@bel: zag net de foto's en filmpje voorbij komen op hyves. Echt super leuk zeg en wat doet hij zijn taart netjes eten. Etienne ramde er gelijk met zijn hele hand in hahaha... Fijn dat de dag leuk was, druk he... nu zeker gesloopt? Weltrusten alvast... Denk dat wij het hier ook niet laat gaan maken... is geen * op de tv Tot morgen! XxX
Nou knor, dat viel me echt reuze mee! Hij deed het eigenlijk best netjes! Zat echt met zijn vingertje het slagroom van de taart te likken hihi.
Nah, Dinand eet normaal ook met een vorkje! Mijn schoonmoeder wilde ddat nu ook doen, ben er lekker tegen in gegaan. Hij wordt maar 1 keer 1 jaar en dan mag je kliederen! Lekker belangrijk als je zijn kleren uit zou moeten wassen of het kind onder de slagroom zit! Ohja, hihi, Dinand heeft een kleurplaat voor papa gemaakt.
Zag het net op het filmpje op hyves... Echt superlief hoe hij ook meeklapt!!! Wat een leuk jochie is het toch!!!
Ik moet nog vanalles doen voor de band, maar had ineens een sentimenteel creatief moment,wil ik wel even met jullie delen.. Lief meisje, Ik zit op de bank met de babyfoon in mijn hand, Je lieve krulletjes piepen over de rand van je deken, je ligt in je bedje.. Het leven ging niet altijd over rozen, maar sinds papa en ik voor jou hebben gekozen, is het alsof de zon vaker schijnt En als het dan toch guur en koud is verwarm je mijn hart met je lieve lach en het is alsof alle narigheid in de wereld heel eventjes verdwijnt Vrijdag vieren we jouw eerste verjaardag, ik kijk er al naar uit Voorbereidingen hier en daar, ach je wordt zo snel groot, kleine spruit 11-02-2010; onze wereld kleurde Lila..
De 3 donkere streepjes heb ik overigens gezet om het voor te doen hihi. Maar moet eigelijk wasco kopen. Potloden moet hij zo hard op drukken eer er iets op dat papier gebeurd!
Idd....Taart eten mag met je handen!!!...Lekker rotzooi maken!!! Ennnuhhh wow, een kunstenaar in de dop...Ennnuhhhh hoe weet je dat de tekening voor papa was? Misschien had hij jou met de beeb wel getekend...Dat zie je toch wel!!!??? hahahaha
daniel toch maar zetpil gegeven. Jullie en wim hebben me overtuigt. broertje is vanochtend geopereerd. Hadden er 1,5u voor gezet maar heeft 3u geduurd. Zn arm is op 2 plekken net boven zn elleboog gebroken. Eerste 4 weken mag hij sowiso al niks doen dr mee. Nu was hij heel misselijk. Maar als hij morgen goed is mag hij morgen naar huis
Whahaha, nee heb er op geschreven voor papa, van Dinand! Manlief was helemaal in de gloria met zijn tekening!
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (10 leden en 0 gasten) ‎belliebel, ‎boni001+, ‎evenstar+, ‎guppekop+, ‎knorretje84+, ‎ladytijger+, ‎LiLaLief, ‎mir5555, ‎nelta, ‎Troeltje+ Tis druk!