Dame1 uit bed gehaald, koekje eten en zelf eten voorbereid. Dame2 uit bed gehaald, soepstengel gegeven. Eten koken. Eten opeten. Afwas in vaatwasser. Kinderen in bad gestopt. Dame1 uit bad gehaald en afgedroogd (boniman deed Dame2). Dames voorgelezen en naar bed gebracht. Nog wat her en der opgeruimd. Verlanglijstjes voor beide dames bedacht. Weer was opgevouwen, nieuwe was in de droger en de machine. Dagboekjes bijgewerkt. En nu eindelijk weer ZP tijd.. haha.
Wij zijn juist voor een extra ledikantje gegaan omdat ze er dan nog zelf niet uitkon. Ze was hier ook geen klimmer en heeft nooit geprobeerd om er zelf uit te komen. Met 2,5 is ze alsnog over gegaan. Vond het de eerste periode wel fijn dat ik haar nog even veilig kon "stallen" als het nodig was en ik de handen vol had aan Mirthe.
Ja, gaat inderdaad hard! Ze begint nu echt steeds meer zelf te vertellen en zingt ook regelmatig met liedjes mee als ik kindermuziek op heb staan, erg leuk! En lekker ondeugend af en toe haha.
Ja, daar is ook wat voor te zeggen maar wij hopen dat we op deze manier na 18 maanden weer wat rustige nachten krijgen voordat de volgende zich over een half jaartje aandient. Ik heb er wel over nagedacht maar gezien de nostalgische staat van het kamertje van Elin hebben we toch hiervoor gekozen. Elin is overigens wel een klauteraapje hoor dus die had er vroeg of laat naast gelegen
Maar bij jullie zit er ook net iets meer tussen straks, of niet? Bij ons was Jasmijn net 21 maanden toen ze grote zus werd. En elk kind is ook anders. Maar leuk is dat straks, in het peuterbed! Vond het hier ook zo'n grote meid opeens. Ik hoop in ieder geval dat ze hier beter van gaat slapen!
@ Gup, als je in R'dam strand met je boot ben je hier op de maandag welkom. Ik heb dan mamadag. Wat vond je van het idee binnen speeltuin met Daniel als je ergens aan land kan? Dan ziet hij wel andere kindjes en kan daar ook mee spelen... @ Ik hoop dat Etienne zich snel beter zal voelen! @ Lilalief succes met je arm. Wat naar dat je morgen pas terecht kan .Getver! @ eh... @ Meisje vandaag vrolijk geweest. En ze doet sinds vandaag officieel hoeraaaaa de armpjes omhoog. Zo! schattig! hihi
Ben ondertussen ook nog druk met het zoeken van een vakantieadres voor dit jaar. We willen naar Frankrijk, Bretagne of Normandië, in een huisje of stacaravan. We willen ook onze hond meenemen. Pff, een heel gezoek dus..
Nou, dan wordt het hier rustig vanavond ondanks de drukte Succes boni met het uitzoeken van een vakantie adres. Wij moeten ook nog maar eens bedenken wat we dit jaar willen, vakantie weken staan al vast... maar ach, eerst op wintersport (nog 3,5 week)
Hier geen vakantie dit jaar, sta dan op knappen hihi, en om nou op vakantie te gaan met zo'n heel kleintje zie ik niet zo zitten. Neeh we blijven wel lekker thuis dit jaar!
Dat zei m'n moeder ook net Wij hadden eerst ook zo'n "opstijf" matras van Ikea, maar dat opstijven deed 'ie niet, ook niet na 3 dagen! Toen ik ermee terug ging zei de Ikea mevrouw doodleuk dat 50% van de matrassen niet doen wat ze horen te doen.. Hoop die van Elin dus wel!!
Ik moet van mezelf vandaag tussen half 11 en 11 uur in bed liggen, want ik ga al een hele tijd véél te laat naar bed! Ik kom niet in bed omdat ik niet lekker in mijn vel zit, en door slaapgebrek wordt het niet lekker voelen erger dus het werkt in een cirkeltje. Toch maar eens plan van aanpak maken.. Ik ga even rondneuzen op 't forum voor schildklierpatiënten over gewicht verliezen, er schijnt een speciaal voedingspatroon te zijn waar mensen met een schildklieraandoening wat gewicht mee kunnen verliezen. Tot morgen, ergens! Welterustn alvast..