Hey meiden, Ik ben net terug van de huisarts. En ik moet om 13.45 voor een echo voor mijn rechterboven buik. Mocht er idd een galsteen zitten die de boel bijna afsluit moet ik ter plekken onder het mes. Moet nu ook nuchter blijven mocht er een steen zitten En er is nog een doorgang voor het gal word ik over gedragen naar de maag darm en lever arts en word er een operatie afgesproken. Mocht er geen steen zitten dan word ik zo ie zo doorverwezen want ergens moet die pijn vandaan komen. Nu in ieder geval met temp in de gaten houden ik heb namelijk verhoging en als dat koorts word dan moet ik met spoed naar het ziekenhuis. Dus flink balen. Van de ene kant hoop ik dat er niks zit en van de andere kant hoop ik dat ze iets vinden want die pijn is ook geen pretje. Einde ego bericht Bellie goed van jezelf dat je je hebt ziek gemeld. Je hebt helemaal gelijk lekker aan jezelf denken en aan je gezin. Dat werk is niet zo belangrijk. Bloempjes fijn dat Sam weer is goedgekeurd bij het cb Gup fijn dat je een uitgeslapen gevoel heb Lilalief hoe gaat het bij jullie? Suppermummy veel plezier morgen.
Lady beterschap hoop dat het snel voor bij is. Wist niet dat er nog eensteentje dwars kon zitten na dat je galblaas er uit is. Pff. Bellie goed van je denk aan je zelf. Kan idd naweeen zijn van je dep goed in de gaten houden, Als je je zo blijft voelen schakel optijd hulp in of lucht je hart ect etc/ Super m hoop morgen op een bevalling voor je. Beterschap met Dinand en Ylva. Moet gaan bel gaat doeiii.
Helaas kunnen er idd nog wel galstenen zich vormen in de galwegen. Jeetje ladytijger wat naar allemaal weer zeg. Hopelijk vinden ze iets. Maar onder het mes?? gaan ze een ERCP doen dan...sterkte meid. Zo ik ga zo naar het zh voor een second opinion heb gister op me werk wel weer effe goed pijn gehad.
Toevallig is Dinand net lekker richting opa en oma gegaan! Heb ik helemaal even de tijd voor mezelf! Ga zo aan de traktatie beginnen voor Dinand. Ik ga dit maken: Luchtballon Ik maak ze alleen van de glazen potjes van olvarit met een doosje rozijntjes en een danoontje met lepeltje! Had eerst het zelfde idee wat mammamia had, maar dan had ik nu dikker papier moeten halen, is teveel moeite! Dit heb ik allemaal zo in huis!
Tjee meid! Dat is nogal wat. Als je wilt dan kun je me smsen he, dan hou ik de dames hier wel op de hoogte. Aan de ene kant hoop ik met je mee dat er niets aan de hand is en zeker niet onder het mes hoeft, aan de andere kant zou het juist beter zijn als ze iets vinden wat de pijn veroorzaakt en ze je daar vanaf kunnen helpen! Sterkte meid!
HIhi, ik denk ook aan mezelf(vandaar dat ik ook niet ben gaan werken), en weet wel zeker dat dit de naweeën zijn van die depressie. Het had ook te mooi geweest, voelde me al 2 maanden toppie en dacht bij mezelf ook al: Nou geloof dat ik aardig door die hele depressie heen ben gekomen! Toch voelde ik ook wel dat ik een keer een goede terugval zou krijgen. Denk dat dit hem is. Al voel ik me nu wel weer vrij oke hoor! Heb al sinds zaterdag dat ik weer in een dip zit. Denk dat het gister gewoon weer zijn hoogtepunt bereikt had met een klein ziek mannetje, heen en weer naar de hap scheuren enz. enz. Wat ik wel weet is dat de dip momenten op den duur steeds langer wegblijven. En zeg nou zelf...ieder mens heeft wel eens een kl*tedag! Komt allemaal wel weer goed! Denk dat het nu ook gewoon komt doordat Dinand overmorgen een jaar wordt. Denk heel veel aan die periode terug, die eerste mooie dagen met dat mooie kleine ventje, en dan die verschrikkelijke opname in het ziekenhuis. Mja het is gebeurd, en dat kleine manneke heeft zichzelf er heel goed doorheen geslagen! Ben trots op me kleine manneke!
