Ik temp omdat mijn mannetje een hekel heeft aan condooms Zodra we zeker weten dat ik mijn ei gehad heb kunnen de rubbers in de kast blijven hahaha Dus dan is het feest.
Bijgelezen tot 433 en nog 10 pagina's te gaan.. Proefcupcakes gemaakt net en dit is het resultaat: (zo gaan ze niet worden, maar ik had teveel roze marsepein en heb 't maar opgemaakt en de vormpjs zijn nog niet super gelukt. Volgende week secuurder en andere kleuren en vormen!)
Sem gaat nu ineens heel hard.Jullie hadden allemaal gelijk haha. Tis gewoon genieten nu haha hij is zo trots opzich zelf nu
Pff een hoop bij gelezen. Kan moelijker op de pc aangezien ik eerst de laptop op mijn salontafel moet zetten en aansluiten (IK wil draadloos internet) haha. Karishma even in bed gelegd, waren even de stad in geweest is ze daar in slaap gevallen. rond 11 uur maar nog geen min voor me zelf gehad denk ga het toch proberen nog een klein middag dutje en ze slaapt Zo komt Arun thuis gezellig, Een lang weekende Arun heeft maandag een studiedag van school leuk! Vandaag me goedemoed verder door gezet twee wassen gedaan en opgeruimt heerlijk een droger Boodschappen wc gedaan gekookt en gestofzuigd en nu even pauze. ' Mamamia Karishma.s naam betekend (Wonder)En is een hindoestaansenaam. Arun betekend (Ochtendzon). Jodelahiti gefeliciteerd met Max zijn 12 de verjaardag nog! Wat worden ze groot he Zeker lekker aan het puberen al? Leuke cupcakes Lilalief! Ninja spannend. Even zwangerschapskwaaltjes met Arun geen last gehad van mijn borsten maar met Karishma leken ze wel opklappen te staan en eerder last van baarmoeder, Spannend dus. Gup hoop dat het geen blaasontsteking is vervelend dat je veel last van je buik hebt, Snel even langs een verloskundige of arts! Mamamia hier alleen nog steeds potjes fruit weet ben erg laks geweest met versfruit geven maar ze krijgt het in elk geval binnen, brood is hier ook nog niet een succes. Wel creckers die eet ze wel zo weg dus geef vaak dat. Als ik iemand vergeten ben sorry het was ook z.n hoop om te lezen haha. Psttt Karishma heeft een nachtje door geslapen na maaaaaaaaaaaaaaaaanden zou het zo blijven hopen zo. Wel om 6.50 wakker ach dat is me liever dan elke nacht rond 3 4 haha.
Lekker effe nog een paar minutjes voor jezelf heerlijk he haha Ik heb vandaag echt een super lame luie dag haha
@ Fruit eten: Hier nog steeds gepureerd. Als ik stukjes aanbiedt zit het overal behalve in zijn mond. Plus hij vindt banaan vies en dat is toch wel het makkelijkst wat je in het vuistje kunt geven. Aidan is gek op ananas en perzik...dus dat pureer ik lekker (of kant en klaar uit potje).... @ Belliebel: Wow, mooie driewieler....Waar heb je die vandaan??? @ Ninja: Wat zeg je??? Je denkt dat je zwanger bent??? Wow, spannend zeg! @ Mammamia: Zo, jij hebt lekker uit kunnen slapen!!! Ik zat om 7uur alweer beneden met een zeer verdrietig jochie...Mocht hem niet eens vasthouden/troosten...Hij was zo boos...En waarom???
Zo vandaag een heerlijk relax dagje. Stijn net maar weer op bed gelegd. Voor de derde keer. Hij had maar 2 keertje kort geslapen en anders houdt hij het echt niet vol tot vanaaf. Manlief heeft vandaag alweer zn tweede dag op zn nieuwe werk en gisteren vond hij het erg leuk, maar ook wel vermoeiend, veel info en zo. Maar hij ziet het zeker wel zitten. Eind van de maand moet hij al 3 dagen naar Duitsland. Ben benieuwd hoe dat dan hier gaan alleen met Stijn. Lilalief, gave cc. Pnirmal, mooi dat Karishma doorgeslapen heeft. Hopelijk blijft het zo. Ninja, spannend hoor. Stijn is trouwens maar ietsje langer dan Sem (een ruime cm). Hoe zwaar is Sem? En mooi dat je vriend allemaal sollicitatie gesprekken heeft. Ladytijger, hmm daar heb je niet veel aan zon huisarts. Wat nu?
Stijn wordt soms ook zo boos wakker. Dan mag je hem idd niet vasthouden, gooit zich achterover. En waarom? Tja, nachtmerrie, krampjes?????