Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hey meiden.

Tja vandaag is toch echt de dag aan gebroken dat Bram alweer 1 jaar is. Ik kan me nog zo goed de dag herinneren dat hij geboren werd. Al die sneeuw en gladheid. Natuurlijk de weeën ;) en dat hij gewoon om 14.50 op mijn buik lag:D zwijmel zwijmel

Ninja bedankt voor de felicitatie. En natuurlijk van ook alle meiden die het gister al gedaan hebben en op Hyves. :D

De volgende is etienne :D. En mammamia alles al klaar voor de grote dag?

Welkom kikkert1 bij ons oh zo gezellig groepje kletskousen hihi

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Voor onze spits afbijter BRAMMMMM!!!

Lang zal hij leven,

lang zal hij leven,
    lang zal hij leven in de gloria
    in de gloria,
    in de gloria!
    Hieperdepiep HOERA!
    Hieperdepiep HOERA!
    Hieperdepiep HOERA!

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Er is er een jarig, hoera, hoera!
    Dat kun je wel zien, dat is BRAM!!
    Dat vinden wij allen zo prettig, ja-ja
    En daarom zingen wij blij!

BRAM leve lang, hoera, hoera

Hij leve lang, hoera, hoera
    Hij leve lang, hoera, hoera

GEFELICITEERD!!!

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
  5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Graag gedaan, hihi.. rozijntjes zijn geweldig!!

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Hallo Kikker!!

*smak* :)

Ik ga weer, vanalles te doen.

en niet gaan sporten, mijn arm doet te zeer.. vanmiddag even de dokter bellen voor een afspraak, want had de osteopaat eerst gebeld en die dacht aan een slijmbeursontsteking, en dan mag hij er niks mee doen.

Bah bah bah!

Nou ja, even afwachten.

Doeg!

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hiep hiep hoera Bram 1 jaar!! Gefeliciteerd!!

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi hier alles goed.

Karishma was ook weer eerder wakker dan de wekker 6.30 zaterdag was het 6.00 u pff gaat ook de goede kant op haha.
    Tijdens haar ochtend programma.s Bumba en zo even half uurtje op de bank geslapen ze viel zo inslaap in mijn arme zo liefff dan zijn ze weer even baby;) Heerlijk.

Nu ligt ze weer en ze heeft 30 min gebleerd in haar bedje ze is nu STIL yesss.;)

Bram Hier nog een keer Lang zal hij leven lang zal hij leven lang zal hij leven in de gloria in de gloria in de gloria. Hieper de piep hoera. Hieper de piep hoera.
    :p:(:D;):p
    Op naar de volgende etienne;).

En wie daarna haha klein lijstje maken wie volgen haha. Denk dat we de komende weken wel elke week een paar kleintjes hebben die een jaar gaan worden.;)

Karishma is de laatste van feb( Van de mama.s die nog mee schrijven dan) En dan in maart Olivier.;)

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Afstreeplijst.

Bram 24 jan 2011! bijt de spits af. Ladytijger.

Karishma 21 feb 2011 Pnirmal

Zet je zelf maar bij het lijstje.;) Of in elk geval je kindje

10. mammamia

mammamia Niet meer actief

Goedemiddag,

We zijn weer terug van het cb. Etienne weegt nu: 11.030 kg en is 81,5 cm lang!!! Flinke kerel dus, maar dat vonden jullie geloof ik al haha... Verder alles prima met zijn ontwikkelingen. We moeten nu alleen met eten een beetje gaan veranderen. Het liefst van de fles af en uit een tuit (liever nog beker) laten drinken. Ben benieuwd of dat gaat lukken! Vandaag nog maar ff niet mee beginnen, want hij heeft 2 prikken in z'n been gehad, best zielig. Hij moest bij 1 prikje even zielig huilen, maar dat was gelukkig snel weer over! Hopelijk heeft hij er straks niet al te veel last van!

Daarna nog ff langs de huisarts geweest, hij heeft een rare blauwe plek op zijn linker oortje en in het midden een soort van rood puntje, net of ie gebeten is door iets. Of misschien wel gekrabt door de kat, maar dan zie je toch een krab, dit is echt een rood puntje. Maakte me toch wel een btje zorgen... maar goed, de huisarts had helaas een spoedgeval toen ik moest, dus nu afspraak gemaakt voor woensdag...

