nelta, niet echt heel vrolijk. Hij heeft net wel een fles melk leeggedronken en nu zittie aan een broodje. pnir, heb er vandaag niks over gehoord. Ik denk dat ik hem zo even sms of hij thuis is. en leuk, weer even familiebezoek
@ Donder leuke foto's!! Enne beterschap met je mannetje en je meisje!! Hopelijk zijn ze snel beter!! @ Gup ahhhh arme Daniel!! Beterschap!! @ Hier liggen de kids lekker in bed, waren moe dus lekker vroeg erin vandaag. Morgen weer beschikbaar voor zorg... ben benieuwd!! En dan dinsdagavond bijscholing, ben ook benieuwd... hihihi!! Verder rustig avondje en lekker vroeg naar bed vandaag.
Ja zeker lekker!! Tis het ritme dat ze hebben, tussen 18.30 - 19.00 uur liggen ze bij mij in bed, en slapen tot de volgende ochtend 7.30 - 8.00 uur heerlijk!!
Stijn lag er om 6 uur al in. Was helemaal moe. Nu zal hij morgen waarschijnlijk wel vroeg wakker zijn, maar ja we moeten toch beide werken, dus hij moet er toch rond 6.45 uit.
Tja best vaak, omdat hij echt helemaal afgedraaid is dan. Dus wij proberen vaak al om half 6 te eten. Vandaag ging dat niet lukken, want we waren pas om 17.15 terug uit de kerk en ik had zo'n zakje braadstomen en dat moest een uur in de oven. Dus Stijn maar een potje gegeven, in bad, nog ff wat gedronken en naar bed.
oke. Daniel gaat meestal tusen 7 en 8 tot de volgende ochtend 8u. Maar stijn sliep overdag ook best veel toch, of haal ik hem nu in de war met ander kindje?
Hoi dames, Toch nog ff weg geweest hier vandaag. Etienne zat na zijn slaapje elke keer aan me te hangen en daar had ik geen zin in. Spullen gepakt en lekker ff geshopt in Utreg. Paar dingen gekocht en ff lekker gegeten bij la place v & d. Half 6 waren we weer thuis. Manlief was er ook alweer met z'n ouders en die hebben hier nog ff patat meegegeten. @gup: je hebt het bijna goed, het is Ee-tjen. Hoe is het nu met je broertje? @knor: lekker dan zo'n feesie bij de buren. Hopelijk van8 weer wat rustiger haha. Zometeen nog ff dvdtje kijken die ik vanmiddag heb gekocht: love eat pray van Julia Roberts. Lijkt me wel een mooie film... @boni: super mooi resultaat van jurkje en button. Je bent erg creatief! Fijne avond allemaal!
Ben je nog op kraamvisite geweest bij die tweeling??? Lijkt me aan zo schattig 2 van die kleine hummeltjes, maar het zal vast wel ontzettend pittig zijn.
He, Nee, ik zou dus vandaag gaan maar heb niet echt lekker geslapen van8 en had erg last van mijn keel. Zag het vandaag niet zitten om 2 uur in de trein te reizen en dan ook nog weer 2 uur terug. We gaan wel een keer met de auto als manlief ook mee gaat, in maart ofzo. Lijkt mij ook wel pittig jah... 1 is soms al pittig, laat staan 2
Ojah, ik kan trouwens weer pagina 465 openen Staat niet veel bijzonders op. Ging over die BN'ers enzo...
Ja dat klopt. En ik heb de problemen veroorzaakt gisterenavond. Wilden een link plaatsen via wiki een copie en dan hier in venster zetten of zo iets en denk te veel regels/info en toen liep het denk ik vast. Dat berichtje is trouwens nu verwijderd had mail van Lotte en van Josien. Josien had ik trouwens een mail gestuurd van dat ik vermoede dat ik de oorzaak was. Ja dus