Ninja ik geloof idd dat het ercp is. In ieder geval gaan ze dan met een buis door je keel richting maag en etc en vanuit daar maken ze een incisi en verwijderen ze zo de steen. Belliebel je bent sinds je bevalling niet van nummer veranderd? Want idd mocht er wat zijn dan sms ik je. Bedankt voor jullie medeleven. Jullie zijn echt schatten.
Oei, jij ook sterkte meid! Hopelijk zit alles goed! Dikke knuffel! Oh eenuh, geloof dat het weer tijd is voor een GROUPHUG
Nope, ben niet veranderd van nummer, heb dit nummer al een jaar of 6 hihi. Dus als er iets is, kun je me altijd smsen!
Hoihoi, we zijn vanmorgen weer lekker wezen zwemmen met de kleine man. Hij vond het weer helemaal leuk. Daarna gelijk ff boodschappen gedaan voor morgen en gelijk ook slingers en zo meegenomen, dus die gaan we vanavond maar ophangen. Vanmorgen heeft Stijn ons laten slapen tot half 8. Joepie! Supermummy, morgen ga je echt een bevalling zien! Kikker, hoe was het bij Ballorig? Het lijkt me ook wel leuk om Stijn er een keer heen te gaan. Ladytijger, sterkte. Spannend straks. Hopelijk hoef je niet gelijk onder het mes. Bellie, knuffel. Ik ben hier trouwens ook echt aan terugdenken. Vind het erg leuk dat hij morgen alweer 1 jaar wordt, maar aan de andere kant is het echt super snel gegaan, morgen is echt geen baby meer. Mammamia, mooi dat jullie een fijne dag hebben gehad zondag. Donder, hier ook met oefenen met de stem. Hij kent ook ineens veel meer woordjes/klanken. @traktakies, hier soepstengels met vingerpoppetjes er op. @grouphug, ik doe ook mee Beterschap voor de zieke kindjes. Zo ik heb een beetje vluchtig doorgelezen. Straks ff schoonmaken, alvast taart maken voor morgen en traktaties voor donderdag op het kdv. Vanavond eten bij de Ikea en we krijgen vanaaf ook nog visite.
hier ook beetje ziek mannetje, heeft 37,9 en is sagrijnig, hij zit niet echt lekker in zn velletje! Hoop maar dat het van tand nr 8 is, die zit er ook aan te komen...
Zo het huis is hier weer schoon. Straks nog ff wat voorbereiden voor morgen en dan zijn we er helemaal klaar voor! Ben wel heel erg benieuwd hoe Stijn het allemaal gaat vinden morgen.
ik heb weinig zin in daniels verjaardag, op de dag zelf komt er waarschijnlijk helemaal geen visite als we nog in DU liggen mn ouders zouden eerst wel komen en dan blijven slapen, maar ze zien het niet erg meer zitten omdat ze smiddags vrachtwagen moeten ophalen omdat mn pa die maandag er na vertrekt naar Moldavië om daar spullen te brengen (voor stichting Dorcas) dus nu komen ze waarschijnlijk zaterdags, en dan gaan ze savonds weer naar huis. Baal er echt zo van he! ik hoop echt dat het schip gauw opgeruimd is zodat we naar NL mogen en gewoon Daan zn verjaardag met familie kunnen vieren!
Kan me voorstellen gup dat je daar van baalt! Hoelang gaat dat nog duren daar in duitsland? of is dat nog steeds erg uitzichtloos?