Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    zo dat was me een lang tukkie zeg was om half 1 gaan liggen en ben net wakker heb het alleen ijs koud brrr brrr maar wel heel vast geslapen. Denk dat ik dit een poosje elke middag ga doen ben gewoon op de laaste tijd.
    zal ook wel komen door de zwangerschap natuurlijk

2. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    komt net de oudste uit school heeft ze in november erg dure laarzen gekregen mevr is nu 8 jaar dus speelt niet meer buiten in de zandbak of dat soort dingen. Hoe dan ook alles moet gewoon stuk haar voeten groeien bijna niet eens dus ze had er zat de hele winter mee kunnen doen. Maar nu heeft ze ze opzettelijk kapot gemaakt daar kan ik dus wel boos over worden hoor.
    (heeft niks te maken met dat ik niet van haar houd) zou ik bij die van mezelf ook doen.

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Stijn net op bed gelegd. Toch maar ff een pcm gegeven voor de nacht. Zn temp was 38,6 dus dat viel op zich nog wel mee, maar omdat het langzaam toch wat op liep toch maar een pcm.
    En dan hopen dat hij morgen weer de oude is, want we moeten allebei werken. Manlief morgen nog een half dagje en dan is hij klaar bij zijn oude werk.

Mirr, lekker zo lang slapen. Ik wou dat ik het kon tussen de middag slapen, maar ik word altijd zo brak wakker als ik dat doe. En ik zou ook boos worden als ze bewust iets kapot maken hoor.

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedenavond

Zo ben weer lekker thuis... vandaag laatste dagje werken. Was wel lekker en ging natuurlijk ook weer erg goed :D!!
    Nu lekker vrij, en maandag weer naar school. En dan mag ik 31 jan. stagelopen in het ziekenhuis op de verloskamers aaaaaaaaahhhhhhh!! Dat wordt zeker een bevalling!! Wel errug leuk lijkt me!! Maar ook spannend, epi, vacuum enzowwww

Met de kids gaat het ook goed... :) Devin moet morgen naar CB ben zeer benieuwd. Hij krijgt dan ook prikjes :( iets minder leuk dus.

Nou ga ff bank hangen en afwassen hihihi

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gaaf stage lopen op de verloskamers.
    Loop je dan met een vk mee of met een gyn?
    Had je al eerder een bevalling gehad op je werk?

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ik heb geen idee met wie ik meeloop, geloof met de kraamverpleegkundige
    Idd erg GAAF!!
    Heb nog geen bevalling gezien... :)

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Leuk hoor. Dan ga je er sowieso zien lijkt me.
    Komt het doordat er steeds meer vrouwen in het ziekenhuis bevallen, dat je nog geen bevalling hebt gezien?

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Nee denk dat het komt doordat er niet altijd een leerling mee mag en degene die net leerling af zijn en nog te weinig bevalling gedaan/gezien hebben krijgen voorang... dus denk daarom.

Idd erg cool, heb er zin in :D:D:D:D Ben zeer benieuwd.

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Manlief is even wat boodschappen halen en neemt daarna als het goed is een McFlurry mee. Jammie

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Lekker hoe is het met stijn?

super m leuk he.

Mirr jammer van die schoenen. Daarom koop ik altijd goedkopen schoenen voor Arun hij voetbalt elke dag tijdens de pauze.s. Wel vier vijf paar per jaar nodig. Voor naar school en na school of uit andere schoenen.;)

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Stijn werd net nog wakker met kramp denk ik, want hij was zich helemaal aan het overstrekken, maar ligt nu weer lekker te slapen.

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Oke. even naar karishma.

13. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    @Nelta, hopelijk zakt de koorts bij Steyn snel! Als je allebei moet werken is het ook niet lekker als hij nzich niet oké voelt... veel beterschap met hem! (en een fijne nachtrust toegewenst)

@pnirmal, ga jij nou mee a.s. zaterdag? Ik hoop het wel!! Ik las van niet maar daarna zag ik geen reactie meer van jou daarover dus ik hoop dat je ook komt.Als je liever niet komt heb ik daar wel begrip voor hoor, maar alle sh*t om het zo maar even te zeggen lijkt het me juist fijn voor jou als je eens een leuk uitje hebt bij mensen waar je toch elke dag weer je ei kwijt kunt;) Kijk maar meissie, we zien het wel of je erbij bent!

@Mamamia, is je toetsenbord okee? Heeft die wel vaker buitenaardse kuren? Whaha!

@Supermum, wat gaaf! Stage in het ziekenhuis! Dat lijkt me nog het allerleukst. Dan zit je ook verder niet met allerlei visite en schoonmaakwerk. Niet dat dat vervelend is om te doen maar in het zh heb je toch het meeste kans op bevallingen he! Gaaf man, super leuk!!!! Succes!

