Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Soms trouwens wel, maar dan maken we de saus echt zelf met tomaten uit blik of zo. Maar vind die aanmaakzakjes saus vaak zo zout, en ben daar toch wat voorzichtig mee. En ook als wij pizza eten of zoals van de week zo'n hollands pannetje van Maggi, doe ik haar een potje (of iets uit de vriezer, maak soms speciaal voor haar een hapje en vries dan de helft in).

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Heel verhaal maar het was duidelijk.

En denk aan je zelf he. Je bent al dik 4 maanden he. Haha lief dat manlief je lekker heeft laten liggen( Hier ook haha)

En beterschap met Dinand.

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Leuk Boekenfestijn! Ben ook al een paar keer geweest in Apeldoorn, samen met mijn moeder. Erg leuk om rond te lopen.

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hopelijk gaat het snel beter!

En idd, hier ook gelezen. Wat in- en intriest. Moet er niet aan denken. Pff. Voor die man, dat je je vrouw zo vind. En voor die kindjes....

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

O ja over die pakjes kant en klaar die gebruik ik eigelijk niet. Heel soms een kruidenmix als ik macaroni ect maakt voor de rest verse kruiden. Scheelt idd veel zout. die pakjes zitten bordevol zout en zijn nog duur ook.

Macaroni saus maak ik vaak met ui/knoflook wat zout (niet te veel) Soja is al zout van zich zelf of het smaakt zout haha. Maar dan die specialen een chinees merk is het geloof ik. Dan wat wittepeper en tomaten pure uitblik. Je kunt er groenten bij doen na wens ik heb wel eens een zakje soepgroenten die kan makkelijk bij de macaroni het zijn ook groente. Hihi.(

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Bellie, doe het lekker rustig aan!

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nou dat is het ook dieptriest.

Een ex aangetrouwde neef( Hij was met mijn nicht getrouwt) Ze zijn toen gescheiden. Hij kreeg een nieuwe vriendin. Ze was 8 maanden zwanger en ook zo iets als die vrouw dat hier schreef overkwam. In eenklap dood. Brrr

Het is gewoon niet te bevatten twee kidsje moeder ziel alleen grrrr :( Wil een huil poppetje:(

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

En trouwens vergeet helemaal mamamia.

Leuk foto.s van de jarig jop.

Hoe was het feestje????
    En is die lekker verwent???

Zit hier nog te bedenken wat ik Karishma gaat geven voor haar eerste verjaardag. Lastig keuze.s weer.

Zit te denken aan een stoeltje een soort sofa waar in ze lekker kan zitten, mijn schoonzus heeft er ook zo een en als we daar zijn gaat ze er altijd lekker in zitten. Speelgoed hebben we tot nu toe genoeg al hoewel ze wel toe is aan wat nieuws maar heb zo wijnig plek in huis mijn huis is zo klein waar moet ik het allemaal laten??? En we zitten te denken aan een speelkast of iets er bij waar ik haar speelgoed kwijt kan in de huiskamer en dat ik s avonds opruimt als ze naar bed gaat kan ze elke dag wat anders uit de kast pakken ect ect en ik me troep kwijt. Ik zie wel

Misschien eerst maar eens verhuizen. ( Tien jaren plan) En kost ook zo veel geld verhuizen en dat heb ik gewoon niet.:( Wie wel tegenwoordig het leven is al zo duur.:(

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bel, let op jezelf he!

en nu ga ik naar bed!

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Grrr heel verhaal getypt, druk ik backspace, verhaal weg!

Afijn, dan doe ik het zo! (zo boeiend was het ook niet wat ik getypt had hihi:p)

Truste allemaal haha!

11. mammamia

mammamia Niet meer actief

Goedenavond,

Het feestje was geslaagd hoor, Etienne en wij hebben genoten van alles. De cadeautjes uitpakken vond hij nog niet zo speciaal en er dan mee spelen ook niet gelijk, liep meer met z'n loopkar/auto haha... dat ding is favoriet. Lekker taart gegeten, kaarsje uitgeblazen (samen met mama) en lekker gesnoept van een stukje taart. Toen ik het hem zelf wilde laten eten smeet ie alles op de grond hihihi... heb op men hyves wel wat foto's gezet, we hebben ook veel gefilmd!

