Jeeej, die is er klaar voor. Dinand is er ook al helemaal klaar voor, die zit de hele dag met zijn armen in de lucht hihi. Oh en leuke kleren.
Dinand is vandaag ook een slaapkoppie. Heeft vanmiddag 3,5 uur getukt bij het KDV! Doetie normaal nooit! Mja, hij was dan ook echt niet lekker! Fijn dat het eten en poepen weer goed gaat bij Aidan!
Vind de schoentjes ook errug gaaf! Heb toevallig afgelopen zaterdag nog naar echte schoentjes gekeken, maar kreeg nergens zijn voeten in! Heb wel heeule gave gezien, maar die waren meteen 85 euro. Vind ik toch wel een beetje errug veel gezien hij er waarschijnlijk nog geen 2 maanden in past ofzo!
Das idd een flinke tuk!!!....Soms hebben ze het gewoon nodig! Ja, ben ook heel blij dat het nu weer lekker stroomt (ohhh gatsie, krijg allerlei beelden....ben nogal visueel ingesteld...hihi).....
Een broodje is echt een broodje? Ga ik bij Dinand ook eens proberen hihi. Hij krijgt nu gewoon normaal brood. Of een boterham dubbel vouwen en dan geven, kan natuurlijk ook. Maar ik denk gezien de hoeveelheid dat dat wel goed is hoor! Als hij niet klaagt neem ik aan dat hij er ook tevreden over is! Dinand zijn schema is nu zo: 08.00 1 boterham met beleg of iets smeerbaars + flesje melk 180cc 10.30 1 liga met wat sap 12.30 2 boterhammen met flesje melk 150 cc---->slapen 15.30 fruithap + sap 17.30 warm eten + danoontje 19.30 naar bed met nog een fles melk 180
Whahaha, hier hou ik het ook wel minder bij in de winter. Met name mijn benen dan, de rest wil ik echt wel bijhouden. Nu heb ik momenteel heel erg last van een droge huid. Als ik dan mijn benen scheer krab ik ze 2 dagen later helemaal open! Dus kijk maar een beetje uit nu! Aarg heb ook last van pukkels, kan echt wel merken dat ik zwanger ben! A heb ik het bij Dinand helemaal geen last van gehad eigenlijk!
Hier heeft manlief nachtlenzen, sterkte, geen idee! Ik heb zelf wel goede ogen gelukkig. Mja, als Dinand echt op zijn papa lijkt, dannuh zie ik hem ook wel een bril krijgen. Alhoewel ik het vermoeden heb dat hij mijn ogen heeft qua scherpte, hij ziet echt ieder klein dingetje op de grond!
ja ik zal straks ok wel weer ff krabben mar heb wel gemerkt dat de zwistsal bodylotion goed werkt daartegen bij mij pukkels...heb ik nu ook meer last van, hoewel ik er nog nooit helemaal vanaf ben geweest
@ Bel: Zit ook onder de pukkels (op mijn neus)....maar ben niet zwanger! Ik had juis tijdens de zw. van Aidan helemaal geen last van pukkeltjes.....De bevalling was geweest en de volgende dag had ik zo'n lekkere puist op mijn neus....hihi....
Heerlijk he, visueel ingesteld zijn!!!.... Ach ik zeg altijd maar zo: ik snap de belevingswereld van kinderen heel goed!!!......
Jaaaaajaja jij zegt nu wel dat je niet zwanger bent, maare je bent nog niet ongi he. Ennuh, je was vandaag errug moe *wink wink* Wie weet. Nee, ik erger me dood aan die pukkeltjes. Ik kan alles smeren op me huid wat ik wil, maar niets zorgt ervoor dat het minder wordt. Zou het bakerpraatje dan toch enige waarheid hebben dat het dan een meid wordt? Over 4 weken zullen we het hopelijk weten.
Ohja, sommige hadden het al gezien op hyves. Dinand liep vanavond voor het eerst mee aan 1 hand. Ikke is trots op me kleine ventje.