al een recept gevonden voor de cupcakes En nu heb ook weer leuke ideeën door jouw opgedaan
Zo ben er weer Karishma ligt wederom weer in bed maar voor hoe lang????????????/ Ze is weer Vervelend Ach als ze 4 zijn gaan ze makkelijker slapen zou het haha.
Hoi, zit nog steeds aan de site te werken... manlief is al naar bed. Bijna week 45 af... nog 3 weken te gaan... zucht. hihi. Ik hoop niet dat ie net nu fout gaat. Heb behoorlijk wat zitten inkloppen. Maar hij "denkt"zo lang na nu...
fijn dat jullie mn buikje wel mooi vinden zelf vind ik die van bellie mooier Ik ga mn bedje in, moet er om 5u weer ff uit
WE3TR4STEN 0E5DEN, 051N T6ETSENB6RD D6ET HET N5ET, D4S 52 S*REE2 EEN S66RT GEHE50TAA3 H5H5... t6T 06RGEN! xXx sTE*HAN5E
@ WHahahahah! Mammmamia, nieuwe batterijen er in? of zo... @ Gup, jouw buikje komt nog wel. hihi. Wacht maar af. @ ZOW! Week 45 officieel af en te bekijken!