@Dondersteen, ben benieuwd naar je kerstfoto dan!! Laat maar zien hoor! @Mir, wat een k*topmerking van die buuv?! Hoe haalt iemand het in z'n bolle kop om zoiets te zeggen...?!!? Wat een raar iemand zeg, heeft ze zelf eigenlijk kinderen? @supermum, heb je tietentaart gezien op hyves...haha! Leuk joh, en gefeli met het behalen van je praktijktoets. @de rest, ik heb nog niet bijgelezen verder, later dus! Druk! Vanmiddag met mijn dochter naar het psychologisch bureau waar ik zelf stage ga lopen binnenkort D ze gaat daar getest worden op een paar dingen. Ben wel benieuwd. Kan ik haar eindelijk helpen...meiske. Oli is snot verkouden en koortsig, hij heeft het er maar moeilijk mee, is eigenlijk nooit ziek!
Whahah! Mevr was op gestaan. Voor mijn neus. Staat gezellig met d'r kontje te wiebelen. En opeens... ruik ik iets. en zie ik haar luier groter worden... Whahah. Mevr stond te drukken voor mijn neus terwijl ze stond. Makkelijker dan zittend in een kinderstoel. hahaha. Sorry, ik vond het zo grappig.
Met dat rode truitje aan lijkt het trouwens net alsof ze rood achtig haar heeft. En deze laat ik gewoon zien omdat ik m mooi vind.
beterschap sem! bel: buikfoto! kvind die van mij ok al dik KDV amsterdam? leuke fotos! ben bijgelezen dus ik ga daniel uit bad halen
@ super M! Wat een gave taarten! Hoe is het met Jaylinn? Al minder oorpijn? hoop ik. En gaaf dat je broertje m zo leuk vond. @ Lilalief! NEe! Echt waar? Is die dondersteen van jouw aan het klimmen geslagen?!? Oh! Wat een ondeugd! Nu maar hopen dat ze niet uit het bed mietert.... Succes er mee. @ Nelta, leuke foto van Stijn en hij ziet er knap uit. hihi. Blij dat de waterpokken praktisch ten einde zijn. Ik hoop dat hij er geen littekens aan overhoud. Dochterlief heeft er hier meerdere. Die 2 in haar gezicht baal ik echt van. Ze was zo mooi afgeleverd... hihi. Maar ik vind haar nog steeds mooi hoor! @ Weer even erbij gepakt. Zijn mensen niet nieuwsgierig naar het adres? hihi. (ik wil t liever niet hier plain publiek zetten, pb me even) De lijst wie neemt wat mee? - Jodela, Appeltaart - Dondersteen scone's met Jam - Pnirmal Roosvice - Super Mummy Cupcakes - Ninja Wraps of hartige taart (?) - Nelta, Muffins of wraps (?)
@ Donder leuke foto's! Met Jaylinn gaat het al weer beter, gelukkig maar. Antibiotica tot morgen, ze lijkt er nauwelijks nog last van te hebben, dus morgen gaat ze ook weer lekker naar de peuterspeelzaal. Ze heeft net ook weer een broodje gegeten... eindelijk! Dus gaat de goede kant op. Thnx over de taarten! Is echt verslavend, maar moet nog ff oefenen hahaha. Dus tja... veel bakken...
Het probleem bij mij zou zijn... als ik zelf taarten zou bakken... ik ze ook allemaal zelf zou willen proberen... hihi
Hahaha doe ik ook hoor... vooral met nieuwe smaakjes enzo... Maar vanaf jan. even iets minder, want dan moeten er eerst wat kilootjes vanaf
Gup! Daniƫl is op 22-11-10: 25 cm de lucht in geroeid sinds zijn geboorte! en 5.97 kg aangekomen. Cool!
Dat heb ik hier nou ook... ik bedoel dan die kilotjes er af... Ik heb al in geen maanden meer op de weegschaal gestaan. Durf nie. hihi
hallo het is idd onze dochter die uit haar slaapzakje kruipt afgelopen zat ook weer grr helpt dus niet om de halsopening kleinder te maken ze martelt net zo lang door totdat ze eruit is. oh meiden mijn buik pff nou ga er nog geen foto van maken hoor hahahah hij was na wesley nog dik en begint nu ook al erg te groeien had al gedroomt dat het er 2 zouden worden. maar de meeste dromen zijn bedrog ik hoop in dit geval ook hahahahah. mijn buuf heeft zelf 2 kids denk dat ze zo reageerd omdat ze er zelf nog 1 bij wil maar haar man niet. ga zo even oogjes dicht doen die zakken onder het typen bijna al dicht tot later