Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    veel plezier morgen!

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ja man..

Het verbaasde me hoe snel je bij je kindje bent als er iets is.
    Ik ben geen kei in opstaan, maar die nacht wel.
    Er toen ik er naartoe reed was het alsof mijn auto achteruit reed in plaats van snel vooruit, zo langzaam ging het!
    (snap je, haha)

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ik stond er verbaasd naar te kijken en ze keer me vanuit haar ooghoeken aan met zo'n blik van; wat?? wat is er?

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,
    Zo gaat het steeds beter met de nachten. Vanmorgen was het weer 10 voor 7, dus dat is nog wel te doen. Al zou het fijner zijn als het nog wat later zou worden, maar voor nu ben ik hier al erg blij mee.

Gup, klimt Daniel niet zo uit die bedverkleiner?? Zo hoog lijkt hij niet.
    Leuke foto’s

Bellie, ontstoken oogjes kunnen niet zo veel kwaad. Schoonmaken met lauw water (hoeft niet eerst gekookt te zijn) en probeer de traanpuntjes een beetje te masseren (die zitten vaak verstopt met viezigheid)

Lila, misschien een beetje verlatingsangst??? Stijn heeft er af en toe ook een beetje last van. En wat goed dat ze los staat.

Supermummy, leuke taartjes weer, waar koop je die bol vormen?

Mammamia, leuke filmpjes.

@hier, net gehoord dat een goede vriendin zwanger is. 16 aug uitgerekend. Echt super leuk. Ik was van mijn vrienden de eerste en nu krijgt Stijn er dus een vriendje bij.

Echt raar vorig jaar was ik op deze dag uitgerekend. Geen idee toen dat ik 3 dagen later al zou bevallen. Was toen nog in de veronderstelling dat ik wel de 41 weken zou halen. ;)

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hihi ja ik snap het:D zo word ik nergens wakker van, alleen van daniel:D

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    leuk he, dat ze zelf niet beseft wat ze nu eigenlijk doet:D Daniel gaat nu heel hard gillen iiiieeeeh! kijk eens, ik loop weer los! :) vinden mn oren niet zo prettig

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja raar he! ik stond er net aan de douche onder te denken dat het bij mij as. woensdag een jaar geleden is dat ik uitgerekend was! En al het commentaar wat ik kreeg over meer bewegen etc. Tja, ga maar eens lekker een uur buiten waggelen met al die sneeuw/ijs, kon daar echt zo nijdig om worden, en nog (of weer:D) Ben dus ook paar keer uitgevallen dat dat toch niet werkt. En tegen mn ma gezegt dat ze niks moet zeggen want 6van de 8 waren bij haar ook overtijd dus dan had ze zelf ook niet genoeg bewogen. Raar woord eigenlijk;)

Maar ik ga eten, daniel douchen en gaan we zo naar de kerk.

Toedels!

8. mammamia

mammamia Niet meer actief

Goedemorgen,

Nog 1,5 uur dan komen de feestgangers:D Alleen al 3 afmeldingen gehad. 2 vriendinnen kunnen niet, 1 zou met haar man en zoontje komen, maar die had van8 heel slecht geslapen, dus ging em niet worden. Andere vriendin is druk met tentamens en 1 van de broers belde dat men neefje ziek is en die wonen in Maastricht, dus blijven ook thuis:( Dus nu komen er nog 12 volwassenen en 6 kids, ach dan is het huis ook vol zat...

Vanochtend heeft ie van ons z'n cadeau gehad, een plastic auto om op te zitten en achter te lopen. Hij was er mooi druk mee. Zal later nog wat foto's spammen... en nog 2 houten boekhouders van Nijntje... vanmiddag de rest van de cadeautjes. Het houten bumba bord staat ook al in de tuin:D helemaal leuk!

Nu ff huisje aan het schoonmaken en Etienne ligt lekker op bed. Heeft vanacht ook goed doorgeslapen tot half 9! Hij kan het wel;)

Fijne dag allemaal!

XxX

9. mammamia

Het bumba bord:

10. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hey meiden,

Gister middag met Bram naar ballorig geweest en hij heeft zich zeer goed vermaakt. En wat helemaal leuk was dat hij voor het eerst drie stappen los liep. :D

Mammamia had Etienne nu beter geslapen met alleen zijn slaapzak?
    Veel plezier met zijn verjaardag vieren :)

Hier zijn de laatste 3 nachten erg vermoeiend meneer word rond 6 uur wakker en wil dan niet meer gaan slapen :(
    Ook onder de middag vind hij het slapen niet leuk meer hoogstens drie kwartier en dan wilt hij eruit. Dus daar gaat met 2 uurtjes van tijd voor mezelf. Hopelijk gaat hij het slapen weer snel ontdekken

11. mammamia

Cadeautje uitpakken!:

12. mammamia

Jaaah, lekker auto rijden:

13. mammamia

Hij heeft gewoon zijn dekentjes erover gehad haha... hij krijgt nu een papfles, dat vult wat lekkerder. Ik denk dat hij gewoon wakker werd van de honger... we hebben de verwarming ook hoger gezet (17 graden)... dus iets heeft geholpen, maar wat? haha... we wachten het af...

