Mijn schatje is doodziek vandaag. Hij heeft heel de dag al 41 graden koorts en als je hem een zetpil geeft zakt het wel maar effe later weer zo hoog. Mijn vriend is naar de HAp gegaan en nu heeft ie rechteroor ontsteking en zijn slokdarm is heel erg geirriteerd door het hoesten. Hij wil alleen maar bij ons hangen verder niets zo zielig
thanks meiden het is de eerste keer dat ie echt zo ziek is. Gelukkig ligt ie nu lekker te slapen hopelijk blijft dat zo. Hoe is hte met jullie? zoek niet bij te lezen ga zo in bad en dan naar bed. Drukke dag gehad op het werk
Goedemorgen @ Ninja beterschap voor Sem!! Achhhh echt zielig! Jaylinn had ook rechteroor ontsteking... Echt niet leuk!! Sterkte!! Hoop dat hij snel opknapt! @ Gup snap je gevoel, tis zo dubbel dan... Sterkte iig!! Knufff @ hier wel redelijk kunnen slapen. Kids hebben ook lekker geslapen tot half 9 dus dat wel lekker. Devin is nu in de box aan het spelen en Jaylinn zit tv te kijken met mama... Vanaf morgen ben ik weer beschikbaar voor zorg, eventjes geen boeken... Even lekker met baby's knuffelen hahah en andere dingen natuurlijk doen. Maar wil nu wel graag mijn cijfer hebben!! Nog steeds niks... hopelijk komen ze snel!
Hmm had net wat getikt en per ongeluk weggeklikt. Lekker slim. Maar igg Ninja beterschap met Sem. 41 gr is echt een hoop idd. Hopelijk gaat het nu al weer beter met hem. Supermommy, morgen weer lekker met baby's knuffelen. Dat gaat vast wel goed komen
Zo hier net even naar de kerstmarkt geweest. Weer ff chocolade ingeslagen. Echt leuk, kerstboompjes, mannetjes, balletjes, sneeuwpopjes jam jam jam!! Verder nog ff 2 leuke jurkjes voor Jaylinn gekocht en voor Devin een overhemdje met stropdasje en blauwe ribbroek. So cute!! @ Nelta thnx!! Zal idd wel goed komen, heb er iig heel erg veel zin in!!
Middag allemaal! @ gup: Is niet raar hoor dat je je rot voelt nu je weer zwanger bent. Hier heb ik de eerste 2 weken ook behoorlijk last van gehad. Na die 2 weken kreeg ik mijn eerste echo, en pas toen werd ik wat relaxter. Toen geloofde ik het ook pas dat er echt weer zo'n wondertje in me zat. Wat betreft je opa, het is heel erg rot, zeker gezien de tijd dat je uitgerekend bent. Maar ik weet zeker dat als je op die dag mocht bevallen, het voor je opa het allermooiste verjaardagscadeautje is wat hij zich maar kan wensen! Komt allemaal goed meid, die rot hormonsters doen een hoop met je lichaam! Je mag me altijd pb-en he, als er wat is! Dikke knuff! Ninja, jij beterschap met je kleine mannetje. Knuffel hem maar lekker, daardoor worden ze weer sneller beter. Althans daar geloof ik wel in hihi. Er gaat niets boven liefde van papa en mama. Ook voor jou dikke knuff! Wie wil er nog meer een knuffel? hihi. Voor iedereen een dikke knuffel. @ hier: Lekker uit mogen slapen vanmorgen. Gisteravond een verjaardag gehad van een vriendin van ons. Manlief is op een gegeven moment naar huis gegaan met de kleine man, er kwam een bandje live muziek maken. Was erg leuk en gezellig. Was ook wel even lekker om eruit te zijn zonder kind hihi. Even lekker socializen is ook wel eens goed! Oh, en ik kreeg opmerkingen over me buik whahaha. Zo Mariël, wat gaat je buik hard zeg! Zijn het er echt geen 2? Er waren ook vrienden/kennissen die het nog niet wisten dat er een 2e op komst is. Krijg ik op een gegeven moment de opmerking: Nou je mag wel iets minder gaan eten hoor! Eeehm, ja dat weten jullie nog niet he! Maare ze zeggen dat je buik hoort te groeien bij een zwangerschap! Whaha die gezichten , geweldig! Vanavond krijgen we vrienden die blijven eten. We gaan pizza maken, heb er al trek in hihi.
