Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

He meid, wat naar voor je! Heel veel sterkte en probeer het rustig aan te doen. Knuf!

2. mammamia

Dat zou gaaf zijn! Lekker een boot voor jullie zelf. Veel succes morgen bij het gesprek!

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik ga naar bed. Als ik wakker word zijn we in NEDERLAND!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D moeten alleen naar een gehucht bij maasbracht ipv rotterdam of moerdijk... Ach, we zien wel waar het weekend zijn! mogelijk nog in limburg en anders...weet ik het niet:D

4. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Gup, truste!

Mamamia, ja mijn man is weer even weg maar komt morgenavond al weer thuis gelukkig :D valt mee dus!
    Het gaat weer supergoed tussen ons. Kreeg net nog een sms ' ik hou van u!' Leuk he.... ik ben zo blij dat het weer top gaat! Ups en downs zijn normaal, ik weet het... maar toch. Als alles dan weer goed gaat na een dipje dan ben ik toch wel superblij hoor!
    Heeft jouw man nog wel eens gezeurd om je 1,5 kilo? Haha, tis ook wat he, we stellen hoge eisen aan onszelf! ;)

Bellie, heerlijk 2 weken rust! Maar wat je zegt, dan daarna he! Ik hoop dat je kunt genieten van 2 weken rust.

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    zo heb ik jullie lekker effe gefopt haha.

kreeg net een brief van het zh voor dat onderzoek en jawel hoor op 17 februari grrrr heb het maar afgebeld en verzet nu moet ik de 22ste.
    Kreeg een boekje erbij en ik krijg eerst radioactieve vloeistof in me arm gespoten dan moet ik 90 min blijven liggen vervolgens krijg ik morfine in me arm gespoten(infuus) verder prikken de dan ook bloed en maken ze scans het onderzoek duurt minimaal 5!!!! uur

Nu ga ik effe bijlezen

6. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Jee das niet niks zeg........ sterkte!!

Ik ga slapen... truste!!

7. mammamia

Fijn te horen dat het weer zo goed gaat tussen jullie! en een lief smsje:D Dat maakt je dag weer goed he?

Mijn man heeft niks meer over mijn 1,5 kilo gezegt. Denk nu dat die 1,5 kilo er wel weer aan zit.. misschien zelfs wel meer :$ Ben al 2 maanden niet meer in de sportschool geweest. Maar hij bedoelde het toen niet zo rot, maar ik zat toen ff niet zo lekker in men vel en dan trek ik het me gelijk aan... Hij moet me maar nemen zoals ik ben en dat doet hij ook:D Idd af en toe ups en downs in je relatie, dat maakt ieder mens mee. Is alleen maar goed...

Ik ga ook zo sluiten, ben moe. Etienne werd net trouwens weer huilend wakker en heeft weer een fles van 200cc naar binnen geklokt. Nu heeft hij dus over de gehele avond zo'n 500 cc op. Is dit normaal? Ga haast denken dat hij vandaag op het kdv nauwelijks wat heeft gedronken. Al zei de leidster dat ze hem eerst uit de tuit proberen te stimuleren en vervolgens wel gewoon de fles aanbieden. Maar kan toch niet normaal zijn dat hij vanavond nog een halve liter weg klokt???

8. mammamia

Jah Ninja, jij had ons mooi ff tuk, grapjurk! Nu al wel ongi geworden dan of heeft het nog niet doorgezet?

Sterkte met je onderzoek de 22e. 5 uur is lang:$

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Zo bijscholing gehad, was erg indrukwekkend en best wel hard... als je hoort dat je soms een bot moet breken om de baby levent op de wereld te krijgen... lopen bij mij de rillingen over me rug. Maar ik weet wel wat ik moet doen... nu alleen de toets nog maken, als ik die goed doe krijg ik een certificaat :) Komt vast goed...

Heb me ook op de pa-lijst gezet, dus ff duimen dat ik een bevalling krijg: sta donderdag en zondag van 8.00 - 16.00 pa

Nu lekker me bedje in want morgen vroeg op... moet 8 uur in amstelveen zijn!!

slaap lekker allemaal!!

10. mammamia

Ik duim voor je!

Ga nu ook mijn bedje opzoeken, ben moehoe...

Tot morgen!

XxX

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Wat is dat precies voor onderzoek dan?
    Lijkt me wederom geen pretje!

12. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Wat is een pa-lijst?

Botten breken, ik had er al van gehoord maar wordt er ook een beetje naar van!

Ik duim met je mee!!

13. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Mammamia Bram drinkt nog maar 2 flessen op een dag Van 180 water en 6 schepjes. Om 8.00 's ochtends en om 19.00 's avonds
    ( krijgt nu voeding nummer 3 want gewone melk vind hij niet lekker)

Suppermummy bah een bot breken. Maar goed wat moet dat moet maar bij de gedachten krijg ik kippevel auw auw.

Ninja goh dat is geen klein onderzoek.
    Hopelijk komen ze er dan eindelijk achter waar de klachten vandaan komen.

Belliebel fijn dat je in ieder geval 2 weken rust moet houden en niet hoeft te werken. Gaat het nu weer wat beter met je gedachtes aan niet zo leuke dingen?

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Moguh allemaal!

Kleine man lekker op het KDV vandaag! Heerlijk een dagje rust voor mezelf. Plannen: ramen zemen ofzo whaha:p.

