Over namen uitspreken. Daar ga ik nog wel regelmatig de mist mee in. Heb patiëntjes met de meest vreemde voornamen of buitenlandse namen, waarvan ik geen idee heb hoe ik die uit moet spreken. Meestal zet ik het nu fonetisch op de status, maar als we straks overgaan op het epd, zal ik wel weer de mist in gaan. Een van de redenen waarom wij voor Stijn hebben gekozen. Uitspraak en schrijfwijze is duidelijk.
@ BOni leuk verjaardagssetje!! @ Hier slaapkamer verbouwt... hihihi bed aan de andere kant gezet, en gang leeggemaakt. Spullen naar de box gebracht. Nu lekker rustig, tv kijken, kids spelen lekker. Straks na t eten lekker in bad en op tijd naar bed. Mama lekker avondje rust. @ Mirr leuke foto's!! En fijne middag!!
Goedemiddag: @ Pagina 564: Idd, niet te lezen...Hebben wij er zulke erge dingen opgezet?! Hahahaha!!! Beetje vreemd...Maar goed dat iedereen er last van heeft! @ Nelta: Je kan per keer het zwemmen doen (om het uit te proberen)....Maar je koopt uiteindelijk wel een 10-badenkaart en inschrijfgeld. Dit is ook voor hun makkelijker zodat ze controleren hoeveel kinderen er in welke groep zitten....(dit ivm wachtlijsten)..... Zou leuk zijn als je in Barendrecht komt zwemmen, ik zwem op de donderdag! @ Guppekop: Ah, mannetje dus nog steeds wat verhoging...Hopelijk zakt het snel, en zolang hij er zelf niet echt last van heeft is dat alleen maar fijn! @ Super Mummy: Lekker opgeruimd??? Alles weer schoon enzo? @ Mammamia: Mmm, niet helemaal lekker in orde? Beterschap! @ Mir5555: GEFELICITEERD MET WESLEY!!!....Leuke foto en gaaf cadeau trouwens! @ Boni: Ohhhh, hij is super geworden het jurkje....Nu nog een foto dat ze het aanheeft! Helemaal gaaf!!!....Creatief hoor! @ Ego: Net bij Prenatal "verjaardagskleding" gekocht! Superstoere spijkerbroek met een leuk shirt en schoentjes erbij! Zo leuk!!!...Ook meteen wat badspeeltjes gekocht (emmertje met gaatjes) van Nijntje....Hij vind dat in het zwembad altijd zo leuk.... Nu ligt meneer op bed en ik voor pampus op de bank. Buurmeisje werd gisteren 18 en gaf een feest. Tot half 2 keiharde muziek en vervolgens ging de jeugd buiten nog ff staan schreeuwen. Heb echt slecht geslapen....Maar ja, komt allemaal goed!
Ik heb gekeken, maar ik heb hetzelfde probleem . Ik heb Lotte gevraagd even te kijken. Ik weet eerlijk gezegd ook niet wat het kan zijn. Kleine bug denk ik... Sorry dat ik jullie niet verder kon helpen
luek, shoppen! ach, je buurmeisje word maar 1x 18 met daniel gaat het niet beter. Hij zit nu op 39.3 dus dat is straks maar weer een zetpil dr in. Eten doet hij wel goed, drinken wat minder. boni,leuk jurkje!
@ Hier wéér ziekenboeg. Manlief aan de rees... wederom.. zucht. Dochter lief ook. Het kwam d'r rechter broekspijp uit eh... spuiten... JAKKES! En ik ben MOe! heeeel moe. Wil slapen. Maar als ik ga liggen komt er een van de twee wel weer. hihi. Maar ik heb leuke foto's van het skypen daarstraks met mijn ouders. ff spammen @ Gup, Hoe is het met Daniel? Hoop dat hij snel beter is!
Echt wel dat die peer in een keer in mijn mond past! SELUFF DOEN! (plak bende! hihi) (oh en ze zegt Eddie, naam van een eendje van een boek. hihi)
Knor, op donderdag werk ik. Dus ik ga op woensdag of vrijdag. Denk je dat ik nu al op moet geven voor mei? Ik zag idd het bord hangen bij je buren vandaag. Gelukkig wordt ze maar 1 keer 18 idd. Gup, is Daniel verder wel vrolijk?? En probeer hem toch maar te laten drinken, zeker met hoge koorts. Hopelijk is hij snel weer de oude. Boni, super gaaf zeg en ook de button; echt leuk. Jammer dat er voor jongetjes niet zo veel leuke stofjes zijn. Heb voor Stijn wel wat broekjes ed gemaakt. Heb net voor mezelf een jurkje op de stof gelegd. Kan ik morgen bij naailes weer mee aan de slag. @ego, ik ben zo moe, weinig trek en ook een beetje licht in mn hoofd. Hoop niet dat ik ziek ga worden. Vanavond maar vroeg naar bed.
Beterschap met je zieke meisje en mannetje. Het is wel elke keer raak bij jullie zeg. Leuke foto's trouwens.
Mir5555 Gefeliciteerd met Wesley zijn eerste verjaardag. En leuke foto.s al. Heb niet terug gelezen echt, Straks reageer ik verder ben net thuis haha van bezoek in Den haag. Schoonfamillie. En ook al leuke foto.s van Ylva. O ja en beterschap voor Daniel. Hoe is het met je broertje gup???