Goede avond meiden, Mooi gedicht lilalief. Daar mag je trots op zijn. @ lengte Bram zou dan 1.87 lang worden. Gup fijn dat je een kuurtje heb gekregen en hopelijk is Daniël snel van zijn koorts af. Bellie leuk hoor de foto,'s van dinand zijn feestje. Troeltje nog gefeliciteerd met maribel.
Hahhha heb zeker goed opgelet bij de theorie en praktijk is helemaal geen probleem hihihihi!! Alleen geen man in de buurt... lastig Heb ook niet bepaald een lekkere buurman ofzowww .hhahahahaha sorry, beetje melig!
Ja heb wel contact met hem, momenteel alleen bel/smscontact. Zijn lieve stiefbroer bedreigd hem en ook om mij iets aan te doen. Die weet gelukkig niet waar ik woon en dat willen we zo houden. We praten iig heel erg veel, en dat is fijn. Ook draagt hij nu finc. een steentje bij. En toekomst plannen zijn er niet, laat hem eerst maar eens aan mij bewijzen dat hij echt een papa wil zijn!!
Das balen!!!.... Heb je nog contact gehad met "vriend"....??? En is hij nu helemaal weg bij jou?...Merkt Jaylinn er iets van dat papa er niet altijd is...? Aha, lees net het antwoord hierboven... Wel fijn dat er nog contact is en idd laat hem eerst maar bewijzen dat hij echt papa wil zijn voor zijn kinderen. Wel fijn dat hij nu eindelijk financieel bijdraagt.....
Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag: Stijn, Bas, Dinand, Maribel Bellie, gewoon voor jezelf kiezen. Als het werken jou zo tegenstaat is het beter om je ziek te melden. Supermummy, jeetje dat was wel een indrukwekkende dienst in het zkh. Geluk en verdriet zo dicht naast elkaar.. Maar wel leuk dat je nu hebt gezien dat je in het zkh wel zou willen werken. Hopelijk is dat een beetje snel te realiseren. En wat een leuke cupcakes! VK: hier een praktijk met 3, ze zorgen dat ze een beetje rouleren met de afspraken zodat je ze allemaal ziet. Maar goed, ik moest toch over naar de gyn ivm de ks vorige keer. Had wel een hele aardige, maar die heb ik bij de bevalling niet meer gezien. Jodela en Oli, alweer helemaal opgeknapt? En gaaf, een iPhone! Gup, fijn dat jullie weer kunnen varen. Hopelijk is je blaasontsteking snel over. En cranberry helpt daar ook goed voor. En jeetje, dat is schrikken met je broer. Hopelijk knapt hij snel weer helemaal op. En schrikken ook van die cyste, gelukkig komen ze er nu achter en hopelijk is het niets ernstigs. Hopelijk knapt Daniel weer op en is het morgen over. Slaapritueel, als ze aangeeft dat ze moe is gaan we naar boven, pyjama aan, slaapzak aan, licht alvast uit, in bed leggen, aai over de bol en meestal draait ze zich op de buik en gaat slapen. Vind het idd lekker om dan de avond voor jezelf te hebben. (als ze nou ook elke nacht eens ging doorslapen ). Donder, leuke kleertjes! Fruithap: hier bijna alles in stukjes. Alleen appel pureer ik nog (vaak met een beetje gewelde abrikoos erdoor). En zelf eten doen we meestal met het avondeten, dingen als wortel, peultjes, broccoli enzo. Maar wordt inderdaad meestal wel een smeerboeltje, leve onze hond haha. Die is ook opvallend vaak in de buurt als we eten. Oh, trouwens, de boterham eet ze ook zelf van het bordje. Ninja, spannend! Heb je al getest? Zag dat je gisteren op me had gereageerd maar toen zat ik op mijn werk . Ladytijger, balen dat er niets bij de HA uit kwam. Lila, leuke cupcakes! En mooi gedicht! Knor, er is rond deze tijd ook weer een sprongetje, misschien heeft hij daar last van? Mammamia, dan ben je morgen vlak in de buurt! Vandaag zelf nog in Enschede geweest.. Duplo: hier wel een succes, dat hebben we dus ook wat van bijgevraagd. Vind het wel handig, dat je daar telkens weer wat van kunt vragen. Taart: hier een taart van de hema met haar foto en daarbij wat van die kleine tompoesjes voor kinderen. Mir, veel plezier morgen! Nelta, balen van de brief van het incassobureau. Lengte: hier kom ik voor beide dames op 1.72 uit, net zo lang als mama dus.
Ja zeker fijn dat hij dat iig doet. Jaylinn merkt het wel en vraagt er ook naar, als ik dan geen antwoord geeft zegt ze: papa zeker werken, centjes dienen en mama geven. De lieverd, we gaan het zien wat de toekomst brengt, bewijs het waar zeg ik zo.
Je bent in ieder geval met geld geholpen. En fijn dat jullie weer een beetje in gesprek zijn. Je hebt toch samen de kinderen. Maar wat een situatie met die stiefbroer zeg!
Ja idd een klote situatie, politie is op de hoogte ook hier in de buurt. Als ik bel komen ze meteen, maar ja we voorkomen t liever. De beste man is in een week tijd al 11 keer aanghouden door de politie, maar in nl moet je eerst iets doen voordat ze je opsluiten. Hij is nu bezig met rechtzaak voor straatverbod, 'vriend' krijgt nu ook med. om rustig te zijn en blijven want hij word helemaal gek.
Ach gossie...Wat zo'n kind dan toch al meekrijgt he!.... Gelukkig heeft ze een hele lieve moeder die 1000% procent voor haar kinderen gaat en dat ook nog super combineert met een studie....! Petje af voor jou!!!..... En idd, laat hem het maar bewijzen...Opvoedkundig heb je hem niet nodig, maar het zou wel lekker zijn als je een gezinnetje zou kunnen vormen!!!....Want ik begreep dat je nog steeds gek op hem bent toch?..... Hopelijk ziet hij het nu in en zet hij zich ook in voor zijn gezin!...
Idd, vervelende situatie met stiefbroer...Zit je ook niet op te wachten...Hopelijk kan dat straatverbod er komen....!
Thnx!! Ik ga zeker 1000% procent voor de kids en die staan op 1. Daar geeft hij mij ook gelijk in... en vind het knap dat ik het zo doe ondanks de omstandigheden enzo. Ik ben idd nog steeds gek op hem, zoiets schakel je niet 1,2,3 uit. Dat is moeilijk, en samen heb je ook nog 2 kids. Ik hoop dat hij dat nu kan in zien, en er voor wil gaan, samen met de kids een gezin te zijn! Met de leuke en moeilijke dingen en niet ervoor te vluchten.
Tja, het is idd niet altijd makkelijk met kinderen. Hopelijk ziet hij het ook snel in dat hij toch bij jullie wil zijn!