Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    SM dat klinkt als een superdag!

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Klinkt goed, gup. :D

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    heb net op de foto's nog even kasten geteld, in de keuken zijn het 15kasten/kastjes (alle maten zo ong:D) en 3 laden! heerlijk!
    Echt elke ruimte is zo ongeveer goed benut daar! heb alleen in de keuken dingen waarvan ik denk "zo logischer kunnen", maar moeten toch verbouwen dus komt wel goed:D

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Leuk hoor,
    Wanneer zouden jullie daar heen kunnen?

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    gelijk als het aan hun ligt:D schip ligt al 2 jaar stil, dus er moet nog wel veel aan gedaan worden maar je kan wel zien dat het altijd goed is onderhouden.
    Zelf zitten we te denken om dan 1april ofzo over te gaan. Maar moeten even kijken wat schipper hier zegt over hoe er over denkt daar we weer zonder contract zitten. Maar hij reageerde gister wel goed toen we vertelde dat we sollicitatie hebben lopen, dus dat komt wel goed dnek!

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Wow dat zou al snel zijn. Spannend hoor.

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Oh ja, nog een leuk nieuwtje. Maurits zn nicht is gisteren bevallen van een zoontje, Jaron.
    Het was alleen een spoed-ks; hij was 9 pond :$ en 55 cm

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nelta, leuk nieuws! Echt een megakind! spreek je het ook uit als jaron of weer anders?:D

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Volgens mij gewoon als Jaron. (hoe anders??)
    Stond een foto op hyves, maar het is idd echt een megakind.

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Stoere kerel hihih.

Geeft niet Arun is ook Ajax fan;)

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja weet ik ok niet:D

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Gefeliciteerd!! Das een flinke man!!

Gister ook bij de opstart een kindje van 4680 gram, was ook een flink mannetje!!

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Men wat een fors kind. 9 pond en 55 cm:$. Zo groot was Dinand pas na een maand of 2 geloof ik hihi:p.

Gup wat fijn dat het gesprek goed ging! Wanneer krijgen jullie het te horen?

Pfff, ben beetje moe!:p. Straks maar even lekker douchen en dan het bed in!

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bel, beslissing ligt bij ons of we het doen of niet:D Bedrijf gaat osn niet wegsturen:)

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Spannend gup.

Goed nadenken maar vermoed welke kant het op gaat. Het schip heerlijk voor jullie zelf hihih. Meer prive lijkt me en een kamertje voor de kids heerlijk, Ik zou er voor gaan. Als de schipper het goed vind met een schikkelijk vertrek;)

Zo er is hier een wonder geschiet, Karishma is gaan slapen ZONDER te huilen. Ben er wel naast gaan liggen op mijn bed;) maar ze was zo vertrokken. Door omstandigheden(Vriendlief kwam niet op dagen) En heeft een oude gewoonte opgepakt(gokken) En ik met Arun naar voetbal moest, is mijn moeder gekomen om op Karishma te passen. En toen ik terug kwam had ze haar al in bad.( Karishma heeft alleen haar avond eten niet gegeten bij oma) Wel gelukkig een fles nog voor dat ze naar bed ging. hihih.

Maar man o man deze week ging het zo lekker begon wat dingen op te pakken wat positiever te worden, wel een dipje vanmorgen maar grrr dan vriendlief er achter aan o oooooo me herstel is al zo bros en dan dit. En wist wel dat het eens ging gebeuren maar o man had het zo gehoopt van niet. Gelukkig ben ik wel sterk gebleven. Ben nu wel heel moe te veel emotisch. Heb hem aangeraden terug te gaan naar veslavingszorg en dat ik verder niet boos ben. Tja wat moet je dan, boos worden dat heeft geen nut. Wel advieseren en steunen, Hij ja te veel stress te laatste tijd tja kan ik in komen, Kan me voorstellen dat het hem ook niet in de koude kleren gaat zitten, Mij te steunen. Ach ja.

Einde egooo:(

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nee meis wat naar weer zeg!!! Hopelijk komen jullie er weer uit en laat hij het niet zover komen als de eerste keer. Sterkte ermee en een dikke knuffel

17. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    @ gup wat relaxed, dat schip!!!gefeliciteerd, wie weet zitten jullie daar binnenkort saampjes!

@ nelta, hier nog zo eentje, liep met 8 KMS langs de tafel en daar blijft het dan bij :) ach ja, ik vind het wel best zo. Nou ja, Oli is ok pas 11 mnd nu. Tijd zat!

@ pnirmal oei wat vervelend dat je vriend een terugval heeft, wel goed van je dat je dit zo aanpakt en hem terug naar verslavingszorg stuurt. Sterkte!!!!!

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja dat is ook wel zo. Het is nu ook wel makkelijk dat hij niet overal op afloopt ;). (mja kruipen gaat ook erg snel)
    Maar het was met rollen, tijgeren, staan, zitten enzo best snel, maar van los lopen ziet hij het nut volgens mij niet.

Je kruipt erheen, trekt je op en dan ben je er ook. Veel sneller.

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nelta Karishma kroop met zeven maanden en een week.

Nu pas begint ze aan te geven dat ze wat meer wilt lopen. Met het handje mee langs de muren lopen ect ect en trots dat ze is. Maar overstappen en los nee dat vind ze nog veel te eng.

Ze is zich gaan ontwikkelen met haar fijne motoriek, kletsen dingen na doen ze heeft het daar veel te druk mee hihi.

Komt van zelf goed.

Arun deed zijn echte lossen stappen met 12 maanden en een week of drie. Bijna 13 maanden was hij. En hij stond ook al met zeven maanden en die liep toen al veel meer als Karishma maar los dat heeft een tijd geduurd.

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Geloof me, Ik ben blij dat Karishma nog kruipt haha. Als ze los gaan lopen gaan ze ook LOS letterlijk dan hihih, Was in Arun zijn geval dan toen he. haha geen moment rust meer:(;)

Deel Deze Pagina