Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dinand ligt vaak om 7 uur op bed en wordt de volgende dag om half 8 wakker, maar soms mogen ook wij uitslapen en wordt hij pas tussen 9 en half 10 wakker:D.

2. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Goedenavond allemaal!

Elin weer in bed nadat ze een dagje bij haar oma is geweest(dat is elke woensdag zo; mammadag voor mij!) Zonder al te hard te juichen ligt ze nu ruim een half uur in bed en...ik heb nog geen schreeuw gehoord.....Het is niet altijd drama en ik hoop dat ze dit de hele nacht volhoud!

Goed, er was niet zoveel geschreven vandaag:

Ninja; wanneer wil je naar de negenmaandenbeurs? Lilalief en ik gaan ook, komen we elkaar nog tegen.

Supermommy; geweldig he, de ikea! leuk hoor, een hele nieuwe woonkamer zo!

Jodelahiti(?); wat naar zeg, van Nina...ben je nog bij de dokter geweest met haar? Wij hadden thuis flammazine, dat werkte altijd wel goed maar is denk ik wel alleen op recept.

Knorretje; fijn, 1 blokje terug. Manlief deed er net zo weinig moeilijk over hoor! Speelgoed raakt nu eenmaal zoek maar laat ik de vraag even algemeen stellen

Is er iemand in zijn tas een blokje/vormpje tegengekomen? IK had de vormenstoof van Elin meegenomen en ik ben er nu nog 3 of 4 kwijt....We hebben bij Knorretje de hele woonkamer afgezocht en dachten; misschien heeft 1 kindje de blokjes verstopt.

Goed, mijn 2e alleen avondje op de bank, zoals elke week. tv voor mij alleen!!!!

Oja mijn neus; au! En heb inderdaad blauwe make-up onder mijn ogen...niet zo charmant:(

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik ga naar bed, ben het echt zat. Heb al wel uurtje met daniel op de bank liggen maffen:D

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Spannend!! Elin in dr nieuwe bedje!! Ik heb Jaylinn vanaf het moment dat ze in haar peuterbedje slaapt ook niet meer gehoord.. :)

Idd leuk ikea!! Allemaal leuk dingen!! Hihihi en idd een hele andere woonkamer zo!

Sterkte met je neus!! Auwwww

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Slaap lekker!!

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Superm leuk meubels kopen en neer zetten.

Mir5555 idd drie zwangerschappen binnen drie jaar is niet niks snap zeker dat je dan moe bent. Is toch een aanslag op je lichaam. En wat lullig mat dat uitdelen snap dat je dat niet leuk vind en Elise ook niet kunnen ze niet maken zeg bah. Uit haar handjes trekken.

Knor wat belliebel zegt misschien idd toch testje. Veel pleizer met de beurs( Idd je bent gek van boeken, Ben zelf ook een lees fan alleen ik ga nooit echt op zoek naar boeken lees vaak de boeken die ik al heb en vaak op nieuw en opnieuw misschien eens een goede tip voor een goedboek?? Ik hou van boeken van de vorige eeuw wat romantisch( Geen dames roman.) haha. Vind ik echt niks dames roman.s geef me dan maar een goed boek.

Kikker hoe is het met je neus???

En vraagje overblokjes. Hier niks anders in de luiertas dan dat ik hem mee genomen had;)
    Wel vervelend dat ze kwijt zijn.
    Tijdens het uitje hadden een paar kindjes (Waaronder mijn dochter:p:()idd de boekenkast van onderleeg getrokken, heb ze toen terug gezet maar geen blokjes gezien toen.

