Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

He donder,

Met Etienne alles goed hoor. Vorige week was hij ff 2 dagen koortsig, maar dat kwam omdat hij zijn prikjes had gehad. Op zijn verjaardag was het alweer helemaal goed:D

2. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    slaap lekker dondersteen

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    GElukkig!
    (hier moet Ylva maandag voor haar prikjes, dinsdag ziekenhuis opname en vrijdag is ze jarig.. ik hoop dat alles goed gaat...)

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Mirr, dat meen je niet. HAar moeder was er niet. Zow! Wat voor een moeder is dat?! Wat gemeen. Dat kan je je eigen kind toch niet aan doen. Getver! Ik ben zo blij dat ze jou heeft als extra mama!

En ik hoop niet dat het een zwhernia is. Sterkte meis!

GOh, blaasontsteking zou het natuurlijk ook kunnen zijn. Niet aan gedacht. Dan is het sowieso wel slim voor Gup om naar de doc te gaan.

truste Mirr!

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Bel! Hoe was de verjaardag van Dinand?!? Ik hoop geweldig!!
    Nog van harte!!

6. mammamia

Weltrusten donder en mir!

Goedenavond bel, hoe gaat het? Men smsje nog gehad?

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo, jij bent goed bezig geweest vandaag:D. Meid, vergeet niet dat de afleiding opzoeken (naar buiten gaan wat jou psych zegt) daar opruimen, kamers omwisselen en dergelijke ook bij hoort. Je bent met je gedachten ergens anders, en dat is heel goed! Toppie!

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ola allemaal, was even aan het bijlezen hihi:p.

Ben het met mirr eens, het zou bij gup wel eens een blaasontsteking kunnen zijn, en anders inderdaad fikse groeipijnen. Moet zeggen dat ik bij deze zwangerschap ook zoveel meer bandenpijn heb dan dat ik bij Dinand ooit gehad heb. Dus gup, wanneer je naar een dokter zou kunnen, zou ik toch even richting een dokter gaan!

VErder wel bijgelzen, maar niet veel blijven hangen!

Mammamia, ja heb je smsje gehad, thnx:D, lief van je. Mja heb dus geen tijd gehad om wat terug te sturen, ondanks dat we het vandaag niet vierde, was het best een druk dagje! Vanavond uit eten geweest, heule sjieke tent, de Mac Donalds whaha:p. Nee is op den duur wel eens lekker, maar toen ik thuis kwam had ik alweer honger, nog maar een stuk taart achterover geslagen, 30 minuten later, weer honger, rundvlees slaatje erin gegooid, en nu zit ik maar aan de rijstewafels whaha.

Dinand vond zijn driewieler helemaal te gek. Eerst een beetje onwennig: waar zit ik nou weer op! Maar na wat rond gesjeesd te hebben met hem moest hij verschrikkelijk lachen. Zaterdag hebben we het echte feestje voor hem, dat zal denk nog wel iets indrukwekkender worden voor hem! Hij wilde vanavond niet slapen. Hij wilde spelen met zijn speelgoed! Hij heeft vandaag een bromtol, telefoon, gereedschapsetje, kleren en geld gehad.

Zal even kijken of het me snel lukt om foto's te uplouden!

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nr. 1

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    nr. 2

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    nr. 3

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    nr.4

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    nr. 5

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    and the last one!

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, aah hij heeft echt nog een snotkoppie! Maaaarrr, zijn ogen gaan gelukkig al een stuk beter! Heb nu ook vitaminepillen gehaald die ze vanaf 1 jaar mogen. HEt zijn een soort aardbeiensnoepjes. Heb er maar 1 geproeft en het is best lekker. Maar daar dacht Dinand anders over. Ga het morgen maar eens door zijn fruithapje doen ofzo!

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja, en nu ga ik lekker slapen. Ben moe, katjes zijn moe en liggen te ronken, Dinand slaapt heerlijk en manlief is schieten dus waarom zou ik beneden blijven zitten hihi:p.

Slaap lekker allemaal und bis morgen!

17. mammamia

Leuke foto's bel! Wat een schattig koppie heeft ie toch hihi... heerlijk:D

Welke kindjes krijgen er trouwens nog steeds gepureerde fruithap? Of zijn de meesten van jullie al helemaal over op stukjes/stukken fruit? Hier de appel meestal nog gepureerd en de banaan en peer in kleine stukjes erdoor heen. dat gaat redelijk goed...

Ik probeer em elke keer zelf te laten eten, maar hij gaat er dan mee smijten en heb geen zin in troep, dus dan doe ik het zelf maar weer haha... hoe doen jullie dit?

18. mammamia

Weltrusten meis, tot morgen!

Heb nu 4 dagen vrij, dus zal vast wel tussendoor hier te vinden zijn;)

19. mammamia

goedenavond pnir,

Hoe is het nu met jouw? en het slapen van Karishma?
    Je zei dat je alle februari kindjes mooie namen vond hebben, maar geldt dat ook voor januari kindjes (Etienne is namelijk in januari geboren hahaha):p en ik moet eerlijk zeggen dat ik Karishma een aparte naam vindt, ik had er nog nooit van gehoord, al dacht ik wel gelijk aan: Charisma (spreek uit als: garisma) : persoonlijke aantrekkingskracht, uitstraling. Is het daar vanaf geleid?

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nog even antwoord op jou vraag dan:p. Ben toch in zp therapie whaha:p.

Banaan en alle zachte fruitsoorten die je zo weg kan slobberen eet Dinand makkelijk. Banaan, mandarijn, peer, aardbei, druif enz. Maar net als appel wil hij ook geen stukjes eten. Naja wel als het klein genoeg is, maar dat kan ik het ook beter pureren want dat snijden ben ik dan langer mee bezig dan met het pureren.

Zelf eten: Ik laat hem vaak zelf eten als ik daarna toch moet dweilen. Dan mag hij smijten wat hij wilt, mama ruimt het wel weer op. Zeker straks als het weer lekker weer is buiten gaat hij maar fijn lekker buiten eten, alles wat hij dan weg smijt, eten de vogels wel weer op. Of de katten, of welke beesten dan ook hihi. Maar vind het wel belangrijk dat hij zelf kan eten. Zo geven wij brood vaak met een vorkje. Hij weet heel goed wat hij ermee moet doen. Zelf eraan prikken lukt nog niet, maar als wij het erop prikken en het vorkje aan het geven, dan gaat het regelrecht zijn mond in. Nu gebeurd het wel dat als hij het "eten" zat is, hij opeens even moet kijken of er aan de onderkant van zijn bordje ook geen stukjes brood zitten, hop bord omhoog, brood eraf. 9 van de 10 keer op zijn blad van de kinderstoel, maar he, ik gooi dat hele bord wel aan de kant dan "kleng", kan net zogoed van me blad af eten. Als hij het echt zat is, dan beland het brood in zijn bakje waar zijn drinken in kan staan. Dan probeer ik het nog wel om wat te geven, maar meestal is het dan over met de pret en slaat hij het uit mijn handen. Weet dan ook wel dat hij genoeg op heeft!

Deel Deze Pagina