Hihi, zat net op de laptop, toch maar ff op de computer gegaan nu om te typen wat ik wilde typen, of kon je het wel lezen? Er stond dus iets van: Weltrusten meiden, mijn toetsenbord doet het niet, dus ik spreek een soort geheimtaal hihi... Tot morgen! XxX Stephanie
Hee! Was even aan het speed-bijlezen...! Maar het gaat weer goed!! Je hebt PB trouwens. Vond het zo lief hoe je reageerde!! Thanks! Ik ben het hele weekend lekker met mijn man geweest. Bij mijn ouders, zij hebben op de kids gelet terwijl wij onze relatie aan het repareren waren Dat kwam op zaterdagavond gelukkig weer helemaal goed. In de bios zat hij te slapen terwijl ik genoot van een italiaanse cultfilm hihi! Samen uit eten geweest, daarna nog een lekkere irishcoffee in de irish pub. Maar nu moet ik weer gaan, manlief gaat zo naar bed en daar moet ik bijzijn!!! Morgen weer ZP. Vandaag zo druk gehad met stage! Morgen ook, maar dan ben ik om 15.00 klaar. Onee ik heb een afspraak om half 4.... hhmmmm tja dan 's avonds ofzo! Anyway tot later meiden, ik ga later even bijlezen en reageren op wat jullie allemaal meemaken! Ik hoop dat het goed gaat met iedereen. Dikke zoen voor jullie allemaal!
@ Jodela! Blij te horen dat het beter gaat tussen jullie!! Gelukkig. *veeg voorhoofdje af* *wink wink* @ Mammamia, ik begreep m ook wel. hihi. Geweldig! Naja, niet voor jou omdat het toetsenbord het niet meer doet. giegel giegel... @ Truste allemaal!
Oh meid, ben zo blij dat het weer beter gaat tussen jullie. Dat zijn echt betere berichten. Geniet lekker van elkaar! Ennuh, lijkt het maar zo of zijn er meerdere afgelopen weekend naar de bios geweest hihi?
Ik ga nog ffies me brood smeren(kan ik morgen iets langer blijven liggen hihi) en daarna ook lekker pitten. Truste allemaal!
UITJE 22 JANUARI in Wageningen om 11.00? Wie gaan er mee: -Knorretje84 -Ninja2 -Dondersteen1 -Belliebel -Super Mommy -Lilalief -Angelsfire -Mammamia -Bwt'je -Nelta -Jodelahiti Wat nemen we mee: We maken er een High Tea van met zelf mee genomen lekkers! De lijst wie neemt wat mee! - Jodela, Appeltaart! - Dondersteen scone's met Jam! - Ninja Wraps of hartige taart (?) - Nelta, Muffins en thee! - Knorretje, Lekkere zoete troep! - Belliebel, Verschillende soorten broodjes! - Mammamia, Drinken, salade of beleg! - Lilalief, koekjes en rozijntjes voor de kindjes - Super Mummy, Cupcakes! - Angelsfire ??? - Bwt'je ??? Graag aanvullen of even doorgeven als je toch niet meegaat! Misschien nog iemand die: - Beleg (kaas/worst/zoetigheid) - Soep ofzo kan meenemen??? Hebben we van alles wat..... Heb Ladytijger, Evenstar en Guppekop van de lijst verwijderd. Ook Boni, Troeltje en Pnirmal hebben aangegeven om verschillende persoonlijke redenen niet meer mee te kunnen Ik neem ook nog wel (verschillende smaakjes ) thee mee, (ben zelf echt een theeleut ). Maar hebben we daar een waterkoker???