Ik ga ff terug lezen...

XxX

11. mammamia

gedaan!

12. mammamia

@kikker: welkom! Leuk je ontmoet te hebben afgelopen zaterdag samen met je meisje. Enjoy the club.

@Ladytijger/Bram: Hiep Hiep Hoera, van harte gefeliciteerd met z'n 1e verjaardag! Dat hij maar een grote jongen mag worden! Leuke dag gehad gisteren?

Wij zijn al klaar voor zijn verjaardag hoor. Maar we vieren het pas zondag de 30e... zijn nu nog bezig om een taart te bestellen bij de hema. Maar moeten eerst nog ff leuke foto proberen te maken met een bedrukt tshirtje met tekst erop hihi... vanochtend was hij moe, dus lukte het niet. Straks nog maar ff proberen...

@donder: Hoe is het nu met Ylva? Hoelang moet ze de kuur nog?

@lila: sterkte met je arm/succes bij de huisarts...

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoi hoi,

Kuur duurt nog zeker 3 dagen. Maar deze gaat er gelukkig zonde problemen in. Ze doet nu zelfs een vogeltje na. Meer, meer... kokos is erg geliefd, blijkbaar. hihi.
    Ze heeft nog wel verhoging en snel moe. Maar verder is ze lekker rond aan het ravotten. En er kunnen weer wat meer glimlachjes af. Erg fijn. hihi.

@ Ja, Etienne is een lange. hihi. Maar jij en je man zijn ook lang. Toch?
    Ben benieuwd wat dat bultje is. Gek hoor. En je mag woensdag pas?

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Lilalief! idd succes met je arm. Lastig joh!

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Verjaardag Afstreeplijst!

Bram 24 jan 2011 Ladytijger.
    Etienne 27 jan 2011 Mammamia

Lila 11 februari 2011 Lilalief
    Daniël 11 februari 2011 Gup
    Ylva 11 februari 2011 Dondersteen

Aidan 14 februari 2011 Knorretje

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Deze wist ik uit mijn hoofd... Maar eh... ;):):)

17. mammamia

Verjaardag Afstreeplijst!

Bram 24 jan 2011 Ladytijger.
    Etienne 27 jan 2011 Mammamia/Tygo Angelsfire
    Stijn 2 febr. 2011 Nelta
    Dinand 3 febr. 2011 Belliebel
    Maribel 5 febr. 2011 Troeltje
    Lila 11 februari 2011 Lilalief
    Daniël 11 februari 2011 Gup
    Ylva 11 februari 2011 Dondersteen

Aidan 14 februari 2011 Knorretje

18. mammamia

Stijn en Dinand wist ik;)
    Maribel en Tygo ook:D

19. mammamia

@donder: jah, ook geen idee wat het op z'n oortje kan zijn. Hij lijkt er geen last van te hebben ofzo. Dacht eerst dat ie tegen de punt van de tafel was gevallen, maar vind het een aparte plek om een blauwe plek te hebben haha... Maar toch maar ff voor de zekerheid naar de ha. Al keek ik net en leek het al minder te zijn geworden, hihi... is het woensdag vast weg en ga ik voor niks naar de dok. ach jah... beter 1x teveel dan 1x te weinig... ennuh, mijn man is idd erg lang ong. 1.96. Ik ben niet heel groot hoor, 1.70 cm (had zaterdag hoge sleehakken aan haha)

Had em net na 2 uurtjes uit bed gehaald, hij was aan het huilen, heel zielig... last van de prikjes? Flesje gegeven en weer in bed gelegd, hij was nog moe... Ging weer lief liggen en hoor hem nu gezellig babbelen... kijk het nog ff aan... anders ga ik lekker boodschappen met em doen in de wagen!

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kikker, welkom! en ook zwanger!

avond/nachtfles, hier soms ook nog nodig, vooral als er overdag weinig is gegeten

Bram: GEFELICITEERD!!!

daniel heeft voor het eten gewoon 2uur liggen slapen!:$ doet hij normaal nooit. Schade van het weekend inhalen denk. Druk gehad me andere kindjes spelen.

Deel Deze Pagina