jodela, leuke huizen ja! pnir, suc6 met gesprek. En als ze de speen niet mer wil lekker niet geven! daniel heeft ze alleen om mee te spelen auto: voor het oog is het weer schoon. Hopelijk blijft het ook schoon en niet straks weer schimmel! is echt vies! vooral op de bekleding. Ben wel blij dat daniel zn stoeltje er niet in stond! Gaan van het weekend er eerst eens een vochtvreter ingooien, is echt wel nodig nu we steeds minder rijden! (wel lekker voordelig)
@ Gup ik proef er wel een of twee, maar eet ze echt niet allemaal op hoor!! Jaylinn eet er vaak 1, en me moeder en broertje eten vaak ook mee... Zou tonnetje rond worden als ik alles wat ik maak ook opeet hihihi!! @ Hier devin is ziek hij had het 39,4, ligt nu met zetpil te slapen. Is het tweede slaapje voor vandaag, vanochtend ook al bijna 3,5 uur geslapen... hij is echt ziekjes... denk een virus want hij heeft ook alles eruit gegooit. Arme schat. Jaylinn is niet ziek, gelukkig maar.Ze is onwijs lief! Zegt steeds: mama lief! so cute!!
ja daarom dacht ik al, eet je ze allemaal zelf op maar dat is dus niet arme devin gaat wel rond he, ziek zijn! haha, groot compliment toch van jaylinn!
tis hier net 18graden binnen, ik vind het koud, komen kees en wim binnen: warm hier zeg! hup, gelijk raam open euh...en daniel en ik dan?
Goedemiddag: @ 9-maandenbeurs: Leuk Leuk Leuk... Iemand toevallig nog een avondkaart van de kruidvat liggen en die er niks mee doet???.... Zou het graag willen hebben!!! @ Boni: Leuk jurkje!!! Ziet er goed uit voor de 1e keer....! @ Nelta: Leuke taart! Het versieren der taarten heeft jouw dus ook al te pakken! @ Supermummy: Ach gossie, Devin ziek!!! Beterschap!!! En wat is Jaylinn een schatje: mama lief....Ahhhh! @ Liedel: He, long time no see!!! Melle idd ook alweer bijna een jaar! Een jaar geleden stonden we op knappen!!! En steeds maar weer op zp kijken of er al iemand bevallen was! Time flies!!! @ Guppekop: Balen zeg, schimmel in de auto!!!....Idd een vochtvreter proberen.... @ Ego: Zo, vandaag studiedag gehad....Ben helemaal gaar!!!....Aidan slaapt nog (arme kind had vandaag niet geslapen, dus manlief heeft hem om 3 uur het bed in gelegd en hij slaapt nu nog!)....Dadelijk lekker boerenkool eten en dan genieten van de avond. Morgen naar Blijdorp toe voor de verjaardag van mijn schoonmoeder en zondag naar het boekenfestijn @ Ahoy!.... Fijne avond!
@ Kikker: Heb inmiddels 2 blokjes gevonden! 1 lag erin de boekenkast (achter de boeken uiteraard) en de ander achter de dvd-speler! Hoe die daar is terecht gekomen, geen flauw idee!!! Maar nu is echt alles aan de kant geweest....maar bij 2 blijft het! @ Oja: Heb ook nog een (ikea?) bakje van iemand. Zo'n klein vierkant, doorzichtig bakje met groen dekseltje!!! VAN WIE O WIE???
Ik heb een avondkaart van de kruidvat.Kan zelf helaas niet... idd erg lief van jaylinn. Ze ligt nu al 20 min op me buik naar tv te kijken... zooo fijn!!