Hoihoi, Zo vandaag weer lekker vrij en morgen nog maar 1 dagje werken en dan heb ik al weer weekend. Donderdag namelijk vrijgenomen en dan gaan we met zn drietjes een nachtje naar Middelburg. Heb er zin in. Straks weer zwemmen met Stijn, is alweer 3 weken geleden, maar de vorige keren was hij ziek en daarna zat hij nog aan de ab. Hij was alleen al vroeg wakker, half 7 en zwemmen is pas om half 10, dus ik heb toch maar geprobeerd om hem weer op bed te leggen en dat gaat gewoon goed. . Mammamia, volgens mij staat je numlock aan. Jodel, wat fijn dat het weer beter gaat tussen jou en je man. Bellie, wat een rare chef heb je toch. Nog een maand of 4 dan ben je van dr af Mooi buikje trouwens. Gup, ook een mooi buikje hoor. Het wordt vanzelf een echte babybuik en ook andere leuke fotos. Wat goed dat Daniel in een groot bed heeft geslapen. Knor, spannend. Ben je inmiddels ongi geworden? @cupcakes, super gaaf zeg. Ik heb volgende week donderdag zon basiscursus taart decoreren en als dat leuk is ga ik ook wat spulletjes aanschaffen en thuis aan de slag. Ik wel heel benieuwd naar de koekiemonsters zaterdag. @tentje, zoiets hebben wij ook. Ideaal voor op vakantie en super klein voor in je koffer. @box, hier niet heel vaak meer. Maar soms is het nog wel handig als ik mn handen vrij wil hebben. @generatie 2010, vorig jaar ook gevolgd. Ben benieuwd naar dit jaar. Al vond ik wel dat het allemaal aparte gezinnen waren. @boer zoekt vrouw, ik vond die Sonja zo overdreven en vind het helemaal niet erg dat ze weg is. Ik denk dat hij wel voor die Poolse gaat. Maar vorige week dat stukje met de nachtzoenen. Echt verschrikkelijk! @traphekjes, hier niet nodig. Toch nog een voordeel aan een klein flatje. Al hoop ik wel dat we dit jaar gaan verhuizen, naar een echt huis. Voor nu is het wel prima nog, maar straks als Stijn wat groter is , wil ik toch lekker buiten kunnen spelen met hem en zo en hem 4-hoog omhoog sjouwen wordt ook wel zwaar. Moet hem maar snel leren traplopen . Waarschijnlijk gaan we in april dit te koop zetten en dan maar hopen dat snel gaat en dat we er niet al te veel op toe moeten leggen. Zo ik ben weer aardig bij geloof ik. Nu snel douchen, want op half 10 moet ik alweer in het zwembad liggen.
Ik heb haar er net even in gezet, ze heeft een kwatier zitten gillen van plezier.. Ik geloof dat het wel gaat lukken met dat ding..
HAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!! (welterusten meiden, mijn toetsenbord doet het niet, dus ik spreek een soort geheimtaal haha, tot morgen) Hey, ik ben best goed in ontcijferen!
hallo dames! wat een sombere dag zeg bah heb dan ook helemaal nergens geen zin in. kids doen ook alles behalve wat ze mogen doen erg irri dus. Elise ging gisteren ook pas half 10 slapen voor het eerst dus echt gewoon stout en gillen. echt een peuterpuber. ga mezelf er toch maar even toe aan zetten om even een wasje te gaan vouwen en weer wat in de wasmachiene en droger tot laters
Hmm hier ook zin om de hele dag niks te doen. . Straks ook idd maar ff een wasje draaien. Stijn ligt hier net weer op bed. Hij was om half 7 wakker, ff dronken en toen geslapen tot half 9. Daarna wezen zwemmen, maar meneer had weinig zin; moe en koud. Normaal vindt hij het super leuk. Dus nu maar weer op bed gelegd. Zou me niks verbazen als hij nu weer een paar uur zou slapen.
kids liggen hier ook al op bed ze zijn moe en en moe dus dan maar lekker slapen Anne komt zo uit school en als die weer naar school gaat ga ik ook even een uurtje liggen pitten. miss zit stijn wel tegen een griepje aan dat hij moe is en koud had in het zwembad
Tja ik hoop het niet. Hij is net ziek geweest. Ik heb iets voor 12-en uit zn bedje gehaald en toen hebben we samen een boterhammetje gegeten. Die ging er op zich wel in, maar ik mocht er geen kleine stukjes van maken, dat wilde hij zelf doen. En nu is hij weer lekker aan spelen.
Goedemiddag. Karishma ligt ook voor haar middag dut en hoop dat het eens een uurtje of twee is inplaats van een uurtje Verder alles goed. Kreeg net mijn energie afrekening gelukkig maar 100 bij te betalen want ik heb wat afgestookt dit jaar pfff. Wel voor het eerst dat ik bij moet betalen normaal krijg ik altijd terug haha. Maar vorig jaar was koud begin van het jaar en het einde dus ja. Netla hoop ook niet dat Stijn ziek word brrr. Mirr slaap lekker voor vanmiddag. Eten hier van Karishma is nog steeds een ramp. Achja pff. Misschien tot zo
Hmm Stijn ligt al weer op bed. Net ff getempt, 38,3. Dus hij is idd niet helemaal lekker. Ik hoop niet dat hij echt ziek gaat worden, want donderdag gaan we een nachtje weg en ik heb ook wel zin in het uitje.
Hoop het ook niet voor je. Arun ook baby/dreumus ging ook eens zwemmen en rillen trillen en ja wel ziek Meestal is het een slecht teken aan de want. Hoop dat hij snel opknapt.( Kinderen worden altijd ziek als het net niet uit komt)