Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Nou....tis spannend hoor bij TVOH.... ik vind dat Pearl toch nog een redelijke kans maakt na dat nummer van net. Ze is goed!

Hee maar effe over morgen: ik lees morgenochtend wel hier waar ik heen moet rijden. Ik kom sowieso en ik neem Nina weer mee.

Laters!!

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
  3. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Oh ja en natuurlijk hoop ik dat het goed gaat met Ylva.... wat een ellende dubbele oorontsteking. Balen zeg!
    En ook voor de andere zieke kids veel beterschap.

X

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    heb mn ventje gehaald en nou ga ik naar bed want wim is beetje boos dat ik wegging zonder wat te zeggen. Hij was bang dat ik in mn boosheid domme dingen had gedaan. Tja, hij liep buiten en ik had geen zin om helemaal naar voren te lopen.

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    donder, verhaaltje voro het slapengaan aan het uitzoeken?

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik ben weg!!!

Welterusten....

Tot morgen!!!.......

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    truste! doei!

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Alweer vroeg vanmorgen en Stijn kon zo goed uitslapen. Hij was om 5,45 wakker, maar ligt nu alweer op bed.

@uitje, jammer dat Ylva waarschijnlijk niet mee kan. Hopelijk knapt ze snel op.
    Daarintegen is Barendrecht voor mij heerlijk dichtbij; dus ik heb geen bezwaren daartegen.
    Mammamia, ik wil je ook wel oppikken bij het station; is misschien wel makkelijk voor Knor. Ik ben goed bekend in Barendrecht (mijn schoonouders wonen bij Knor in de straat), maar ik zou je ook op kunnen pikken bij Station Lombardijen, daar stopt ook de sneltrein richting Dordrecht (op Barendrecht alleen de stoptrein); weet niet of dat wat uitmaakt voor je. (ik pb mn mobiele nr wel ff)
    Doe ik Stijn in de mc en dan kan Etienne in de autostoel. Wagen kan dan wel achterin, want we hebben sinds gisteren een buggy. Een Quinny Zapp, overgenomen van een collega van Maurits, compleet met voetenzak, regenhoes en mc-adapters. Het enige jammere vind ik dat deze geen slaapstand heeft, maar als we een dagje weggaan neem ik gewoon de wandelwagen mee.

Mammamamma, welkom. Gezelli.

Lilalief, ik zal iig het adres van Wageningen ff doorsturen.

@rozijntjes, hier ook nog niet op. Lust ze zelf ook niet, dus daarom denk nog niet in huis gehaald.

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Môge,

niet goed hier... BAAL! (wilde jullie ook weer eens zien.)

Sorry dames. Het uitje naar Wageningen kan niet door gaan. De jonge dame heeft weer behoorlijke verhoging. en is heel huilerig en hangerig.
    Ik baal enorm.

Ik hoop dat iedereen dit leest die naar Wageningen zou komen.
    Gaat NIET door.
    alternatief bij Knor thuis!

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Balen zeg.
    Hopelijk slaat de ab snel aan. Beterschap iig.

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Hallo Nelta, moge.
    Maar die nieuwe buggy is wel handig klein te vouwen. Dat ding wat ik heb is HUGE. hihi

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Achhhhhh heel veel beterschap met Ylva!! Knufffff

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    dondersteen heel veel beterschap voor je meisje jammer dat jullie er niet bij zijn!!!

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    thanks, hope so 2

oh er begint er hier weer 1 te huilen...
    (misschien dat ik straks ff langs kan komen in B'drecht. om jullie baby's te bewonderen) Kijken of manlief het aan kan... is nl gisternacht ziek geworden. zucht (die is praktisch nooit ziek (3 jr geleden griep?) en als hij ziek is.... berg je dan maar ;) )

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja idd en ook niet zo groot voor in de supermarkt en zo. En volgens mij kan hij ook mee op de fiets, moet ik nog ff uitzoeken.

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0

Ja, thanks. Vind het ook super jammer. Misschien dat ze vanmiddag opknapt. Dan kan ik misschien haar 1 uurtje of zo mee nemen. Maar dat laat ik Knor wel weten. Gelukkig is de boel van Y niet aanstekelijk.

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    trouwens ze probeert haar eigen naam te zeggen. Ylaa Ylaaaa, (ben ik ff blij dat ze die l er uit krijgt... anders werd het Ie-aaa. hihi)

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    He donder moet je trouwens we die huur betalen?
    Want dan wil ik mijn bijdrage wel overmaken ;)

Deel Deze Pagina