Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Stuk of 5 stappen, en ze wil nu niet meer stoppen, dus ze klimt steeds overeind, gaat aan de tafel of bank staan en HUP daar gaat ze weer..

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Cool zeg.

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Weten jullie trouwens of er dingen te koop zijn waarmee je een raam kan beveiligen. Stijn klimt namelijk overal op en kan ook in de vensterbank komen en daar zit een raam wat vrij makkelijk opengaat (alleen een knip). En we wonen 4-hoog dus ik wil echt iets van beveiliging ervoor.

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Correctie; ze ging zojuist de halve kamer door!!

(ja dat bestaat wel Nelta, even bij de babyzaak kijken!)

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Gaaf hoor. Ik ben ook zo benieuwd wanneer Stijn gaat lopen en hoe dat er dan uitziet ;)

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Woooooohhhh lila wat gaaf!! Echt super!! Hier een lui mannetje hihih!!

@ hier lange werkdag gehad, eerst Jaylinn naar de psz gebracht, daarna door naar amstelveen, tot 2 uur gewerkt, daarna naar noordwijkerhout voor opstartje tot 5 uur. Daarna snel naar huis, eten gekookt en net gedoucht. Zometeen naar de bijscholing... ben kapot hihihi!!

@ Nelta ja ben idd nog jong en als ik 3 jaar blijf werken hoef ik t niet terug te betalen, maar ga dan wel wat minder lang werken achter elkaar ivm de kids. En idd miss tegen t einde van de opleiding ofzowww...

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wihihi word helemaal blij van de reacties op mn buikie! moet wel zeggen dat het in dat jurkje ook wel groter lijkt dan het volgens mij echt is;) maar blote buik krijgen jullie niet te zien want vind em vreselijk lelijk:) alleen met kleren erover istie mooi:D

jak bel, honingdropjes! dubbelzoute drop is vele malen lekkerder als je toch drop wil:p

conditie... wat is dat:p:D

Fijn dat dinand over een jaar pas terug hoeft te komen!

daniel is weer beter:) wel heel moe en eet slecht...

hihi pnir, avondje uit als je zoon voetbaltraining heeft en je daar moet wachten

ninja gemenerik! Ik werd al blij voor je en dan maak je grapje!:x:D

renske gefeliciteerd!

nelta slimmerik, sleutels binnen laten liggen:D en ja, dat mooie weer neem ik mee richting NL!:D we gaan vannacht de grens over!

mir, dikke knuf voor jou!

Joepie! lila loopt los!

nelta, er zijn wel dingen voor maar weet niet waar je ze kan kopen

zo, weer bijgelezen. Hier gat het wel, voelde me vancohtend heel beroerd maar gaat steeds beterder. daniel ligt al halfuur op bed, was zo moe! Ennuh...oja, morgen sollicitatiegesprek! ja, weet het , zitten hier net pas:) maar we kunnen op een schip gaan varen waar we met zn 2e op mogen! eignelijk komt het er op neer dat alles zelf moeten regelen etc net als bij een eigen (koop)schip maar dat we de hypotheek niet hebben:) Klinkt ons goed in de oren! Wim gaat vanavond zn ouwe baas nog bellen (van voor ons trouwen, goeie man!) om te vragen hoe die er over denkt. Vanmiddga tegen onze huidige baas gezegt dat we ergens mee bezig zijn en hij reageerde gelukkig goed!

8. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hey meiden,

Lilalief wat goed van lila dat ze het lopen heeft ondekt.

Evenstar gefeliciteerd met renske haar eerste verjaardag.

Ninja, goh wat jammer dat de test negatief was. Is de ongi nog verder door gebroken.

Hier vandaag 3 dagen Londen geboekt. We gaan dan met zijn 2 en en dan blijft Bram bij mijn schoonouders te logeren.
    Lijkt me nu nog wel erg vreemd 3 dagen zonder hem maar te gelijkertijd misschien ook wel eens goed om er samen er even uit te gaan.

9. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    @ mir, wat rot dat je zo'n pijn hebt weer, gelukkig is het voor n goed doel!
    @ ninja, ja hoor ik log in en hhuuuuuh ?! Ninja zwanger?? Haha toch niet dus. Wel jammer hè?
    @ hier, effe kort want ik ben aan het koken en t is druk in huis, ik kan net mijn hoofd boven water houden

Laters

Oh dit bericht schreef ik maarvergat ik te sturen... Huuuuhhh nou ja. Koken is voorbij maar drukte nog niet!

10. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Ooh lila loopt, wat leuk!

@ ladytijger lekker hoor, samen even weg. Moeten wij ook nog steeds doen hier. We doen dat normaalgesproken regelmatig, geniet ervan!

@ gup, ik zag de foto van je buik voorbij komen inderdaad, groeit goed! Succes met solliciteren , lijkt me heerlijk een ' eigen' schip!

11. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Zo nu ga ik even met man kletsen, die is zo weer weg namelijk ... Doei!

12. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ik kon me er eerst ook niet echt een voorstelling van maken, maar ze oet gewoon d'r handjes in de lucht zo van; kijk mij eens!!
    Gaat nog snel ook..

Nu ligt ze te woelen in bedje, zeker onder de indruk van vandaag!

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hihi die handjes in de lucht, was hier eerst ook:D nu word het steeds minder

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Even snel hhihi

mir vervelend dat je bekkenklachten terug zijn helaas. hoop dat je het goed gaat volhouden je moet nog een eind.

gup idd mooi buikje hoor( je moet je niet schamen voor je buik he) Er heeft al een kind in gezeten en nu nog een dan blijft je buik niet mooi dat betekend dat je kids hebt gekegen. En spannend misschien schip voor je zelf toch meer prive lijkt mij.

Jodele ook groetjes.

En lilalief leuk dat Lila is gaan lopen. ( hier nog niet hoor hihih) Wel druk aan het oevenen hihih.;)

Net bij baby en dreumus greageerd niet moeten doen denk, zijn weer van die zeurvrouwen hihih elk korteltje zout leggen als je je mening geeft. Gaat om het topic kleren en onzin.

Ja ik vind het onzin om speciaal merk kleding te kopen( Heb er het geld niet eens voor maar zou ik het wel hebben dan zou ik het waarschijnlijk ook niet doen)

Maar wie het wel koopt ik heb er geen problemen mee hihih.

Karishma ligt net Arun ook heerlijk. Hoop dat ze lekker blijven slapen.

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    pnir, ik vind het ook onzin hoor om ze perse dàt merk aan te willen geven. Al hebben ze wel vaak leuke dingen bij merkkleren, maar bij de zeeman etc hebben ze ook leuke dingen:p

16. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!

Ik koop ook geen merkkleding, ik ben sowieso fan van de kringloop :D en daar koop ik dan wel merkkleding soms maar ik let er niet op. Ik koop daar gewoon alles wat ik leuk vind! Speelgoed, kleding voor de kids, een tafeltje, enz. En wat ik hier thuis niet meer gebruik van kleding of meubels of wat dan ook breng ik ook allemaal weer naar de kringloop.

Wij geven ons geld eigenlijk helemaal niet uit aan meubels en dure kleding, wij gaan vaak op vakantie en weekendjes weg. (nou ja, de laatste tijd niet maar dat komt door de drukke stage...!)

Ik ga liever vaak op vakantie en koop alles bij de kringloop, leuk joh, dan kun je nog eens winkelen :D ik ga altijd helemaal los daar :D
    Maar goed, ieder zijn ding en ik vind het helemaal niet raar als mensen wel merkkleding kopen!
    Het is van goede kwaliteit en gaat lang mee. Dat is wel een voordeel...

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Navond allemaal!

Kga zo lekker het bedje in. Ben echt gesloopt. Vandaag naar de bedrijfsarts geweest, uitslag: 2 weken verplichte rust, daarna kijken we verder. Of ik er blij mee ben, jawel, ben alleen benieuwd hoe het na die 2 weken verder zal gaan. iig wel lekker dat ik nu dus deze week en volgende week vrij ben.

Nog 8 dagen en dan de 20 weken echo, SPANNENNNND:D:D.

Verder zag ik in mijn snelle bijlezen dat lila los loopt, wat GAAAAAAAAF:D.

Gup, succes morgen bij jullie sollicitatiegesprek

eeehm, ladytijger: Heerlijk 3 dagen londen met zijn 2en. Geniet ervan meis!