Leuk naar ballorig, gaan wij ook nog weleens naar toe...

Jahjah, over een halfuurtje komen de feestgangers! Heb er zin in... huisje is mooi schoon en hapjes staan al klaar in de koelkast:D

Sterkte met de korte nachten en de middagen voor jezelf...

Liefs

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Hallo allemaal!

Ik loop een beetje op m'n tandvlees hier..

Vanmorgen met Frank naar de HAP geweest, hij werd afgelopen nacht een paarkeer huilend wakker.
    Hij heeft enorme hoofdpijn, wat van z'n nek naar z'n hoofd trekt.
    Als hij ademt doet het al pijn en als hij hoest voelt hij steken in z'n hoofd vanaf z'n slapen.

Hij heeft een keelontsteking en waarschijnlijk ontstoken holtes en spanningshoofdpijn.
    Nu aan de diclofenac en paracetamol.

Lila ook nog steeds ziek en ik ook aardig en OH..

Visite..

Tot later, moet gauw gaan!

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Heb toen die dag nog een uur door de sneeuw gelopen, wie weet heeft dat ook meegeholpen dat hij er 3 dagen later al was ;). Echt raar dat ik het toen nog helemaal niet had verwacht. Had zo die 41 weken in mn hoofd.

Ok 11wk en 5 dagen. Ik vind het echt super leuk voor ze en ook dat Stijn straks niet de enige is bij mn vrienden. Krijg zelf gelijk ook weer kriebels :). Nog een paar weekjes en dan mogen we weer.

Ik ben alleen wel eens bang dat er met een tweede zoveel gaat veranderen. Het loopt nu allemaal lekker en zo, maar het lijkt me dat je met een tweede een stuk minder vrijheid hebt en zo. Ook voor Stijn.
    Zal allemaal best wel meevallen waarschijnlijk.

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Beterschap

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Leuke foto's.

Maak er een leuke dag van.

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Lilalief beterschap met Frank je zelf en gelukkig dat Lila al wat aan het opknappen is en zo zo ook al een stapje los gelaten heerlijk;)

Nelta leuk dat er in je vriende kring ook een zwanger is, En of er veel veranderd met een tweede. IK kan niet zo goed een vergelijking maken omdat er bij mij veel leeftijdsverschil tussen zit. Maar dat is ook lastig de ene keer ben je met een baby bezig de andere keer met een prepuber die zo ontzettendwars kan zij. Of smorgens zijn bed je niet uit wil als die naar school moet dus of er iets veranderd JA. Maar wel leuk.

Hier vind het zo leuk broer en zusje samen rond rennend over de grond (Kruipend nog) En dan een schaterlachende Karishma die zo me schoot inspringt omdat broerlief achter haar aanzit.;) Dan krijg je het warm als moeder en denk ik ja toch heel fijn dat Arun toch nog iets van zich zelf er bij heeft. Alleen is maar alleen.

Goed geslapen hier. Alleen een nekpijn met arm denk verkeerd gelegen of iets van de week had ik er ook al last van maar het is weer terug. Straks maar eens een pijnstillerpakken. En o ja morgen vriend weer aan het werk( Zie er een beetje tegen op) Maar het moet goed komen het moet.

Trouwens vrijdag dat eindgesprek nog gehad. Ik mag misschien toch de VERS training doen maar dan Alleen. Had er met mijn behandelaar over waarom mij dit tien jaar geleden al niet is aangeboden. Ik zeg nu moest ik er zelf achterkomen erg jammer. Had ik misschien nu niet weer de strijd met me zelf aan moeten gaan want dat is het een strijd, En die haat ik.
    De diognose is helaas bordeline en dat haat ik ook baal er zo ontzettent van wist het natuurlijk wel maar het is niet leuk ik wil ook normaal zijn.
    ( Ja wat is normaal)

Ben er nu achter wat ze bedoelen met stemmingswisselingen. En ik dacht dat dat bij mij hoorde hahaha kom ik bedrogen uit dacht echt dat is iets van mij. Zo ben ik. Maar dat blijken dus stemmingswisselingen te zijn en ze woorden erger namaten de spanning in mij oploopt wist ik veel. Ik probeer te lang mijn spanning bij me te houden en komt het er eenmaal uit dan zien de mensen boosheid in plaats die onzekere die ik eigenlijk ben. En ik richt me dan naar binnen. De buitenwereld ziet me als boos mijn binnen wereld is als het waren verdoofd ach ja weet ik dat ook weer. Kortom ik moet aan de slag om mijn gevoelswereld te leren kennen in elk geval leren omgaan met mijn emoties ect ect dus een lange weg te gaan.

lastig uit te leggen trouwens.

Sorry voor het ego berichtje maar lucht even op.;)

Ik moet leren van me zelf te houden en me zelf neit te haten als iets me niet lukt. Wil wel verder tikken maar dat word te lang ;)

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mamamia, veel plezier met de verjaardag!

ladytijger, leuk dat bram ook begint los te lopen!

lila, beterschap met de ziekenboeg!

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    pnir, komt wel goed joh! Knuf!

Deel Deze Pagina