Eehhh, ik ben groot als ik eindelijk een studie heb afgerond en een baan heb, als ik op een plek woon waar ik wil blijven wonen én .... tja dat was het wel! Verder ben ik best al groot
Mamamia.... whahahahahahaha numlock... tja daar zou ik nou ook niet direct aan denken! En ik ben niet blond! @supermumke, leuk joh, als het leren je nu al zo goed afgaat, kun je misschien al werkend ook je diploma wel halen voor kraamverpleegkundige inderdaad! Go for it! ik sta er zelf ook van te kijken dat nu zomaar tussen de psychologen sta en het nog allemaal blijkt te kunnen ook! Weird! Maar na deze studie houd ik wel op met studeren want ik moet echt een keer gaan bijdragen aan ons gezin (financieel) alles komt nu op mijn man terecht wat dat betreft...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ik moet gaan douchen en naar bed. Anders ben ik morgen wappie ik kan zo slecht tegen weinig slaap als ik moet presteren! Morgen half dagje, heerlijk vrij met de kids morgenmiddag. Iedereen truste en voor degene die ik niet meer 'spreek' voor zaterdag: tot zaterdag! ik heb er zin in!
Weltrusten meid en tot zaterdag! Misschien dat je het al eens verteld hebt, maar wat is precies jouw echte naam? Kan er ff niet meer opkomen en heb jij ook hyves?
hij bemoeit zich met zn personeel Kan het wel snappen dat de schipper niet stil wil, het scheelt hem zo een paar duizend euro dan wat hij misloopt. Zijn vrouw spreken we eignelijk nooit, woont aan de wal
@knor: en al een ongi te bekennen? Hoop het niet voor je. Geen bloed, geeft moed @super m: gaaf in het zh op de verloskamers. Wel mooi dat je dan straks de bevallingen gaat zien... @jodela: fijn dat het tussen jouw en manlief weer goed gaat, geniet ervan! en naar welke film zijn jullie geweest? @gup: wat een irritante baas lijkt me! Succes ermee en hopelijk valt er nog wat te regelen rondom je bevalling. en jij hebt/krijgt vast ook een prachtig buik(je) @nelta: nogmaals bedankt voor de tip over de numlock, kan weer lekker mee typen @mir: lekker dat je ff geslapen hebt vanmiddag. en zo'n dagje als jij vandaag had, had ik gisteren. (maar dat werd ook de blue monday genoemd hihi) en vervelend van die schoenen, zou ik ook niet blij van worden! Waarom maakt ze ze expres kapot dan? Vond ze ze niet mooi? @hier: pffffffffffffffffffffffffffffffff, Etienne sliep eindelijk om half 10! Hij heeft wat patatjes en een frikandeletje meegegeten (is dat slecht?) en daarna nog een fles van 200 cc en wilde absoluut niet gaan slapen. Nog een tijdje laten spelen en weer 2x proberen op bed te leggen, helemaal overstuur. Flesje gemaakt van 180 en helemaal leeggedronken (waarom drinkt hij zoveel? Komt dat omdat ie overdag geen water of sap drinkt, dat ie gewoon meer dorst heeft ofzo???) snap er nog steeds niks van. Ga er volgende week eens over praten op het cb, kijken of hun nog tips hebben. Hij zat later lief bij me op schoot en ik heb hem een tijdje over zijn ruggetje gekriebeld, tot hij met z'n hoofdje ging knikkerbollen en heerlijk in slaap viel. Zooooo schattig, dan is het echt nog een babytje eigelijk hihi... love him! *Einde ego* Verder een lekker dagje op het werk gehad. Alleen donderdag werken en dan alweer weekend! Heb ook zin in het uitje, hoop alleen niet dat ik ziek wordt... heb vanaf van8 keelpijn en het heerst nogal en bij mij gaat dat nog weleens over in de griep:x Geen slapende honden wakker maken... Fijne avond allemaal! XxX
mamamia, daniel eet ook frietjes (zoutloos) en frikandelletje (klein stukje) mee hoor, elke week! VOlgens CB kon dat geen kwaad als het zoutloze friet was en het vet regelmatig word verschoond. En van een keer wel zout worden ze ok niet gelijk ziek hor!
@ sorry niet terug gelezen. ben kapot. Gewerkt enbezoek isnet weg. spacebar doet het niet goed.lastig hihi
@gup: hij heeft een hele frikandel op Hij vond het heerlijk hihi... elke keer een klein stukje en hij genoot er echt van. Paar stukjes friet, weinig tot geen zout geloof ik... weltrusten! @donder: ik vind 12 uur ook prima hoor, net ff een uurtje later...
