goede middag dames wat leuk dat het gisteren zo gezellig was als het een keer dichter in de buurd is wil ik ook wel gezellig mee!! Oh meiden wat heb ik een spijt van de extensions, Heb die miep een mail gestuurd dat het achteraf toch wel een hele andere kleur is dan wat ik van mezelf heb, ze heeft er op nummer 2 hoogte in gedaan terwijl ik van mezelf 5 hoogte heb, Bij mijn zus kwam er iemand om er model in de snijden omdat ze dat zelf niet kon. En bij mij deed ze het zelf vond het ook wel erg vreemd hoor, En los laten hangen wil al helemaal niet omdat het lengteverschil veel en veel ste groot is en die slag wat er dan in zit helemaal neit overeenkomt met mijn eigen krul-slag dus het enigste wat ik kan nu is het vast maken of opsteken. Kreeg ik net een mail terug dat ze 29 dec was geslaagt voor snijden tja net of je dan al alle modellen kunt pfff daar moet je toch echt wel wat ervaring voor opdoen lijjkt me en ze doet het er gewoon bij ze werkt helemaal niet in een salon. Ga morgen even bellen hier in Enschede waar ze ze ook zetten of ze mij er een model in willen maken en anders ga ik zelf wel naar de groothandel en haal ik wat zodat ik ze er uit kan halen
Zo meiden de eerste ochtend visitte is naar huis en de kleine man is een tukkie aan het doen. En de grote man is Ajax aan het kijken Bram heeft allemaal boekjes gekregen en dat viel zeker in de smaak. Ook de koekiemonster cupecakes vielen in de smaak. Ook bij Bram en dat had ik toch niet verwacht. Heb alleen geen botercreme gebruikt voor de cc. Maar gewoon blauw glazuur. Maar dat zal ik binnenkort wel even showen Belliebel wat snel dat je de kleine kan voelen aan de buitenkant.
Leuk, ik hoop ook (voorlees)boekjes te krijgen. Dinand vind boekjes erg leuk, en ik vind het ook leuk hihi. Ja vind het ook wel erg snel om dat nu al te voelen, maargoed wel errug leuk.
Nou, ik ben toch online. Het kraambezoek in Enschede gaat niet door. Mijn oude buurmeisje belde rond 12 uur op hoelaat we ongeveer zouden komen. Toen moesten we nog uit Culemborg vertrekken, dus zo rond een uur of 2 zei ik. Oke, nou tot straks bla bla... Belde ze 5 min. later weer terug van: Uhm, nog ff over vanmiddag... kunnen we het misschien verschuiven? Vanmiddag komen er namelijk ook nog andere mensen op bezoek en dan wordt het een btje te druk. Ik had eigelijk gedacht dat jullie rond 11 uur zouden komen (ze dacht dat ze dat gesmst had en ik dacht ergens tussen half 1 en 3!)... Nou jah, klein beetje jammer vond ik het wel. Had alles al in de auto gepropt en cadeautjes klaar etc... Maar aan de andere kant ben ik ook best wel moe en vind ik het niet zo heel erg. Nu een lekker lui dagje thuis. Manlief is met z'n moeder naar Amsterdam naar de mode fabriek voor de nieuwste trends van 2011 (werkt in een kledingzaak en moeder houdt zich er ook mee bezig)... dus ik ben lekker alleen met Etienne. Die ligt nu al bijna een uur te slapen. Kga ff gtst kijken van afgelopen vrijdag, toen had ik het niet kunnen zien... Zal zo nog ff wat foto's spammen van het uitje... (staan er ook al een paar op hyves)... @bellie: Super dat je de beebs al van de buitenkant kan voelen. Lekker van genieten! Je had een mooi buukie @ladytijger: Fijne dag vandaag met Bram's verjaardag vieren en alvast gefeliciteerd voor morgen!!! Wij moeten nog 4 nachtjes wachten hihihi... Zal straks nog een poging wagen om wat terug te lezen... XxX
Etienne sliep van8 bij opa en oma en heeft de hele nacht doorgeslapen tot 8 uur! Hopelijk doet ie dat bij ons ook weer hihi... Ligt er nu al 1,5 uur in... ga es bij em kijken... Wij waren gisteren rond 0.00 uur thuis van de verjaardag van zwager, was gezellig... Mijn schoonzus is ong. 22 febr. uitgerekend. Ben zo benieuwd (wordt een jongetje)... we zijn heel benieuwd naar de naam... Ze heeft een mooie buik! Kan me niet meer voortellen dat ik er een jaar geleden ook nog zo bij zat... Nog 4 nachtjes slapen, zucht...
Mamamia leuke foto van mij en me dochter. Sta zo wijnig met haar op de foto. Meestal maak ik de foto.s Lady gefeliciteerd met de verjaardag van Bram een jaar al weer wat is dat snel gegaan. Hiep hiep hoeraaaa. De andere foto.s ook leuk Ga zo even weg vanaaf even terug. Dus doeiii
Gelukkig heeft die me als nog op gehaald. Pff hihih. Ty en was ook leuk om jou in het echt eens te ontmoeten. Trouwens Nelta jou ook we hebben alleen geen woord gewisseld samen nog komt wel volgend uitje??? Vond wel appart daar zo gezellig iedereen die mijn sorres kent en toch was het ontspannen. En dat was het me meer dan waard. Maar moet gaan tot vanaaf.
Jah, leuke foto he Ik vond het ook leuk om jouw en je dochter te ontmoeten. Je bent een lieve vrouw en ondanks dat ik/we idd je sorres ken respecteren we elkaar allemaal en gaan we leuk met elkaar om. Zo hoort het ook in het leven Fijne dag met wat je gaat doen.
Hoi Nelta, Nog bedankt voor gisteren dat je me ff oppikte en weer terug naar het station bracht. Leuk je ontmoet te hebben! Wat was Stijn weer vroeg wakker vanmorgen Etienne sliep dus bij opa en oma en wij hebben schandalig uitgeslapen tot kwart over 10 hihi...
Hé hallo, ik vond het ook leuk om jullie in het echt te zien! En zingen, tsja, ik kan niet zo out of the blue m'n keel openzetten, da's een beetje raar hoor!