Barendrecht is een uur langer rijden, zou morgenvroeg m'n vader en Frank nog knippen, boodschappen doen, Rini en Elin ophalen.. *tijdelijke stress*
@ Lilalief: Donder heeft dit zaaltje via familie geloof ik...Is een kunstenaars-atelier....Donder moet daarvoor bij iemand een sleutel ophalen. Daarom is het ook zo goedkoop!!! Barendrecht is idd 1,5uur vanaf Didam (vriendin van mij woont daar!).....Dus op zich nog wel te doen. Maar kan me voorstellen dat wanneer je rekende op een half uur, dat het dan een beetje balen is....
Ja dat is ook zo.. ik schiet in de stress voor niets maar dat gebeurd altijd als iets ineens anders gaat sorry..
Ik denk dat Ylva morgen nog niet beter is sem heeft het vorige maand ook gehad en was echt 1 week lang doodziek
Jodelahiti komt morgenvroeg even online. Ze is nu bij haar ouders, maar het maakt haar niet uit waar het is.
Maar misschien moeten we wel ff knopen doorhakken.... Bij mij thuis doen??? Ja: Knorretje Nee: Als iemand een ander alternatief heeft is dat ook goed!!! Wil mezelf niet opdringen....Maar ben altijd van het: schouders eronder en oplossing bedenken!!!...Vandaar!
Maar misschien moeten we wel ff knopen doorhakken.... Bij mij thuis doen??? Ja: Knorretje Ninja Super Mummy Nee: Als iemand een ander alternatief heeft is dat ook goed!!! Wil mezelf niet opdringen....Maar ben altijd van het: schouders eronder en oplossing bedenken!!!...Vandaar!
We kunnen 2 dingen doen, of bij jou, of alsnog naar Ballorig. Daarover kunnen we stemmen, of we zeggen klaar met stemmen we gaan naar Knor.. ik ga sowieso mee, waar het ook is.
sem was pas na 3 dagen iets aan de betere hand heb het wel met die kleine meid te doen weet nog wel hoe ziek sem was
Maar misschien moeten we wel ff knopen doorhakken.... Bij mij thuis doen??? Ja: Knorretje Ninja Super Mummy LiLaLief Nee: Als iemand een ander alternatief heeft is dat ook goed!!! Wil mezelf niet opdringen....Maar ben altijd van het: schouders eronder en oplossing bedenken!!!...Vandaar!
Ik hoor net dat in Ballorig geen zelf meegebrachtte etenswaren genuttigt mogen worden dus Knor's place it is!
haha dan word het knorretje als dat werk voor niets en daar een droog broodje moeten kopen haha neeee
Mammamamma wil graag reageren op de berichtjes en baalt dat dat niet kan! We komen morgen gewoon met z'n tweetjes, eh, viertjes nog.