Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    #301 tonka, 13 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 dec 2010
    Hoi allemaal,

Ik kom even langs, dacht bij te lezen maar das natuurlijk een utopie:) Las wel zwangeren!! Van harte meiden en een condeolance ook van mijn kant voor het verlies van opa. Mooie taarten en mooie kindjes!
    met Benthe gaat het allemaal super, ze heeft inmiddels 5 tandjes en kruipt aardig door het huis. Mama, papa, kijk, klapklap zijn haar eerste woordjes. Eet zo goed als met de pot mee maar ham en ei zijn groot favoriet:) Haartjes die heel hard groeien en inmiddels al een aardige bos haar, zal er ff een leuke foto bij zetten van Benthe richting zwembad :D
    Zelf ben ik eindelijk ontzwangerd en na 3 jaar hormonen even een paar maandjes mezelf. Heb zelfs mijn brein weer terug gevonden tot groot genoegen van mijn teamleider! hahaha Helaas voor hem niet van lange duur van Rond Benthe's eerste verjaardag begin ik weer met icsi voor een brusje. Allemaal een fijne dag!

2. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Gewoon schattig:)

3. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    De laatste.

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ TONka!
    Wat een MOOIE MEID! Ah!!!

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Wat een mooi meisje tonka. En jeej wat spannend voor en brusje hoor dat het voor jullie snel raak is

6. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    de kerstkaart is mooi gelukt hier ook voor jullie allemaal

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mirr, leuk jij ook de beste wensen!

Iedereen natuurlijk:D

8. mammamia

mammamia Niet meer actief

Goedemiddag,

@spam van donder, tonka en mir: super leuk! Wat een mooie kindjes:D Mooi jurkje donderrrrr. en jah ben wel benieuwd naar het adres natuurlijk, pb me maar ff... had geloof ik iemand al een keer gevraagd, maar heb je misschien overheen gelezen;)

Heb wel beetje bijgelezen, maar ff geen zin om te reageren, saai en sociaal he haha...

Hier gaat alles z'n gangetje. Voel me prima, de kleine is erg vrolijk en ik heb bijna vakantie. Kan niet beter. Manlief is aan het werk en ik ga maar eens de aardappels schillen voordat de kleine man weer wakker wordt... verder niet zoveel nieuws eigelijk...

Fijne dag allemaal!

Liefs...

9. mammamia

Ojah, men vroegere buurmeisje waar ik zo'n beetje 20 jaar naast heb gewoond is de 11e bevallen van een tweeling! Een meisje: Lieke en een jongen: Siem. Heel erg leuk, geloof dat ze 4-6 weken te vroeg zijn geboren, maar das nie heel vreemd met een tweeling... Alles is goed gegaan en gezond:D

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    donder, buikfoto komt nog!
    en ik wave met je mee!
    ja daniel groeit flink door maar blijft wel netjes zn eigen lijn volgen heel de tijd

taarten bakken en opeten...1stukje eet ik op en wim de rest:p

weegschaal: enigste probleem hier is dat er vanzelf kilo's verdwijnen

mir, die buik, erg he! ik vind hem ok al zo dik nu!
    en zonder slaapzakje is ook geen optie?

tonka, fijn dat alles goed gaat! en wat een schattige foto's!

een tweeling...lijkt me apart, druk maar supergaaf!

kerstkaart: leuk!
    ik weet nog niet of ik ga versturen dit jaar. Gaat beetje tegen mn gevoel in

11. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    zonder slaapzak is nog geen optie anders ligt ze zonder dekens is een beetje te koud nu en doe ook liever wel een slaapzak aan omdat mevr dus lekker met haar poep gaat spelen mocht het op dat moment in zitten.

brr heb hier net het eten op maar voel me kots en kots misselijk pff stonk me gewoon ook al toe.

gup snap best dat je niet zo veel zin hebt in kerstkaarten versturen wanneer word je opa begraven/ gecremeerd??

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    word woensdagmiddag begraven, morgenavond condoleren.
    We mogen/moeten dus vanuit Andernach gaan rijden morgen, 3uur:( gelukkig kunnen we de nacht overblijven thuis en anders was er nog wel schoonzus of tante waar we terecht konden

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    maar jij vind het dus niet raar mir, dat ik liever geen kaarten stuur dit jaar? vind het beetje lastig omdat wim zn familie er niks mee ta mken heb voor de rest

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mijn platte buik...

15. mammamia

Pffffff, ff men hart luchten hoor...

Net te horen gekregen dat er een kindje bij Etienne op de groep op het kdv van het weekend is overleden in haar slaap! Man oh man wat verschrikkelijk voor die ouders en voor de leidsters van het dagverblijf en natuurlijk de hele familie. Kan wel janken:( Het zou je maar overkomen!

Ik kende de ouders persoonlijk niet, maar ga ze wel een kaartje sturen. Woensdagavond is er een speciale avond voor ouders om erover te praten (maar denk niet dat wij daarheen gaan) en vrijdag is er een dienst in de kerk en wordt ze begraven. 'Gelukkig' maakt Etienne er niets van mee, die is toch te klein om dat te begrijpen...

Wat kan het leven soms zo oneerlijk zijn. Ik kijk naar Etienne en moet er toch niet aandenken dat hij er niet meer is!

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ mammamia jeetje heftig zeg!! Sterkte!! Gelukkig is Etienne idd nog te klein om het te snappen... Ik zou er ook niet aan moeten denken hoor!! Echt vreselijk!! En dan is het helemaal zo dichtbij omdat ze zijn leeftijd had... brrrrrr

@ hier vandaag niks gehad, miss morgen. We wachten dus rustig verder...
    Wel lekker dagje met de kids gehad. Wel lekker om weer ff lekker alles met ze te doen.
    Jaylinn heeft vandaag ook weer goed gegeten!! Eindelijk...
    En Devin tja.... die blijft eten!
    Ze liggen nu lekker te slapen dus lekker een avondje voor mama!

17. mammamia

Jah heftig hoor! Misschien wiegendood ofzo? Ze zijn het aan het onderzoeken of ze een oorzaak kunnen vinden... ze was wel wat ziek vertelde de leidster, maar of het daar mee te maken had? Brrr...

Lekker een dagje met je kids, lekker genieten van die deugnieten.

Hoe is het trouwens met vriendlief? Alles koek en ei tussen jullie?
    En hopelijk heb je morgen weer een gezinnetje, is ook wel leuk:D

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja ben benieuwd... miss idd iets dat ze nog niet ontdekt hebben of wiegendood... echt brrrrr!!

Tussen mij en vriend gaat het erg goed. Gaan volgende maand samenwonen, nu ff alles opruimen/uitzoeken/opslaan enzo.

Hoop idd ook dat ik morgen weer een gezinnetje heb... duim duim duim

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mamamia dikke knuf! moeilijk he zulke berichten als het zo dichtbij is!

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik maak me er toch een eetje druk om eerlijk gezegd.
    Ik baal er zelf al van om tussen de taarten te zitten en niet mee te kunnen doen, maar met Lila wordt het ook lastig!
    De laatste weken staat ze continue paraat wanneer er gegeten wordt en begint heel zielig te huilen als ze niets krijgt.
    Ziet ze al die peuzelende kindjes eten en mag zelf bijna niks..
    Het spijt me maar ik denk eerlijk gezegd dat ik afhaak..

Deel Deze Pagina