@ Boni: Hier ook vrienden van amstel opstaan.... Jammer dat de zangeres van Within Temptation niet meer die gothic-jurken draagt....Dat maakte haar juist zo anders dan anderen...! Was "vroeger" helemaal gek van die muziek...Vond het zo gaaf! (plus...mijn stem ligt wel een beetje op haar hoogte, dus kon het lekker meebleren!)
Ben het met de meide eens je bent een super m. Idd petje af voor jou super m. Belliebel leuke foto.s en filmpje van Dinand, En idd eerste verjaardag dan mag je lekker vies worden van je eerste echte verjaardag.s taart. Hihi. Boni leuk jurkje en al druk doende met Mirhte haar verjaardag. Zou ook wel eens willen dat Karishma doorsliep eer gisteren nacht een keertje vanacht was het weer raak. Mamamia je hebt vorig jaar idd een goede beslissing genomen, En leuke trouw kaart. Lilalief mooi gedicht/liedje voor Lila. Mir5555 morgen een fijne dag voor Wesley zijn eerste verjaardag. Nelta vervelend zeg die situatie met (veh) Niet netjes van ze. Hoop dat je het maandag goed kan oplossen. Knor snap dat je een buggie gekocht hebt en ze zijn idd heel duur. Wel grappig Aiden uit de hokjes halen bij het zwembad. Hij is dus binnen twee weken tijd gaan kruipen? Tijdens het uitje deed hij dat toch nog niet?? Hoop dat ik iedereen gehad heb?? Zo niet sorry en morgen weer beter. Hier gaat alles goed. Kids liggen op bed en ik zit achter de laptop. En verder heb ik niet zo veel te vertellen IK niks te vertellen nee haha. Ook wel eens goed toch?
Zeker....Top-stem!!!....Maar jammer van haar outfit...Vond dat het altijd extra mysterieus maken...Maar ja, de mens verandert...! En dat mag ook....!
@ Pnirmal: Hoop ook voor jou dat Karishma snel weer de nachten doorgaat slapen! Zou toch wel erg prettig zijn!!!..... Ennnuhhh, het is idd best grappig bij het zwembad. Ben je aan het omkleden en ineens Aidan weg....Heb snel aankleden, hokje uit en dan maar zoeken!!! hahahaha....Gelukkig zijn er dan allemaal kinderen dus de ouders begrijpen het wel...Maar vond het toch wel prettig om een buggy te kopen, kan ik hem ff "vastzetten"....Is voor mij ook rustiger, kan ik rustig aan omkleden zonder in de stress te raken van: waar zou Aidan nu weer uithangen?!!
Jaja, al het goede komt uit Waddinxveen!!! Namelijk zangeres Within Temptation, George Baker en een........ Netjes taart-etende en klappende Dinand.... !!!
Vind george baker zo'n kwal... Dan loopt hij bij de appie, met zo'n mega grote zonnebril op zijn harses en dan voorzichtig om zich heen kijkend alsof er ieder moment 2000 fans op hem af komen hollen! (als hij die uberhaupt heeft whaha) Nee, doe mij maar withim temptation!
Whahahaha, Zou toch wel lachwekkend zijn, een kind van net 1 die zijn eigen eten al snijdt enzo. Vorkje, mesje, lepeltje, desertlepeltje bovenaan zijn bordje, drinkbeker ernaast hihi
Het is vast een zonnebril met extra effect....Dat er 1 iemand op hem afkomt hollen en dan lijkt het voor hem of er 100 man aan komen hollen!!!.... Nee joh, die kerel moet echt met pensioen ofzo....Vindt het zo triest eigenlijk als die nog op zo'n leeftijd alle zalen afmoeten om steeds weer dezelfde nummers te zingen.... Want kennen we nog een ander nummer van hem dan una paloma blanca!??? Edit: Zie reactie bellie...OMG...ik ken er idd dan ook 3!...Zie...Toch wel een bekend iemand...Dan mag hij die zonnebril wel ophouden!!!...Heeft toch 3 hits gehad!!!
Ik dacht dat George baker uit Volendam kwam?? Even bekende Delftenaren opnoemen. Johannes vermeer schilder. Antoni van leeuwen hoek uitvinder van de microscoop of zoiets. Aletta Jacops dokter dacht ik. Of heb ik het mis haha. En nu kom ik niet op zijn naam even denken een lid van The voiche of holland (Voiche weet ik echt niet te schrijven) En zo kan ik nog wel wat Delftenaren op nomen haha. Ja de broers Jozef en Joris lutz toneelspelers. Verder weet ik het even niet uit me hoofd oja als jeverder gaat denken, Nico haak wie kent hem nog haha van Met die elastieke benen die gaat elke avond naar een densing toe sorry voortaalfouten weet het niet zo goed te schrijven allemaal haha.
Whaha zie hierboven! Trouwens, hij heeft een zoon van een jaar of 20/21! Das precies zijn vader! Hij heeft het echt gigantisch achter zijn ellebogen. Hij is 1 keer op de tienerclub geweest van hubie en ik leiders waren (vrijwilligerswerk). We hadden die avond een disco avond, stonden er 2 leidinggevende achter de draaitafel te draaien, komt hij er achter staan en zegt: puh, rotten jullie maar op, jullie kunnen er niets van, ik kan dat veel en veul beter. Hij was toen een jaar of 16 ofzo...pisventje! Terwijl zijn vrouw juist echt een enorm lief mens is! Past totaal niet bij hem!
Neee georgie is een rasechte waddinxvener whaha. En the voice is bijna goed geschreven hoor! Alleen de h moest er tussen uit.
In Barendrecht wonen ook bekende Nederlanders zoals: - Inge de Bruijn (zwemster) - Mario Been (voetbalcoach) - Rob Geus (tv-presentator...hier wordt ik niet vrolijk van) - Regi Blinker + Jon Dal Tomasson (voetballers) Had het ff gegoogled (wikipedia)...Wist het zelf niet eens....!
Ga zo afsluiten, hopelijk vannacht een goede nacht. We zullen zien, J was vandaag wel een beetje warm en heeft vanmiddag lekker op de bank gelegen... Misschien tot morgen!