Hoi Tonka!! Leuk dat je er weer even bent! Mooi poppetje hoor.. en succes gewenst alvast voor het brusje.
Hè getsie wat naar, hier ook even 't kippenvel! Lief dat je een kaartje gaat sturen, dat zal vast gewaardeerd worden..
Hé wat een goed nieuws! Komt hij bij jou in? Heeft hij daar al eerder gewoond? Lekker weer een plekje voor jullie vieren maken!
lila, kan je ook niet komen als je zelf voor jouw en lila's eten zorgt? vind het jammer als je er niet bij bent!
Jawel.. dat kan wel, maar het voelt eigenlijk niet zo lekker. Het was mijn eigen idee hoor, om allemaal iets mee te nemen, maar misschien was mijn verwachting dan te hoog toen ik dacht dat er grotendeels ook lactose/melkvrije hapjes zouden komen, zo lastig is dat nu ook weer niet. Het is nu bijna allemaal taart en cake.. ik weet bijna zeker dat Lila bij andere kindjes gaat kijken en ook graag andere lekkere dingen wil. En eerlijk gezegd, ik ben gek op taart! Ik voel me een enorme zeur om het zo te zeggen maar het is wel heel eerlijk mijn gevoel.. (zit te twijfelen of ik de reactie nu wel of niet moet versturen, heb het al een hele poos laten bezinken en met iemand besproken maar het voelt nog steeds naar.. dan mag ik het uitspreken, toch?)
tuurlijk mag je het zeggen! Misschien kan je ons een paar tips/recepten doorgeven wat jullie wel mogen?
Lilalief natuurlijk mag je jouw gevoel uitspreken Ik denk dat de meeste van ons niet goed op de hoogte zijn van wat lactose vrij eten is. Misschien kan je daar tips in geven. Want ik wil met alle liefde wat iets maken wat jij wel mag hebben als je dan natuurlijk nog gezellig mee wilt gaan
Ja vast wel.. Ik kom het er morgen nog wel even over hebben. Wil er ook helemaal niet moeilijk over doen, maar alles voelt niet goed op dit moment. Kan al een week bijna niets anders dan janken, en nee, ik ben niet zwanger, ik heb een Mirena. Ik ben iemand die altijd een dikke muur om zich heen heeft voor een hele lange tijd, en als ik dan eenmaal wat emotie toelaat dan is het ook meteen helemaal gebeurd.. komt de rest er ook achteraan. Ik begrijp écht niet wat er met me aan de hand is. Ik ga de laptop uitzetten, tranen wegvegen, kopje koffie drinken en mezelf even afleiden. Dus, excuus, baal even van mezelf.. bah! Tot morgen..
Ik had vandaag de reactie gehoord van mijn sollicitatie. Ik was het niet geworden. Maar hij zou mijn brief in het archief houden. Maar 2 uur later werd ik gebeld door een collega teamleider van hem of ik misschien bij hem op gesprek wilde komen. Eigenlijk ben ik echt een persoon voor dementerende verpleeghuis bewoners en dit gaat om verzorgingshuis gedeelte met van alles en nog wat. Maar goed hij was druk op de promoot tour van zijn afd. En toch maar besloten om toch op gesprek te gaan. En dan zien we wel Hij deed zo'n zijn best om mij op gesprek te krijgen hihi hij komt zelf op zijn vrije dag met sollicitatie gesprek doen Dus ben benieuwd
ej, je doet niet moeilijk! je herinnerd er ons juist op tijd weer aan dat je/jullie niet alles mee kunnen eten! zo kunnen wij er op inspelen met wat wij maken/meenemen. in ieder geval een hele dikke knuf!
Lilalief een dikke knuf voor jouw en een excuus is echt niet nodig meid. Je mag hier altijd spuien en je gevoel uiten.
Hoi Lilalief, Ylva mag ook geen lactose hebben... Ik heb recept van cb gehad... En voor jou kunnen we ook lekkere dingen maken. Jammer dat je je zo voelt. Denk er nog rustig over na. Op het laatste moment kan je nog ja of nee zeggen. Knuffel!
Lieverd, denk je er ook aan dat je nog steeds zwangerschapshormonen in je lichaam hebt. Die parten kunnen spelen naast al het andere? Veel mensen bagetliseren dat. Zo deed ik dat ook. En dat heeft mij in de kont gebeten . Doe rustig aan lieverd.
Zo weer helemaal bijgelezen, maar geen tijd om verder te reageren, moet nu Greys Anatomy kijken. Ben ik helemaal verslaafd aan!! Heb trouwens vandaag heerlijk geshopt voor mijn ventje!! Ze hadden flink uitverkoop bij Mexx! Ook helaas de trui waar ik laatst nog de volle mep voor heb betaald.... Ik heb 2 t-shirts 2 x 5,- Geruit overhemdje 1 x 10,- Grijs skinny spijkerbroekje 17,- En stond helemaal te kwijlen bij de meidenspulletjes, daar hebben ze 3x zo veel van oneerlijk!!! Tot morgen, slaap lekker alvast!
Oh wat gaaf! Leuk hoor. (Ik ga niet kijken! Ik ga niet kijken! Ik ga niet kijken, ik mag niets meer kopen, ik ga niet kijken.... )
ok. wie weet waar de lijst van de mama's die mee willen gaan? Dan kan ik die ff pb- en. Zodat ik weet of Wageningen goed is. Anders moet ik het af zeggen...