http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/256896-februari-mamas-2010-deel-7-a.html#post9202103 stiekem al geopend.. hihi
@ Donder: Gaaf, die tasjes!!!..... En nog 1 nachtje slapen!!!......Oh, man o man wat gaat het snel!!!
@ Nelta: Leuk, indoor-speeltuin!!! Ik ga wel mee!!! @ Guppekop: Oh wat gaaf dat het er goed uitziet mbt eigen schip!!! En nog 1 nachtje slapen en dan is je kleine jochie ook alweer 1!!!
@ Donder: Besteed je morgen nog aandacht aan Ylva's verjaardag??? Viert ze het dan op het KDV??? En hoe kijk jij er tegenaan? Is toch een jaar geleden dat de bevalling begon.......
zo, slingers hangen, nu de ballonnen nog, net op zitten blazen, wat een drama dingen zeg! afijn, mn longen hebben ook weer gewerkt
FF denken volgende week vrijdag kan ik niet, maar verder heb nog een hoop vrij. Er zit er 1 in Barendrecht, in Bijdorp Ballorig zit in Oud-Beijerland en Rotterdam Ommoord.
Ja.....Tijd vliegt. Jouw mannetje is alweer een weekje 1.... Maarrrr....voor je het weet mag je weer slingers ophangen voor zijn 2e verjaardag!
@ Donder: Vroeg me nog af..... Wat voor een taart heb je voor Ylva. Is dat een "speciale" zonder koemelk...???