Dat kan natuurlijk ook Nou, ik ga mijn bed eens opzoeken, begin steeds meer last van mijn keel te krijgen Trusten! XxX
Alleen gewone thee of ook smaakjes? Anders neem ik dat wel mee! En anders kan ik wel wat soep meenemen. (als we het tenminste op kunnen warmen?)
Stijn had trouwens geen verhoging meer. Vanmorgen was het 37,5 (iets aan de hoge kant voor hem), maar hij was gewoon vrolijk. Dus hij is nu naar het kdv. Ik moet ook zo aan het werk. Lekker laatste dagje voor het weekend. Ik lees vanaaf wel weer ff bij.
Goedemorgen Hier wel redelijk geslapen, naar mijn idee alleen veel tekort. Zometeen met Devin naar CB, ben benieuwd. Ook prikjes iets minder leuk dus. @ Uitje: 12 uur is prima! Ik moet een uurtje tijden ong. En idd beetje zelfde groepje als vorige keer Alleen nu praat het wat makkelijker dan vorige keer bij V&D @ Jode ja iets kriebelt er wel om verder te leren, en ook met het oog op de toekomst dat je gewoon 'vaste' dagen werkt. Daarbij lijkt het me ook echt super leuk om in t ziekenhuis te werken. We zullen zien de 31ste
Ik heb liever 11 uur, anders is Lila al vrij snel doodmoe! Ze slaapt ergens in de middag altijd nog even.. Even verder lezen wat de rest zegt, haha, ik lees altijd van voor naar achter bij!
Oh, ik ben de enige Ik dacht we zijn toch met z'n allen al vroeg op, we hoeven de wekker er niet voor te zetten toch? Maar anders 12 uur ook prima.. worden bij de rest de kindjes niet moe in de middag dan?
Oh Donder, misschien heb je al geantwoord en ik er overheen gelezen maar, wat waren de totale kosten van de zaalhuur eigenlijk?
Moguh allemaal! Ik verwaarloos jullie de laatste dagen een beetje, sorry! Beetje drukjes hier. Dinand is weer eens ziek, hoop dat het voor zaterdag over is. Gisteravond had hij 39,7 graden koorts. Heeft ook weer dunne zure luiers, wordt er onderhand een beetje knetter van *zucht*, was net zo blij dat hij er weer vanaf was. Maar deze luiers zijn nog viezer dan de vorige keer, en stinken, jakkes (dan is het maar goed dat ik bijna geen last meer heb van misselijkheid!). vanmorgen vlak voor we weg gingen heeft hij alles onder zitten poepen, broek, romper echt alles. Afijn, daar ging mijn goede humeur! Eten wilde hij niet, flesje heeft hij voor 2/3 op. Naja, heb hem gewoon maar naar de opvang gebracht, gezegd dat hij niet lekker is, en dat als het niet gaat ze maar moeten bellen. Het kwam volgens hun wel goed! We zullen zien! Dus over het uitje, even onder voorbehoud dat ik mee ga. Als Dinand zaterdag nog zo hangerig en koortsig is, zie ik het niet zo zitten om met hem naar wageningen te gaan. Maargoed, duimen dat het snel over is! Zal straks even proberen wat bij te lezen, zit nu op mijn werk heeul illegaal te wezen hihi.
Hopelijk is dinand zaterdag weer beter zou jammer zijn als je er niet bij zou zijn. Ja tijd maakt me niet zoveel uit. Sem word ook moe in de middag maar neem de wagen mee misschien dat ie dan daarin effe gaat slapen
mamamia, maakt toch niet uit voor een keer? als hij voor de rest gezond eet zou ik daar niet moeilijk over doen hoor! daniel krijgt het straks ook weer woensdag = frietdag hier uitje: begin steeds meer te balen dat ik niet kan! maar ik zie het echt niet zitten om zo'nb eind er voor te rijden! morgen: druk dagje, "ff" naar holland, Vk , CB (prikken), wim examen, post op halen blablabla nu ga ik weer wat doen hier!
Goedemiddag hier met Devin naar cb geweest. Hij weegt nu 10.685 gram en is 75,5 cm lang! Lekker binkie dus Ook de prikjes gehad... ligt nu in bedje. Daarna ff snel naar de kapper geweest, en nu lekker thuis met de kids. Ff lekker relaxen nu die 2 monstertjes slapen.
@bellie: beterschap met Dinand. Had je ook een prive krabbel via hyves gestuurd, ik hoor het wel...! @super m: fijn dat Devin z'n prikjes er weer inzitten, hopelijk heeft hij er weinig last van! en lekker even naar de kapper... foto? of nou jah, ik zie het zaterdag wel hihi... en hij is mooi gegroeid @lila: die van mij wordt ook wel moe in de middag, maar heb de wagen mee, dus hoop dat ie in de trein nog ff slaapt. Zodra hij kindjes ziet is hij meestal 1 en al energie hahaha... komt wel goed @gup: succes bij de vk morgen en mmm lekker frietjes vanavond! Ik maak me er ook niet zo'n zorgen om hoor, 1x in de 2 weken een paar patatjes en een frikandeletje zal vast niet schadelijk zijn. Vanaf rond de 1 jaar mogen ze met de pot mee eten, dus ook friet hahaha... @hier: Etienne heeft de hele nacht tot vanochtend half 9 doorgeslapen! Daarna lekker broodje gegeten en flesje gedronken. Toen de stad in geweest en wat dingen geshopt. Erg stoere schoentjes van replay voor hem en nieuwe laarzen met sleehak en bont voor mij en nog wat kleine dingetjes. Helemaal Happy hihi Om 12 uur weer een broodje gegeten en een bordje pap en toen vielen zijn oogjes al snel toe, lekker in bed gestopt en hoop dat hij een goeie paar uurtjes slaapt, zodat ik ook ff tijd voor mezelf heb Geen last van mijn keel meer, dus ben blij Fijne dag allemaal! XxX
hebben toenet frietjes met sla op, eten smiddags warm. supermum, leuk kapsel! en devin is inderdaad lekker ventje! ben benieuwd wat daniel morgen gaat scoren Daniel ligt te slapen. ZOnder fles Wil sowiso van de middagfles af, had al afgebouwd en nu ligt hij dus helemaal zonder. Hij pikte het niet erg maar is toch na 8minuten in slaap gevallen dus komt wel goed nu alleen nog volhouden
hallo hier vanmorgen naar de gyn geweest bloeddruk was heel netjse 110 over 75 Alleen denken ze dat het de navelstreng weer 2 bloedvaten heeft ipv 3 dit was met Wesley ook het geval je word dan wat strakker in de gaten gehouden extra echo's tja das nooit vervelend hoor. Waarom Anne haar schoenen met opzet kapot maakt geen idee. Ze heeft ze zelf uitgekozen dus ze vond ze wel mooi lijkt me Goedkope schoenen is geen optie omdat ze wel goede steun nodig heeft met haar voeten.