@Hier
    ik ben zo blij met mijn stage adres!! ik doe de observaties tijdens psychodiagnostische onderzoeken nu al zelf. Mijn eerste verslag was helemaal goed. Het moeilijke daaraan is dat je niets mag intepreteren, alleen objectief zijn.
    Ik word voor vol aangezien daar en ik vind dat zo geweldig na al dat duffe studeren thuis...!

Tussen mijn man mij gaat het weer helemaal goed. Ben zo blij, nu alles weer helder is, lijkt het wel alsof we ervan groeien.
    Liefde liefde liefde... wiiooeew! Ben ook zo'n muts soms, maar ik ben gewoon nog steeds verliefd!

ik ga zo slapen want ik ben kaput, echt vermoeiend allemaal.
    Weltruste allemaal!
    Tot zaterdag!

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    *jodela, fijn dat het weer beterder gaat tussen jullie!:)

*bios: ik ben niet geweest:D

*bolliebol, vind jou bolle buikie echt leuk!

*boer zoekt vrouw: was melig gister tone we gingen kijken dus vond het wel humoristisch:D

*mir, peuterpubertje in huis, gezellig:( en slapen mag he, als je zwanger bent! al denkt mn baas er anders over:(

*brood: daniel wil ook geen kleine stukjes, of het moet met de vork:D

*supermum naar de verloskamers! wow! ben jaloers op je!

*hier: bagger! ruzie met de bigboss! gigantisch! Hij was sagrijnig vandaag en dan met mijn hormonen....:x Die vent heb veel te veel commentaar op alles! dit is niet goed, dat is niet goed, dat hebben we niet gedaan, zus hadden we nog kunnen doen blablabla! Speelt al wel wat langer maar vandaag was het echt het max. Hij had er commentaar op dat ik daniel op het grote bed had gelegt, want hij moet(?) op het bovenbed nadat er een heel hekwerk omheen is geplaatst. De slaapkamerdeur mag niet dicht. Het word niet Daniel zn kamer, hij mag alleen op dat bed slapen:( en er staan megaveel dozen van hun met spullen maar die blijven daar staan:( Ik werd er echt laaiend van!
    Ook nog maar ff nagevraagt oftie al overlegt had met zn vrouw over augustus als ik moet bevallen. Schip gaat dus pertinent niet stil en het kwam er op neer dat ik maar in een kraamhotel ofzo moet gaan zitten. Sorry, maar dat vind ik geen oplossing!
    Maar mijn pa staat gelukkig achter ons als wij gaan veranderen. We hebben aanbod voor/vanaf juni en dan als zetschipper. Schip is dus van een baas, maar je vaart met zn 2e en heb samen verantwoording over hoelaat je er ben etc. Euhm, kan je denk het beste vergelijken met kruising tussen huurhuis (alleen betaal je er niet voor) en een vrachtwagenchauffeur in loondienst.

15. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    @Mirr, fijn dat je zo hebt bij geslapen vandaag. ik zag je haar trouwens op de foto op hyves. Leuk!! Je ziet er goed uit!!

@ alle zwangere dames onder ons, gaat het goed met jullie? Ben zo benieuwd naar jullie beebjes straks!! Gezellig joh, ik zou het zelf nu niet aankunnen denk ik met studie en al 3 kids om me heen.
    Ik zie het al voor me: 2 pubers straks en dan 2 peuters in de "NEE" fase..... oeps!
    :D
    Maar ik zou het stiekem wel leuk vinden, wie weet dan toch nog over een paar jaartjes weer....als ik later groot ben :D

16. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik ben echt heel blond... ik doe net de laptop aan in de hoop dat ie weer normaal doet... maar nee hoor, weer allemaal van die rare tekens. Dus manlief er al naar kijken, had ook geen idee... we dachten dat ie gewoon kaduuk was (ouwe laptop). Gelukkig kon ik nog wel op zp komen want daar stond ik ingelogd en hoefde ik niks te typen. Nu lees ik jouw berichtje over de numlock en jah hoor, ik druk op numlock en hij doet het weer:D

Thnx voor de tip, anders was ik er noooooit achter gekomen:$

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    jodela, fijn dat je stage goed gaat!

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Fijn dat het zo goed gaat, en super dat je al voor vol aangezien word. Ik heb dat ook erg fijn!!
    En toppie dat het tussen jou en je mannetje weer goed gaat!!
    Slaap lekker!! & tot zaterdaG!

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    deze zwangere voelt zich in lichamelijke conditie voor 75%goed:D Wel moe en veel last van bandenpijn, maar ik doe niet rustig aan dus ja;)

Wanneer ben jij groot dan?:D

20. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Oeeiiii Gupke toch! Waar bemoeit die man zich mee!! Jij bent toch degene die bepaald waar Daniël slaapt dacht ik zo!
    Vervelend voor je meissie.... en dan een kraamhotel. Ja, is heel leuk als je er bewust voor kiest maar deze maneer toont volgens mij geen begrip.
    Is ie zo met zichzelf bezig die man? Heeft zijn vrouw daar ook last van?
    Brrr veel sterkte met zo'n wijsneuzerige bemoeial!!!

Deel Deze Pagina