Mirr: aai bekkenklchten, doe wel rustig aan he! Hopelijk kan de fysio hulp bieden hierbij!

Eeen Renske alweer 1!! GEFELICITEEEEERD (had ik op hyves ook al gezet!

Eeeeehm las iets over sleutels binnen laten liggen. Was nelta geloof ik...toch:p! Naja dat gebeurd je dus geen 2e keer. Gelukkig was het vandaag heerlijk weer! Of was Stijn nog binnen?

SuperM: Wooow van (plaatsnaam kwijt, was het amstelveen...?) naar noordwijkerhout en weer terug naar huis. En dan vanavond nog college, pfff petje af dat je het allemaal even doet. Maare daarna wel verplicht lekker met de pootjes omhoog he!

Zo het lijkt ffies alsof ik een helder moment heb whahahaha, geen last van zwangerschapsdementie *wink wink*.

Kga zo lekker het bedje in! Ben gesloopt.

18. mammamia

mammamia Niet meer actief

Goedenavond meiden,

Hier lag de kleine om uurtje of 7 in bed. Het was heerlijk rustig en na een kwartier moest hij ineens erg huilen. Zat rechtop in z'n bedje. Had het idee dat ie nog melk wilde, dus heeft nog 160 gedronken. Daarna weer in bedje gelegd, maar wilde meneer niet. Nog ff mee naar beneden genomen en hij was me toch een partij vrolijk en actief, niet normaal:$ Toen een flinke poepbroek verschoond en weer op bed gelegd. Begon eerst weer te huilen, maar ik had er niet zo'n zin in vanavond en werd een beetje boos op hem. Heb hem rechtop in bed gezet en gezegt: daaaag Etienne, zoek het maar uit... huilen huilen en ik deed de deur dicht en binnen 5 min. sliep ie hahaha... de grapjas!

Verder een aardig dagje op men werk gehad, voel me af en toe niet helemaal optimaal, maar heb geen koorts ofzo. Lekker irritant. Hopelijk is het gauw weer allemaal over en word ik niet echt ziek!

Hoe ist hier?

Waaaah Lila loopt los, wat goed! Binnenkort ff filmpie maken en spammen he:D

Boni alvast een fijne verjaardag morgen. Geniet van de voorpret! en ben benieuwd naar Mirthe in haar mooie verjaardagsjurk;)

gup, die buik wordt nog veeeeeeeeeeeeeeeel dikker:p en mooier!

Hier nog steeds in afwachting van mijn schoonzus die op het punt staat om te bevallen, we krijgen een neefje. Ben zo benieuwd naar de naam. Ze is 22 febr. uitgerekend, maar kan maar zo al eerder komen... Dacht zelf vandaag of vrijdag. We zullen zien... en mijn nichtje die vorig jaar januari is bevallen, was afgelopen zondag uitgerekend, daar is het ook nog rustig... spannend dus!

Kreeg gisteren nog een prive ber. op hyves van een vriendinnetje uit Zeeland, die had begin dec. een miskraam gehad:( Ze hebben een dochtertje van bijna 2 en in okt. waren ze verhuisd. Gelijk met de pil gestopt en in 1x raak, maar ging dus mis... vorige keer was ze ook al binnen 2 maand zwanger!

@pnir: ik ga zo het topic eens lezen over kleren. Eens kijken wat die meiden tegen je te zeuren hebben:p

@jodela: succes met alle drukte in huis en op je stage! Moet je man weer voor een paar dagen weg? en hoe gaat het nu tussen jullie?
    Was de verjaardag van Max nog leuk?

@nog iemand vergeten?: weet het niet meer:$

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    jodel, merkkleding is niet altijd kwaliteit hoor. Ik had vorig een positierok gekocht, weet niet meer welk merk, maar wel DUUR! en die heb ik weg kunnen gooien omdat alle elastiek eruit was, zowel op de buik als aan de onderkant (zaten van die "ophalen" in)

bel, goed zo! 2weken rust houden! dus ok niet gaan dneken: nu heb ik tijd laat ik eens overal heen gaan he!;)

20. mammamia

mammamia Niet meer actief

Graag gedaan!

Al iets leuks besteld;)

Deel Deze Pagina