@ Mammamia: Leuke dag gehad??? Etienne goed verwend??? @ Lilalief: Ach meisje toch.... Wat een ellende! Hoest nu met Lila??? En Frank??? Helpt de medicatie al een beetje! Heel veel beterschap en een dikke knuff!!! @ Supermummy: Man o man, wat zien al die cc en taarten er weer lekker uit!!! Krijg er honger van!!! En morgen verloskamers!!! Spannend maar ontzettend gaaf zeg!!! Enjoy?! @ Guppekop: Vandaag alweer 12-weken zwanger...Jeetje wat gaat dat snel!!! Voelt dat voor jou ook zo of niet? En geniet je nu anders omdat er al een kindje is??? @ Tanden: Nr 8 is door!!!.....Had het niet eens in de gaten! Vanochtend lachtte hij uitgebreid en ja hoor...nr8 is er!!! @ Mee-eten: Aidan heeft zaterdag voor het eerst boerenkool stamppot met rookworst op!!! Vanochtend een heerlijke groene luier met stukjes boerenkool!!! Bleeehhhh, en stinken!!! Vanaaf aan de lasagne gegaan...Hij vind het allemaal heerlijk!!! @ Ego: Zo...druk weekend gehad. Gisteren hele dag in Blijdorp vertoefd. Man o man, wat was het koud!!!....Brrrr, vond ik niks aan! Maar hebben ons heerlijk vermaakt met de beestjes!!! Vandaag naar het boekenfestijn @ ahoy geweest....Een aanrader!!! Het toert door het land, dus voor een locatie bij jou in de buurt check www.boekenfestijn.com Heb een stuk of 10 boeken voor Aidan gekocht en nog 3 voor mijzelf en was voor 63 euro klaar!!! Kijk dan kan je nog eens boeken kopen!!! Had nog veel meer in mijn mandje, maar uiteindelijk toch maar een selectie gemaakt....anders was het in de 100 euro gelopen, zoveel leuks had ik!...Ben weer helemaal blij!!! Dadelijk journaal koekeloere en boer zoekt vrouw...En dan ga ik mijn bedje in. Ben doodmoe en morgenvroeg gaat om 5 uur de wekker omdat manlief ver weg moet voor zijn werk!!!....En dan moet ik er om 6 uur uit om te gaan werken!!!
Mist er niemand een doorzichtig vierkant bakje met groen dekseltje (denk van de Ikea?!)......??? Heb deze gevonden na het uitje (lag op het aanrecht) en is niet van mij!!!..... WIE O WIE ???
hallo meiden ben hier op het moment niet zo heel veel voel me niet erg lekker heel erg moe kan de hele dagen wel slapen ook nog steeds erg misselijk als ik het avond eten alleen al zie of ruik. is wel voor mijn lijn niet zo erg hahah Alle zieken beterschap!!! gup 12 weken al weer gaaf he!! Hebben jullie trouwen nog dat berichtje gelezen vrouwtje hier van zwp 26 jaar ineens dood in de nacht kindje van 2 en babytje van bijna 3 maand bah bah bah kreeg er kippenvel toen ik het las. ga zo bzv kijken en heel erg optijd naar bed
Zo we zijn weer thuis. Vanmorgen naar mn schoonouders geweest en vanavond meegegeten bij mijn ouders. Knorretje, leuk he boekjes voor Aidan. Wij zijn weer begonnen met Stijn voorlezen voor het slapen gaan. Heb ook boekjes voor zn verjaardag gevraagd. Boekjes die hij zelf kan lezen zijn ook een succes hier. Boni, mooi van de positieve verhalen wat betreft een tweede. @boer zoekt vrouw, hier gaat dat ook zo op. @mee-eten, gisteren heeft Stijn 3 bordjes erwtensoep op. En vandaag ook weer een hoop gegeten. Geven jullie ook pakjes van Knorr enz, dat durf ik eigenlijk nog niet zo goed ivm zout. Maar met 1 jaar mogen ze meer zout toch? Misschien 1 keer per week doen of zo. @tanden, hier eind vorig jaar de laatste (nr 6).
Van de week ook maar een keer proberen denk ik. Hoe doen jullie het trouwens met pittig eten?? (beetje melk er doorheen??)
hier eet daniel net zo pittig als dat wij eten, vind hij lekker en heeft er tot nog toe geen last van gehad
Wesley vind juist pittig eten wel lekker ze geven het vanzelf wel aan wat ze wel of niet lekker vinden. met 18 maanden zijn de nieren helmaal volgroeid hoorde ik afgelopen week op het cb dan mogen ze ook de normale hoeveelheid zout. Ben zelf niet zn voorstander van zout komt ook steeds meer ophef over dat het helemaal niet zo goed moet zijn voor je gezondheid, maar tja dan kunnen we bijna niks meer eten. Wat wij hier op moment wel doen is biologiche zuivelproducten drinken van Arla is erg lekker en ook nog niet eens duur. Wesley is op moment echt een knuffelkontje dat vind mama niet zo erg eerst had hij er geen tijd voor maar nu gaat hij heerlijk bij je op schoot zitten en lekker tegen je aan. Mijn kleine mannetje word volgende week zondag1!!!! jaar is wel heel erg snel gegaan.< slaap lekker
Tja wij eten ook niet zo zout. Gebruik als Stijn mee eet eigenlijk amper zout, wel lekker andere kruiden. Vandaar dat ik een beetje twijfelde over die pakjes.