Zo we zijn weer thuis. Was erg drukke, maar leuke dag. Vanmorgen eerst naar Rhenen gereden, naar het Ouwehands Dierenpark. Ik was daar nog nooit geweest, maar het was wel leuk. Niet zo groot als Blijdorp, maar we hadden toch maar een paar uurtjes. Het was ook heerlijk rustig daar. Na de lunch doorgereden naar Barneveld, naar Maurits zn oma. Die is heeft pas een nieuw huis en daar waren we nog niet geweest. Was wel gezellig, alleen Stijn was een beetje bang voor oma, geloof ik. Misschien dat hij toch een beetje eenkennig gaat worden nu. Terug naar huis er bijna 2 uur over gedaan, was erg druk op de weg. En straks nog naar de verjaardag van een oom van me. Heb die kant van de familie al een poos niet gezien en mn neef is net terug van een half jaar Amerika. Heb er zin in. Knor, ja het is idd erg leuk, taarten bakken. Ik denk dat ik van het weekend ga proberen om koekiemonster en elmo cupcakes te maken. Gup, 18 graden is koud. Brr.. Supermummy, jij ook weer aan het bakken. Volgens mij is het echt verslavend. . Koop jij trouwens die blauwe dingetjes van de koekiemonsters ook bij de Makro? En maak je de cupcakes van biscuitmix? Beterschap met Devin Liedel, leuk dat je ff langskomt en mooi dat alles goed gaat met de kleintjes. Stijn was met een half jaar ook te zwaar voor zn lengte en de laatste cb-controle weer redelijk in verhouding. Jodel, leuke huisjes.
Hahaha ja is echt verslavend... alleen ben nu zo moe dat ik er vandaag toch maar niet aan begin, het weekend werken... dus druk druk druk... Ik heb gemalen cocos gehaald bij ah en daar blauwe levensmiddelen kleurstof doorheen gedaan. De cupcakes heb ik gemaakt met funcakes cupcakes mix, maar je kan het ook met gewone cakemix doen, zou het niet met biscuit doen zit niet echt smaak aan... enne thnx!! Hij had toen straks 38 en ligt nu lekker te slapen, heeft wel fles melk gedronken en biscuitje gegeten vanmiddag.
Hallo allemaal, gister niet echt veel online geweest, manlief is ziek thuis dus had wel andere dingen aan mijn hoofd(zoals een pijnlijke neus) Leuke foto's gezien van een jarig mannetje, lief hoor! En een mooie taart(waar haal ik die ideeen/recepten vandaan? Ik hou erg van de in de keuken klooien maar kom nooit met zulke geslaagde dingen) Alle mamma's van jarige mannetjes; Gefeliciteerd! Ik hoop dat iedereen een onvergetelijke eerste verjaardag heeft gehad. @Boni wat een lief jurkje! Lilalief weet wel meer over maatjes van kleding in deze leeftijd...misschien haar eens vragen?? @knorretje:, joepie, nog een blokje! Dan missen we er nog maar 1tje dacht ik....Super! @Nelta, ja, ouwehands! Daar gingen wij heel vaak heen met schoolreisjes enzo. @9maandenbeurs...zinin! Nou, mijn neus nog steeds pijnlijk maar dat duurt nog wel eventjes. Elin al voor de 2e nacht in het grotekindjes bed. Gaat goed. We moeten nu alleen dus ook het traphekje boven dicht maken. Als de katten(we hebben er 3) naar boven willen gaan ze er aan hangen met al het lawaai als gevolg...erg vervelend voor een lichte slaper als ik. Elin had veel korte huiltjes gegeven vannacht; waarschijnlijk ook als reactie op het traphek, verder had ze doorgeslapen. Vanavond heeft ze niet eens meer gehuild: mamma trots! Nu hebben we vandaag het bedje wel aan de andere kant van de kamer gezet en gedraaid, misschien dat dat ook geholpen heeft maar het bed is een succes.
Navond allemaal! Hier een heerlijk productieg dagje gehad. Heb werkelijk heel het huis gedaan. Waar komt die energie opeens vandaan hihi? Afijn, het is allemaal weer lekker schoon. En nu ben ik moe, niet normaal. Mja dat mag ook wel na zo'n dag. Hier is het ook rustig geweest vandaag!
Heb voor Sam's verjaardag nieuwe kleren gekocht. Nieuwe vingino spijkerbroek: http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/baby-dreumes/125508d1296247382-shop-aholic-topic-deel-2-p1060190.jpg En een mooie blauw/wit gestreepte trui voor er op.
Shirtje wat ik voorbij zag komen van Etienne vond ik ook super leuk. Nog meer mama's aan het shoppen geweest voor de grote dag? Ik had nog wel een kortingscode gekregen voor een gratis opdruk bij rainbowbaby's.