@ Mammamamma: WELKOM!!! En gezellie dat je er morgen bent!!! @ Belliebel: Wat vervelend dat Dinand weer koorts heeft!!! Hopelijk is hij er morgen vanaf, maar anders snap ik dat je thuis blijft....Heb je van iemand een tel.nr dat je het door kan geven mocht je toch niet in staat zijn te komen??? @ Pnirmal: Fijn dat Karishma alweer iets beter heeft gegeten/gedronken. Idd maar even goed in de gaten houden ivm rs-virus bij het neefje! @ Troeltje: Ach, oorontsteking. Arme meid!!! Beterschap!!! @ Ladytijger: Wow, met zijn 2en op 120 bewoners. Das echt weinig! Kan me voorstellen dat je nu op bent!!!.... @ Ego: Aidan slaapt...Pff, had geen zin. Manlief is niet lekker in orde en ligt voor pampus op de bank. Ikke ook met de laptop. Op tv zo voice of holland. Ben benieuwd! Maar Ben zal wel winnen!!!....
UITJE 22 JANUARI in Wageningen om 12.00 uur!!! Wie gaan er mee: -Knorretje84 -Ninja2 -Dondersteen1 -Belliebel -Super Mommy -Lilalief -Mammamia -Nelta -Jodelahiti -Mammamamma Wat nemen we mee: We maken er een High Tea van met zelf mee genomen lekkers! De lijst wie neemt wat mee! - Jodela, Appeltaart - Dondersteen, Cake - Ninja Wraps - Nelta, Muffins en thee - Knorretje, Lekkere zoete troep Wegwerpbordjes+bekers+servetten+bestek - Belliebel, Verschillende soorten broodjes! & Ham/kaas - Mammamia, Drinken + Salade - Lilalief, Koekjes en rozijntjes voor de kindjes - Super Mummy, Cupcakes! & Roosvicee - Mammamamma, Gehaktballen Graag aanvullen of even doorgeven als je toch niet meegaat! Hoe is het met de zieke Ylva en Dinand? -Dinand nog koorts...dus onder voorbehoud.... -Ylva = dubbele oorontsteking + koorts...Morgenvroeg na 8uur hoor ik (knorretje) of het uitje door kan gaan...
Slimmert!! @ mammamamma WElkom!! en leuk dat je morgen meegaat!! @ Hier de cc's zijn afgekoeld dus kan ze zo gaan omtoveren naar koekiemonstertjes!! Kids liggen lekker te slapen... Hier staat de voice ook aan...
ik ga gewoon een oproep doen hier als wij weer aan het varen zijn en ik weet wanneer we in NL zijn, misschien dat er dan iets te regelen valt
@ Lilalief: Heb je inmiddels het adres??? @ Guppekop: Doen....Zodra je in NL bent, oproep doen...Ik ben van de partij!!!
We moeten vaak naar Rotterdam dus zou wel mooie afstand zijn dan zal je zien dat we naar een of ander gat ver van de bewoonde wereld moeten
Buddynieuws van Donder: Ylva is echt ziek (dubbele oorontsteking en 39.5 koorts).... Morgenvroeg rond 7 uur zal Donder mij laten weten hoe het nu is met Ylva. Heeft zij dan nog koorts dan kan het uitje helaas niet doorgaan in Wageningen.... Dus een oproep aan iedereen om vooral na 8uur even op het forum te kijken of het nog door kan gaan!.... Je mag ook je mob.nr ff pb'en, dan krijg je een sms van mij!!!.... Heeft iedereen een buddy of mob.nr van iemand zodat het door gesms't kan worden? Ik heb het nr van: Donder, Mammamia en Nelta...en Ninja...en Belliebel Wie heeft het nr van: - Super Mummy - Lilalief - Jodelahiti ??????????
ojeee wat naar voor Ylva hopelijk knapt ze snel op. Maar dames wat doen wij dan als het niet door kan gaan in wageningen?? Ik denk dat de meeste wel al spullen in huis hebben gehaald. Kan het ergens anders plaats vinden(lilalief bij misschien nog een optie?) of toch een speeltuin. Zou het wel erg jammer vinden als het niet door zou gaan
@ Ninja: Thnx voor je nr!!! @ Uitje: Tja, stel dat het morgen in Wageningen niet kan doorgaan.....Kunnen we dan ergens anders afspreken??? Woont er niet iemand in die omgeving??? Mammamia woont geloof ik nog het dichtste bij....Culemborg!..... Iedereen is van harte welkom bij mij in Barendrecht, maar dat is voor sommige verder weg dan Wageningen....(met name Lilalief en Ninja...Voor de rest is het dichterbij of even ver weg) Iemand een idee?
Welkom mamamama, En nog van harte gefeliciteerd met je 2de zwangerschap Ik ben Linda en heb een zoontje bram die maandag 1 jaar word. Helaas is dat ook de reden dat ik niet mee kan met het uitje ivm met de voorbereiding van zijn verjaardag. Oh dondersteen wat onzettend erg dat ylva zo ziek is. Heel veel beterschap voor haar. Meiden ik hoop dat het uitje voor jullie gewoon door kan gaan. Knorretje het was echt behoorlijk zwaar die nacht met zijn 2en en ik heb echt onzettend veel last van mijn rug en schouders. Maar ik kan even bij tanken heb nu lekker een week vrij.
Ik woon niet in de omgeving helaas. En anders toch maar de speeltuin? Daar kunnen we onze etenswaren ook wel nuttigen toch
@ Ladytijger: Ohhh, wat lekker een weekje vrij!!!....Nog plannen of vooral (een soort van) uitrusten???
Mij maakt het niet zoveel uit, zou wel leuk zijn als het toch door kan gaan. Ik moest een uurtje rijden, en naar lila bijv. is 1,15 min dus ook geen ramp.