Ik heb goed nieuws ik ga als nog mee met het uitje(Mist er natuurlijk niks tussen komt bij donder of bij mij) Lief van je trouwens en jehebt helemaal gelijk ook ik moet er nodig eens uit. Wel raar om strakst tegen over jullie te staan en jullie me halve prive leven al kennen haha. Ach ja gedeelde smart is halve smart. Weet dat ik een (Ziekte heb maar merk wel dat iedereen zo zijn eigen sorres heeft) Helaas het leven gaat niet over rozen. Fijn dat het tussen jouw en je man weer goed gaat dat doet een vrouw/moeder goed. En ja we hebben binnenkort het zelfde probleem een puber en een peuterpuber pfffffffffffffffff. Arun is al vlink bezig zaterdag graag tips grote monden weer word haha Gup zou fijn zijn als jij en je man een eigen schip hebben. Toch meer prive wel harder werken denk ik maar niet meer het gehijg van een medebaas in je nek. Komt goed he. Je niet te druk maken mensen die mensen niet willen snapen.( Lees maar mijn banner haha. Moeten eerst naar zich zelf kijken voor dat ze wijzen naar een ander) Toch
UITJE 22 JANUARI in Wageningen om 11.00? Wie gaan er mee: -Knorretje84 -Ninja2 -Dondersteen1 -Belliebel -Super Mommy -Lilalief -Angelsfire??? -Mammamia -Nelta -Jodelahiti -Pnirmal Wat nemen we mee: We maken er een High Tea van met zelf mee genomen lekkers! De lijst wie neemt wat mee! - Jodela, Appeltaart! - Dondersteen scone's met Jam! - Ninja Wraps of hartige taart (?) - Nelta, Muffins en thee! - Knorretje, Lekkere zoete troep! - Belliebel, Verschillende soorten broodjes! - Mammamia, Drinken, salade of beleg! - Lilalief, koekjes en rozijntjes voor de kindjes - Super Mummy, Cupcakes! - Angelsfire ??? - Pnirmal: roosvicee Graag aanvullen of even doorgeven als je toch niet meegaat! Misschien nog iemand die: - Beleg (kaas/worst/zoetigheid) - Soep ofzo kan meenemen??? Hebben we van alles wat.....
Karishma vind dat ook zo lekker he frikandellen mmmmm. Patat trouwens ook. Ach met zout ze eet nu met de pot mee. Trouwens Karishma is op het moment een ramp met eten het lijkt met de dag erger te worden o pffffffffffffffffffffffffffffffffff. Vandaag vanmorgen halve fles daarna fruit. Brood trok ze haar neus voor op. Avond eten gooide ze wederom eruit. Als ze een stukje proeft(Kan ze wel zie frikandel en patat dat eet ze met gemak) is het kokhalzen als ze niet meer moet kokhalzen vinger in haar keel kokhalzen oooooo. Weet je wat mevrouwtje vandaag nog meer deed. Me moeder was er even, Ze zegt patricia kijk eens was ze gezellig haar haren aan het trekken me moeder zegt die gaat zo huilen ( gelukkig niet) haha maar was lachen. Wilden in de vensterbank gillen wilde dit gillen ze is nog geen EEN. De peuterpubertijd lijkt nu al aan gebroken eigen willetje8) O je ben weer op dreef te veel getikt sorryy
UITJE 22 JANUARI in Wageningen om 12.00 uur Wie gaan er mee: -Knorretje84 -Ninja2 -Dondersteen1 -Belliebel -Super Mommy -Lilalief -Angelsfire??? -Mammamia -Nelta -Jodelahiti -Pnirmal Wat nemen we mee: We maken er een High Tea van met zelf mee genomen lekkers! De lijst wie neemt wat mee! - Jodela, Appeltaart! - Dondersteen cake - Ninja Wraps of hartige taart (?) - Nelta, Muffins en thee! - Knorretje, Lekkere zoete troep! - Belliebel, Verschillende soorten broodjes! - Mammamia, Drinken, salade of beleg! - Lilalief, koekjes en rozijntjes voor de kindjes - Super Mummy, Cupcakes! - Angelsfire ??? - Pnirmal: roosvicee Graag aanvullen of even doorgeven als je toch niet meegaat! Misschien nog iemand die: - Beleg (kaas/worst/zoetigheid) - Soep ofzo kan meenemen??? Hebben we van alles wat..... Er een water koker aanwezig, thee en koffie ook.
ik ga slapen. morgen presentaties afnemen... arg. hoop gelul engejankaan horen... ik hebhet niet afendie heeft ditgedaan...zucht!
Bijna dezelfde mensen als met het eerste uitje jammer dat er zoveel zijn afgehaakt zeg maar ja ze hebben vast goede redenen. Ik ben saai de laaste tijd klets echt te weinig mee...