Nelta hoop dat Stijn wat later wakker word voor je.
    5.30 pfff. Vind de 6.30 die Karishma de laatste dagen komt al vroeg. Ze komt in elk geval voor de wekker en die gaat om 7.15 af helaas.:(. En ze valt nu s avonds slapen in een van onze arme in slaap dan kunnen we haar zo weg leggen. Leggen we haar wakker in bed dan is het letterlijk en figuurlijkdrama. Ze spugt gewoon van kwaadheid elke keer. Echt een kleine drifkikker aan het worden :( van wie zal ze dat nu hebben( Niet van haar moeder) (Zal het haar vader zijn) ( Of haar broer ) haha.
    En we kunnen er donder op zeggen dat ze s avonds een paar keer wakker word tot dat ik of vaders naar bed gaan en dan is het meteen mee in het grote bed, En wil haar wel laten huilen maar dat gaat hier gewoon niet.( Inverband Arun natuurlijk) Die wil s nachts ook gewoon slapen, dus deze keuze moeten we maken. Helaas.:(

Trouwens ben ook niet echt lekker keelpijn begin wat te hoesten, En voel me moe. Vermoed ook een griepje/verkoudheid.We zien wel hoop dat het mijn deur voor bij gaat. Volgende week gaat vriendlief na een maand thuis weer aan het werk het zou niet handig uit komen, Ik zie wel.

O je weer veel getikt.:(

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ hoi... ff laten zien dat ik nog leef... maar ik weet niet meer dat ik van voor achter leef..... hemeltje lief wat ben ik moe...

Hé! ik heb een gratis kaart voor de 9 mnd beurs voor s´avonds van het kruidvat gekregen. Hebben meer mensen die? Zin om samen te gaan?

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    alle zieken beterschap! ahhhh! zielig!

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

had er ook een idd die van de avond maar ben ik kwijt graakt.

Is in de week van rond de 20 feb toch. Dan kan ik helaas niet. ;)

En lekker een beetje goed slapen. Idd jij straks kunnen ze je opvegen kortom denk een beetje aan je zelf.;)

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik ga ook mijn nestje opzoeken, wordt doodmoe van die krolse poes om me heen. Vannacht 1,5 uur geslapen, en nu is ze eindelijk eens stil.

Ben blij als het volgende week donderdag is! Dan is het *snip snip* over met de krolsheid! Ze heeft er zo vaak last van, gewoon zielig voor haar, maar het lijkt wel of het steeds erger wordt met d'r.

Dus ik zeg trusten iedereen!

Oh ennuh donder, ik wil denk ook nog wel naar de 9 maanden beurs! Welke dag wil jij gaan? Lijkt me leuk om samen te gaan (manlief vind er toch geen drol aan)

Oh neeeee, ik heb een slapende kat wakker gemaakt geloof ik, ze is weer aan het mauwen...zucht!

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Bel, dat kaartje is voor donderdag de 17e of vrijdag de 18e februari...
    En het is in A'dam

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Bel, we babbelen morgen wel verder. ok?
    Truste!

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    p.s. liever vrijdag als het mogelijk is... dan kan ik proberen...om zaterdag uit te slapen. Moet nl vrijdag erg vroeg op het werk zijn...

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik denk niet dat ik het red om naar de beurs te gaan whaaa sem is dan jarig en we vieren zaterdag zijn verjaardag maar dan moet ik vrijdag boodschappen doen. Jammer ik had wel zin om dat met jullie te doen. Misschien volgend jaar

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    er is niemand...

16. mammamia

mammamia Niet meer actief

Haaai,

Waaaah, wat een gek idee. vorig jaar rond deze tijd (23 uur) begonnen mijn weeen en een dag later werd Etienne geboren! Zit er elke keer aan te denken, zo gek:$

De huiskamer is versierd met bumba slingers en ballonnen en we zijn er klaar voor:D Al vieren we het dus pas zondag, morgen moet ik gewoon werken!

Ik ga nu lekker naar bed, morgen weer vroeg op...

Weltrusten allemaal!

Liefs, Stephanie

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

raar he dat je vorig jaar nu ging bevallen. truste

18. mammamia

Ojah, alvast even een leuke verjaardagsfoto voor morgen... kan het niet laten hihihi....

SPAM:

19. mammamia

Hoera, Etienne 1 jaar!

:

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gaaf maak er morgen al vast een klein feestje van. Hihih.;)

En gefeliciteerd alvast over 40 min is het zo ver dan is die Officieel eeeeen jaar.:p;)

Deel Deze Pagina