hahaha, irritant is dat he!....Ik pas ook nog steeds geen enkel kledingstuk van voor mijn zwangerschap!....Heb het allemaal maar in vuilniszakken gestopt....dat komt gewoon echt niet meer goed! *zucht*....er was een tijd.... Belde vandaag een vriendin van mij op, ze is nu 15 weken zwanger. Ze was zw.kleding gaan kopen....Maatje 34 !!!.....Ja, het zit wel wat ruim!!!....WTF!!!.....
@ Donder: Slaap lekker...Hopelijk voel je je morgen een stuk fitter....Want het kan natuurlijk niet zo zijn dat je zaterdag ziek bent he!!!.... Beterschap! ook voor Ylva!!!
Nope, die is inmiddels al bevallen!!!....Tja, hoop echt voor hun dat het goed blijft gaan, ze lijken erg gelukkig als gezinnetje...maar ik vraag het me af! Dit is een andere vriendin, is ook een tijdje bezig geweest om zwanger te worden!....En het is echt zo, maatje 34...en dan nog zit het ruim....*zucht*....Ooit had ik dat ook! En 34 wil ik niet meer....maar een maat kleiner mag wel weer hoor!....
maatje 34 is ook niet erg lekker! heb nu 36/38 en dat vind ik klein zat! mn zus heb wel 34 maar die vind ik echt mager!
Ben jaloers!..... Heb tegen manlief gezegd...Zodra er een 2e is (en dat is de laatste) dan ga ik echt weer sporten, niet meer snoepen, gezond eten en dan vliegen (hopelijk) de kilo's eraf!!!....Er moet echt wat gebeuren...Maar vind het een beetje zonde om nu af te gaan vallen en straks (hopelijk) zwanger te zijn en dan al die kilo's er weer aan te zien vliegen...Dan wacht ik nog ff!!! Hoezo, excuses verzinnen!!!
jij bent slecht! gelukkig heb ik niet hoeven te lijnen, kwam lichter uit zwangerchap dan dat ik erin ging en nu zit ik 10kg daar nog beneden zonder lijnen!
Hoi hoi Donder. En de rest. Hier even een berichtje. Helaas moet ik wederom afzeggen. Arun heeft zaterdag zijn eerste voetbal wetstrijd en je raad het al die begint om ja wel 10u vriend kan me niet weg brengen Hij is net met voetbal begonnen (Vorige week) En gelijk al een wedstrijd en kan het hem niet ontzeggen. Daar bij komt ook nog dat ik de conterebutie moet betalen voor dat voetbal 50 euro. En laat dat nu net me geld zijn voor heen en terug. Daar bij ook afrekening van de engergie moet 100 euro bij betalen niet erg maar het komt allemaal te gelijk. Daarom meis heel erg bedankt dat je voor mij deze moeite had willen nemen. Ik wil wel nog steeds bij dragen aan het zaaltje. De kosten. Als er in de toekomst nog een uitje komt dan zorg ik gewoon dat ikk er zeker te weten bij kunt zijn. Voor als nog veel plezier met de feb meiden. Sorry dames.
Gewicht... Het zal altijd een gevoelig onderwerp blijven... Aan de ene kant heb ik nu zoiets van: het is goed zo. Ik ben gelukkig, heb een leuke vent, een schat van een kind... Maar aan de andere kant zit daar die "stem" die zegt: Kijk nou eens echt naar jezelf, hoe kan je jezelf mooi vinden.... Pfff, zo irritant!.... Ben een echte jo-jo'er....vanaf mijn 14e al....zal altijd een gevecht blijven!
@ Pnirmal: Ohhhh, jammer meid! Maar snap dat je Arun niet zijn 1e wedstrijd wil ontzeggen! En dan ook nog onverziene kosten....dat is ook kl*te....
Hoe doe je dat??? Is toch eigenlijk ook niet helemaal gezond? (bedoel het niet verkeerd) Je moest veel overgeven toch? Dan is dat op zich wel een verklaring....En nu nog 10kilo eraf.... Wat is je geheim???
Hoi hoi verder. Niet echt bij gelezen. Hier gaat het redelijk. Ik maak me z.n zorgen over Karishma misschien kunnen jullie zeggen of het over gaat haha. En ongeveer wat het minimale is wat ze binnen zou moeten hebben en nee ze is niet ziek. Vanmorgen een hele fles bijna God zij dank. Fruit bijna op wel met mokken en kokhalzen. Brood haald ze echt haar neus voor op. Vanmiddag was het patat dag voor Arun zelfs patat wilde ze niet wel stukje frikandel. Avond eten half bordje. Toetje nee gaat ze direct kokhalzen,. Ze wijgert echt Avondfles wilde ze niet zeg tegen vriend dan maar haar toetje die ze niet wil en wat gebeurt er ze kotst het er weer allemaal uit. IK heb het vermoede als ze echt iets niet wil ze gelijk gaat kokhalzen en doe je toch dat hapje er in laat ze het er zo uit lopen plus de rest van de inhoud van haar maag. De laatste week van af vorige week eigenlijk eet ze bar slecht drinkt slecht. Slapen gaat. Nu ligt ze net nog wat gedronken pff 50 cc totaal. HELP. Vriend zeg je moet je geen zorgen maken. Maar ik voel me zo machteloos, en zo iets van je moet toch iets minimaal binnen hebben eigenwijs (KRENGETJE) wat je aan het worden bent daarna laat ze meteen haar tanden zien met een Gek van te worden Help.. O ja kleding maten. Volgens mij heb ik maat 34 over geslagen en ben gelijk maat 40/42 in gegaan in mijn pubertijd nu zit ik met maat 50/528)
ja bij daniel eerst veel overgegeven dus was met 9maanden maar 4kilo zwaarder dan voor die tijd. Daarna de "zwangerschapskilo's" eraf, bleef toen hangen op 64 ong. En na de verhuizing gingen er nog meer kilo's af en nu zit ik op 55 ik snoep wel gewoon, eet gewoon, en doe eigenlijk niks bijzonders Zelfs elke avond chips voor het slapengaan helpt niet