Nu nog ff lekker op de bank met de laptop en zo weer naar bed.
    Ondanks de drukte ben ik helemaal niet moe. Heb alleen een bobbeltje achter mijn oor ontdekt bah, hou ik niet van. Zal wel een opgezette klier zijn, maar ik hou het ff in de gaten...

Weltrusten allemaal! en kom morgen wel weer bijlezen/reageren. Krijg ook nog een vriendin op bezoek...

Doeiiii

12. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Dankjewel (allemaal)

Frank's pijn is iets gezakt maar hij voelt zich iets beter.. heeft bijna de hele dag geslapen en slaapt nu weer..

Ik ga ook, ben gesloopt!

Kom gauw weer reageren lieverds..

*knuf*

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mogguh! hier op bed gelegen tot 8.50, tot 8.40 eerst liggen genieten van daniel die lekker zat te spelen in zn bed en toen nog ff bij mama kwam knuffelen:)

voor de rest voel ik me bagger vandaag, dus vanmidag maar weer ff plat denk!

14. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Goede morgen meiden,

Ik voel me vandaag echt zo beroerd.
    Heb de hele nacht last gehad van behoorlijke krampen in mijn buik en ik kon daar ook niet van slapen. Rond 5 uur ging het iets beter maar toen werd Bram om half 6 wakker. Dus was een gezellig nachtje. De kramp is nu wat minder en Bram ligt nu weer even in bed. ( misschien is die kramp van mijn ongesteldheid die nog moet komen. Is nu een dagje te laat. Maar normaal heb ik. Hier nooit last van :s

Bellie hopelijk gaat het snel weer beter met dinand zijn oog.
    En doe voorzichtig met jezelf he en rust goed uit zover het kan.

@ met de pot mee eten, hier eet Bram ook steeds meer met de pot mee. Hebben gisteren lasagne gegeten van bertolli en daar at Bram ook heerlijk van.het is ook gewoon een saus van tomaten en niet
    zout.

Gup nog van harte met je 12 weken zwangerschap :D

Suppermummy veel plezier op de verloskamers.
    En wel alles in geur en kleur beschrijven hè? ;)

Sorry de rest ben ik even kwijt

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ gup, nog gefelie met je 12 wk zwanger zijn! En ik hoop dat je je snel beter voelt.

@ Eh... hier druk wkeind gehad. Vrijdag feest, heel gezellig! en zaterdag nieuwe eettafel opgehaald en bij schoonouders geweest ook erg gezellig geweest. En gister avond lekker afgesloten, na heerlijk series gekeken te hebben, met herrie... zucht! Gelukkig redelijk uitgepraat in bed.

En vanmorgen begon het met dat Ylva had overgegeven en in de auto nog een keer. Of te wel straks wéér naar de ha. Waarschijnlijk die oorontsteking die terug is of niet eens weg is geweest... En er komt wéér een tandje door. Dus allemaal bij elkaar. We houden het gezellig. Ik moet ook echt toegeven dat die kleine ondanks dat ze zo nu en dan jengelig en huilerig is ook heel vrolijk kan zijn. Dat is wel erg fijn.

Verder is ze wel heeeel schattig. Ze loopt achter haar cadeautje aan (schoon ouders al gegeven... omdat ze al zo aan het lopen. zonde om nog 2 weken te wachten vonden ze) Geweldig karretje gehad.

Ik haar daarnet een heerlijke sappige peer gegeven. En ze nam zelf de grote stukjes en de kleine stukjes gaf ze aan mij. hihi. De ondeugd. hihi.

Zijn jullie kleintjes trouwens ook zo met hun stem aan het oefenen? Whahiaahaawieahha. Net een ambulance hier die na gedaan wordt. hihi

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    ff terug lezen. Lukt op een mobiel niet zo goed. hihi

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    stemoefeningen: hier ook, hoe kan ik zo hard en hoog mogelijk IIIIIEEEEEEEH! roepen! mama's arme oren:(:p

18. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hallo

volgens mij heb ik flink de griep te pakken alle spieren doen me zeer ook giga hoofdpijn duizelig.
    wel fijn dat manlief vandaag thuis is kan hij fijn voor de kids zorgen.

Moet ook nog kijken wat ik wesley voor z'n verjaardag ga kopen zag een leuk stoer autotje voorbij komen
    Mamamia waar heb jij die gekocht??

ga zo mijn bedje weer in

tot laters

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    donder, is vrolijk karretje!

20. guppekop