Hier weinig echt bekende Nederlanders, zie wel Bennie Jolink af en toe in ons dorp (die woont hier niet maar heeft hier zijn atelier). Maar daar houdt het volgens mij ook mee op...
Tja, Chiel Ottink is niet echt een spetterende naam!!!...En Thomas Berge is goed uit te spreken voor de Duitsers...Iets waar Thomas in eerste instantie toch "groot" is geworden... En George Baker heeft dus ook een andere naam.... Ze zijn gewoon allemaal nep die BN'ers....!
weet niet wat er aan de hand is ik plaatste iets en nu kom ik niet meer bij de laatste pagina. En er ging iets mis wilden maar een paar bekende delftenaren neer zetten niet een hele lijst ( Denk dat ik dat geplaatst heb kan het niet zien haha)
Kleine man heeft echt teveel indrukken opgedaan, was net heel zielig aan het huilen terwijl hij sliep! Whaha arme kleine schat toch!
Hoe irritant! Ik kan pagina 465 niet bekijken, krijg ik een blanke pagina!! Meer die daar last van hebben?
Ja ik. Denk dat er iets mis is gegaan door wat ik geplaatst heb of iets???/ Had je al een bp gestuurd met de zelfde vraag haha. Ben blij dat ik nu hier wel kan kijken pagina 466. Welterusten.
Whahaha nope en kan nog steeds niet op pagina 465 komen. Moge trouwens. Hier was het alweer vroeg dag! Dinand melde zich om 07.30 uur. Zit nu heerlijk in de box te spelen met een paar nieuwe spulletjes!
Goedemorgen Hiep hiep hoera Wesley is 1 jaar!! Gefeliciteerd!! Hier redelijk geslapen, alleen tekort hahaha. De kids zijn ook wakker en zijn aan het spelen. Jaylinn is in dr keuken aan t bakken hihiih de schat. Krijg het ene bordje na het andere bordje met eten. Plannen vandaag: opruimen, opruimen ennn opruimen... Zometeen ff wasje draaien, genoeg te doen hier vandaag. Morgen weer beschikbaar voor zorg, dus hopelijk is er zorg. We gaan t zien...
Wesley, gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Oh, er zit er hier 1 zijn broek vol te poepen, gaat met veel geluid en geweld whahaha.
mogguh! wesley gefeliciteerd! pagina 465: hier ook niet leesbaar plannen vandaag: zouden een stuk gaan lopen maar nu heeft daniel weer 38,7 dus weet ook niet. Denk maar dagje binnenblijven. Het is wel heerlijk weer hier dus baal er wel beetje van. boni, thomas berge zegt mij wel wat, heeft toch een liedje over verliefd of ben ik nu in de war Zegt me allemaal heel weinig die namen
Goedemorgen trouwens, Heb besloten om vandaag een dagje thuis te blijven. Gaat het kraambezoek dus weer niet door. Heb gewoon ff geen zin om 2 uur in de trein te zitten en Etienne was van8 toch weer wakker geworden rond een uur of 5 en ik heb erg last van mijn keel. Zag het niet zitten... Manlief voelde zich wel weer fitter, dus is nu met z'n ouders naar een beurs in Belgie. Hopelijk slaapt het mannetje vandaag weer net zolang als gistermiddag, dan heb ik ff een tijdje voor mezelf. Ben een btje futloos vandaag haha... @lila: mooi geschreven meid! @super m: wat een vervelende situatie met je ex en z'n broer die zo vervelend doet. Hopelijk gebeuren er geen gekke dingen! en succes vandaag met schoonmaken en hopen dat er morgen zorg is voor je... Heb wel teruggelezen, maar er blijft vandaag niet veel hangen. Ojah, zag het jurkje van Boni nog voorbij komen, ziet er te schattig uit! Super knap! Nou, ik ga ff een theetje maken en op de bank hangen... Kom tussendoor nog weleens koekeloeren... Liefs, Stephanie