net toch maar even buiten geweest met daniel het is zulk lekker weer hier! zonnetje, blauwe lucht, bijna geen wind! Daniel was daarna wel 0.1graden warmer dus laat hem nu maar in zn hemd lopen, kijken of het dan wil zakken en anders straks toch maar weer pil dr in. Gisteravond toen wij naar bed gingen had hij trouwens 36.6! gewoon 3graden gezakt in goed 2 uur tijd. Had dus wle verwacht dat het vandaag weer hoger zou zijn. Bleh... ben aan de diarree van de pillen! maar de pijn is gelukkig al heel stuk minder!
lekker dagje niks doen dan! misschien straks ook nog rondje lopen met etienne? of is het bij jullie niet zulk lekker lenteweer?
He, jah was wel van plan om nog ff een rondje te lopen. Of misschien zelfs nog ff Utrecht in, beetje shoppen (koopzondag)... maar ligt eraan of Etienne beetje op tijd wakker is. Het is nu half 1. Als hij voor 2 uur wakker is ga ik denk ik nog ff die kant op (15 min. met de trein, dus valt mee)... Maaruh, hier is het maar grauw en grijs en staat er nog aardig wat wind... Dus niks geen zonnetje Hmm, hoor Etienne wel veel hoesten dus zou me niks verbazen als hij er zo wakker van wordt...
Jij had het laatst trouwens over moeilijke namen... Weet je wel hoe je Etienne uit moet spreken dan? hihi...
hier een foto van de jarige job!! met z'n kadoo hij kon niet wachten tot hij was aangekleed om er op te gaan zitten hahahaha
ga zo beginnen met de hapjes klaar maken jongste 2 liggen lekker in bed dus kan ik even lekker mijn gang gaan denk dat ik vanavond nog wel meer leuke foto's heb
gevulde eieren monchou met ham natuurlijk een fijngesneden uitje erdoor augruk met boterhamworst kaas met zilveruitje uhm droge worst leverworst verse ananas en aarbeien jah dat is het wel z'n beetje denk dat de visite tegen 3 uur gaat komen heb een taart eens kijken wat meneer daar van gaat vinden
Hoihoi, Zo de kleine man ligt weer op bed. Tijd om ff bij te lezen. Wesley, gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een leuke dag van. Mir, klinkt lekker allemaal. Stijn vond zn taart echt lekker en ging na zn eigen stukje nog bij iedereen bietsen. Leuke fotos Lila, mooi gedicht zeg. Knor, ik ben idd ook al aan het bedenken hoe ik dat ga doen bij het zwembad, als Stijn niet meer in de mc past. Ik ga trouwens misschien ook wel in Barendrecht zwemmen, want in Ridderkerk is het alleen op mijn werkdagen. Kan je daar trouwens alleen een 10-badenkaart kopen en niet per keer betalen en dan je inschrijfgeld moet betalen. Bij ons is het allemaal heel makkelijk. Je betaald gewoon per keer dat je komt. Gup, kan je niet een paar graden aan ons geven? Dan mag jij een beetje wind van ons. @Pagina 465, hier ook niet te zien. Raar hoor. @George Baker, verschrikkelijk @vve, Tja ik hoop dat we er idd uitkomen. Heb echt geen zin om de 120 euro te betalen. Hoorde trouwens ook viavia dat er dinsdag een vergadering is. Nooit geen agenda of uitnodiging gezien. FF nog snel oppas regelen, want ik moet al weg, maar Maurits moet daar wel heen. Misschien kunnen we het dan gelijk kortsluiten.
op een filmpje van jou klonk het als eetjun ofzo ziet er beetje raar uit nu ik het zo zie staan Moet ju nagaan als ju allus zoo gaat sgrijven zoals ju zegt mir die hapjes klinken goed! nelta, ik zal wel proberen om het weer mee te nemen als we naar NL komen, die wind hoef ik nl niet