@ mee eten met de pot: Dinand eet ook wel eens mee met de pot. Nog niet alles want wij eten eigenlijk veel te laat om Dinand mee te laten eten. Maar misschien dat ik het dan wel eerder klaar ga maken en het later voor onszelf opwarm. Tot nu toe smaakt alles hem wel. Boerenkool vind hij hier ook erg lekker, pakjes van knor laat ik hem wel lekker proeven, en moet zeggen dat hij het heerlijk vind(hij komt altijd eten bietsen als wij aan het eten zijn hihi). Laats tortelini op, die dingetjes door de helft gesneden en meneer zat heerlijk te smullen. Ook hadden we laatst kip kerry die ik zelf behoorlijk aan de pittige kant vond, maar Dinand heeft nergens last van gehad. @ tanden: hier heeft hij er nu 7, nog geen nr. 8 in zicht. Maar hij kan nu zo leuk grijnzen met die tandjes in zijn smoeltje! @ super m: oooh spannend, morgen de verloskamers! Ga je eindelijk je eerste bevalling meemaken. Lijkt me raar om nu naast iemand te staan die moet bevallen en je er niet zelf ligt. Ben benieuwd hoe je het zal ervaren! @ hier: Zo was moe gisteravond. Ten eerste van het slechte slapen van vrijdag op zaterdagnacht. Kon dat verhaal niet loslaten over wat in dat tijdschrift stond met die hersenbloedingen, dat soort dingen sla ik nu maar even over. Daarna een drukke zaterdag gehad. Lekker alleen wezen shoppen, cadeautje gekocht voor mijn moeder, direct uit de stad door nog de laatste boodschapjes halen, daarna naar huis (dinand had een fles wijn om gegooid waardoor zijn broek dus naar wijn rook). Nieuwe fles aan me pa gegeven, wat overigens niet hoefde, maar deed het lekker toch hihi. En toen stortte ik om 7 uur in. Heb lekker huilend tegen manlief aan gezeten en voelde me ontzettend naar. Manlief kon me gelukkig laten lachen (uiteindelijk). Moet toch weer een klein stapje terug zetten met het maken van afspraken. Gisteravond had ik nog naar schoonzus gemoeten, maar dat heb ik maar niet gedaan, dan hadden ze me op kunnen vegen denk ik. Lekker op tijd het bed in gegaan en een heerlijke nacht gehad. Lekker uitgeslapen tot half 11 (volgens manlief zag ik er zowaar uitgeslapen uit hihi). Vanmiddag bij vrienden geweest. Was wel ff gezellig, alleen dinand moesten we even in de gaten houden dat hij niet te dicht bij hun kindje in de buurt kwam i.v.m. zijn ontstoken oogjes. Vanavond toch zijn temp. even opgenomen, 39.0. Gaan we weer dacht ik bij mezelf. Maar na een zetpil en even lekker bij mama gehangen te hebben wilde hij zowaar gaan spelen. We hebben hem maar even lekker zijn gang laten gaan. Was lekker bezig met zijn zandauto, schepje en harkje. 19.45 maar op bed gegooid en niet meer gehoord. Kijk morgenochtend wel even hoe zijn oogjes eruit zien (1 oog gaat echt goed, alleen de andere is rood, gezwollen, traant heel erg en loopt het gele rotzooi eruit), misschien toch de doc maar even bellen, vind het zo zielig als hij donderdag als hij jarig is nog zo erbij loopt. We vieren het zaterdag pas, maar wil gewoon het liefst dat het daarvoor over is. Nu maken we het veel schoon met gekookt water, vind íe niet leuk, maar het moet. Sinds van de week zijn we overdag over gestapt op luierbroekjes. Het valt me op dat die luier veel minder kunnen hebben qua plas, maar vind ze erg fijn. Vooral als hij geen poepbroek heeft hem gewoon staand kunnen verschonen. Hij heeft echt een hekel aan liggend zijn luier verschonen. 's avonds krijg hij wel een normale luier om, dat gaat zo'n luierbroekje niet de hele nacht vol houden met zo'n pieskous als Dinand is.
Karishma eet al een maandje met de pot mee als wij surinaams eten of iets heel pittig en dat is vaak dan eet zij vaak nog een potje, Want dat surinaams eten kunnen we niet vergelijken met onze hollandse pot hihi. Dat is veel knoflook kerrie en madamsjanet en dat is heeeet. Maar ze eet wel al bara rijst ect en dus vaak ook al sterke kruiden. Ik let zelf nog wel heel goed op met zout. Vriend wat minder die vind het onzin( Ik niet) Heb wel wat bij gelezen maar er is niet heel veel blijven hangen. Super m morgen succes op de verloskamers. Spannend om het eens van af de andere kant te kunnen bekijken. De rest ben ik echt vergeten sorrry
Als je een dekbedje moet hebben, wij hebben die van de HEMA, maar 18 euro en kun je op internet bestellen en laten bezorgen in een winkel en dan zonder verzendkosten daar ophalen. Ideaal.