Ninja, tjee zeg, 5 uur om even een onderzoekje te doen. Succes de 22ste, zal aan je denken (als mijn geheugen me niet in de steek laat hihi)

Mammamia, hier is Dinand momenteel 's avonds ook veel wakker. Gaat om 19.15 naar bed en wordt dan 2 uur later voor de eerste keer wakker. Dan maak ik een klein flesje melk en dan slaapt meneer weer verder. 23.00 uur weer wakker, weer een klein flesje en slaapt weer verder. Gelukkig slaapt hij 's nachts wel goed door. Nu kwijlt hij echt weer als een bezetene, dus ik vermoed dat er een paar kiezen dwars zitten. Hij heeft nog niet echt dunne luiers, mja wat niet is, kan nog komen he! Verder is hij wel hartstikke vrolijk. Mja, ach, hoort erbij he!

Iel, jakkie, ja heb ook wel eens gehoord dat ze soms botten moeten breken om het kindje geboren te laten worden, maar tjee, dat zal best heftig zijn. Zowel voor de vk/gyn als voor de ouders zelf!

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Opzich gaat het qua gedachtes wel goed. Het is alleen zo dat ik best snel in paniek raak als ik duizelig word of wat dan ook. Dan ga ik gelijk de slechte dingen denken. Nu zit dat verhaal wat ik gelezen heb over hersenbloedingen (ja dat was dus echt geen goed idee om zoiets te lezen) in me hoofd als ik duizelig wordt. Nu hoort dit gewoon bij de zwangerschap omdat ik een lage bloeddruk heb, maar ik ga meteen denken "oh misschien val ik zometeen wel dood neer". Natuurlijk hele onzinnige dingen, maar ben gewoon als de dood voor de dood. Nu is dat wel heel erg afgezwakt de laatste maanden. Het schijnt er ook gewoon bij te horen als je moeder bent geworden, en je hebt daarna iets heftigs mee gemaakt met je kindje. Naja in mijn geval klopt dat dus ook wel een beetje.

Met Dinand gaat het geweldig, en dat zorgt er bij mij ook wel voor dat ik me goed voel.

Ben alleen zo moe! Dus veel luieren en slapen de komende 2 weken!

16. mammamia

Hiep Hiep Hoera voor Mirthe's eerste verjaardag

Fijne dag!

Liefs, Stephanie en Etienne!

17. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goedemorgen:

@ Donder:
    Leuke traktaties voor op het kdv...Ook voor bij je thuis (hihi, dannuhhh wil Aidan GROEN!!! hahahahaha).....

@ Lilalief:
    Wow, Lila loopt los...Super zeg!!!

@ Evenstar:
    Alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van Renske, leuke dag gehad???

@ Verjaardag Mirthe:
    Hoera, Mirthe is jarig!!! Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van de kleine/grote meid!!! Maak er een leuke dag van!!!

@ Ninja:
    Grrr, Grapjas!!! Ik dacht echt serieus dat je zwanger was...Ben je opgelucht??? En ongie goed doorgebroken???

En jeetje joh, wat een onderzoek!!! Spannend zeg!!! Alvast veel suc6!

@ uhhhhhhhh......

@ Ego:
    Hier lekker rustig dagje....Vanaaf uit eten. Even partner-tijd...Ook belangrijk!!!....

Verder is Aidan echt van alles aan het ontdekken. Hij gaat nu op zijn knieeen zitten en probeert zich omhoog te trekken. Je ziet het gewoon per uur verbeteren. Dus waarschijnlijk kan hij zich snel optrekken.

Verder wil hij de hele tijd aan de hand lopen, maar omdat hij zichzelf nog niet op kan trekken ben ik er vooral heel veel mee bezig.

Ook kletst hij de oren van je kop en probeert hij al echt woordjes te zeggen (of ik denk het te horen!!! hihi)....oek = boek, ne = nee, ie = die (en dan wijzen!)....

Pfff, wat gaat het hard!....

18. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

bellie, ik moet eerlijk zeggen.
    we hebben de reis naar london geboekt maar ik ben als de doods dat er wat met ons gebeurd en dat we bram alleen achter laten.
    of dat er wat met hem gebeurd als we daar zijn.
    ik denk dat het idd te maken heb dat je moeder ben geworden en toch ook wel aardig wat dingen heb meegemaakt met die kleintjes.

boni van harte gefeliciteerd met mirthe haar eerste verjaardag.
    hieper de piep hoera:D

19. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

knorretje bram is ook zo`n loop gek en wil ook het liefst aan mijn hand de huiskamer door lopen/rennen.
    gelukkig kan bram zich wel optrekken en loopt hij zelf langs de tafel naar de bank en de keukenkastjes in het rond.

het is in het begin erg vermoeiend maar goed het is ook geweldig om te zien hoe snel hun zich ontwikkelen en alles zelf gaan doen.

20. mammamia

Leuk dat jullie uiteten gaan. Gezellig! Wat voor een restaurant wordt het? Veel plezier alvast! en waar gaat Aidan heen?

Hier ook een rustig dagje. Heb al gestofzogen en gedweild en de kleine ligt nu alweer uurtje op bed.

Zo nog ff aardappels schillen en als E. wakker is ff naar de AH, kan voetbal plaatjes ophalen die ik voor een collega heb laten maken. Zij is helemaal weg van Danny de Munk en nu heb ik hem op zo'n voetbal plaatje gezet van die aktie hahaha... ze is morgen jarig, dus geef het haar vrijdag als ik haar weer zie op het werk. Ben benieuwd wat ze ervan vindt:D

en leuk leuk dat Aidan nu zo hard gaat met z'n ontwikkeling. Etienne zegt nu: papa, mama, bah, bumba, bobbi (van zo'n boekje) en verder druk met stappen los, aan de hand en achter zijn wagentje...

Fijne dag/avond!

Liefs, Stephanie

Deel Deze Pagina