Hier lekker gegeten! Dinand had vanmiddag wat verhoging. 38,4, zullen wel weer tanden zijn die doorkomen of wat aan het rotzooien zijn. Hij was verder wel heel lief. Zo lief dat we hem zo aantroffen in de box hihi: Ohja, en hij is vanmiddag voor het eerst van liggen naar zitten gegaan uit zichzelf. Was zo trots als een pauw hihi.
hallo meiden wat heb ik een heerlijk weekend gehad, echt een weekend voor mezelf. Gisteren naar de kapper geweest en daarna kleren gekocht. Vanmorgen met Elise wezen zwemmen daarna met nichtje van mijn vriend lekker naar de stad geweest lekker bij de v&d z'n heerlijke fruitsmoothie gehad of hoe je het ook schrijft met een lekker broodje. Kids waren ook heeerlijk te pas net even heerlijk onder de doche gestaan uhm half uurtje of zo en nu zo lekker bedje in. heb jammer genoeg geen tijd gehad om bij te lezen tot morgen
Je hebt zo te lezen heerlijk genoten! Lekker hoor meid! Slaap lekker (allemaal trouwens, ik ga ook me bed opzoeken)
Hoi meiden, Even snel bijgelezen, maar niet zoveel puf meer om te reageren. Kom ff weltrusten wensen en tot morgen ofzo! XxX
Weinig gekletst vandaag haha. Leuke foto mariel wat een heerlijk ventje hebben jullie zeg! Mir lekker een dagje voor jezelf heerlijk he soms Super mommy lekker chocolade mmm haha Mammamia hoi meis slaap lekker @ hier sem heeft nog steeds 40 graden koorts verder is ie wel wat minder hangerig. Morgen moet ik toch naar de HA voor een verwijs brief dus neem ik sem ook effe mee denk dat het toch AB kuurtje word. Hij slaapt sinds een paar dagen op zijn zij zo lief haha knuffeldoekje langs zijn gezicht
jeetje dat van dat KDV in amsterdam vreselijk wat er met die kindjes is gebeurd. Ik ben er helemaal naar van
Goedemorgen Hier begon de ochtend weer lekker vroeg hahaha. Nu maar weer wachten tot ik gebeld word... heb er wel zin in, maar tis toch ook weer ff spannend! Voor de eerste keer weer aan het werk sinds 10 weken! Kids zijn lekker aan het spelen. Devin is in de box, en Jaylinn zit voor de tv, bumba te kijken. Gelukkig gaat het nu eindelijk beter met Jaylinn, maar Devin blijft verkouden, lijkt gewoon weer erger te worden, dus ook maar ff langs de ha. @ bel lieve foto hoor!! Vaak als ze niet lekker zijn, slapen ze op de gekste plekken hahhaha. En wat knap van Dinand dat hij dat helemaal zelf deed. Leuk is dat he, hoe trots ze dan zijn!
@ Ninja, beterschap voor Sem! Hoop dat het snel over is. @ Bel, schattige foto! @ Super M, spannend, na 10 wk weer werken. Maar je kan het! Je bent goed. hihi @ Hier, weekeind weg geweest naar mijn ouders. Kerst foto gemaakt voor de kerst kaart. Ubber cute gewoon. hihi. Maar dan ons dochtertje... hihi. Wij niet hoor. Kijken of ik kan spammen.
@ Mir, was jij dat nou met die slaapzakjes? Dat je kleine er uit kroop? Hoe is het daar nu mee? Heeft het geholpen om de halsopeningen wat kleiner te maken?