@ Eh... hoopjes vragen. Helaas was ik niet optijd met het bestellen van een taart vonder melk toevoegingen. Dus mijn moeder neemt voor haar cake mee. Die vind ze ook heerlijk. Maar we hebben wel een taart met Bumba en een meptaartje Kijk dit komt er oa op te staan. Ships! ballonnen blazen. Moet hier ook beginnen. ARG! @ Knor, jij ook al klaar voor zondag? hihi. Ik nog niet hoor voor zaterdag. Morgen eerst nog trouwerij... en ik ga zeker Ylva helemaal plat knuffelen. En zow. Maar zaterdag echt feest. Als ze het nog een beetje trekt.
@ Donder: Oh ja, voor ik het vergeet.... Mbt zondag: Niemand weet dat wij voor een 2e gaan. Iedereen roept wel steeds dat wij niet lang zullen wachten maar wij zeggen steeds...nee joh, dat duurt nog wel ff.....! Dus zip zip...mondje dicht...!
@ Donder: Ahhhhh, mag ze alleen maar kijken naar de bumba-taart!!!.....Blijft ie wel mooi!!! hahahaha!!! Ennnuhhh, oh ja, morgen bruiloft!!!....Enjoy!!! En dan zaterdag idd lekker feest!!!.... Ziekenboeg weer voorbij???
Ik geloof dat de ziekenboeg nu weer zo'n beetje over is. Maar nu wel een hoop snot bij iedereen. hihi
Komt het nu weer allemaal terug? Ben je bezig met de tijden enzo??? Ik ben zo "bang" dat ik maandag een dweil ben op mijn werk....Ben nogal gevoelig aangelegd!....En ook als we het zondag vieren.... Vind het erg spannend....ben ik de enige die dat heeft?
Ik zat daarstraks op het werk te denken... vorig jaar zat ik nu in het ziekenhuis en duwde ze allemaal pilletjes naar binnen en had de halve wereld mijn doos gezien en... er gebeurde NIETS!
Had ik ook hoor. Vond het ook wel een beetje jammer dat het eerste jaar al weer voorbij is. Het is zo snel gegaan. Maar aan de andere kant ben ik super trots en blij met mn kleine mannetje.
En natuurlijk denk ik aan het gelukkige moment dat ik die kleine schat in mijn armen kreeg. En hoe natuurlijk mijn vliezen braken. Door dat ik een sms- je kreeg. - EN? BEN JE AL WEEK? de slappe-lach kreeg. hihi
Kijk zo heb ik dat idd ook. Jammer dat het eerste jaar zo snel is gegaan. Maar ook idd heel erg trots op die kleine opdonder. hihi
Ja joh, en steeds stuurde je maar een sms: er gebeurt niets!!!... Ik vond het al frustrerend laat staan jij!!!..... Dat was toen echt wel spannend....!!!, en je hebt natuurlijk ook wel een heftige bevalling gehad....en dat is dan morgen alweer een jaar geleden!
Dat heb ik nou ook....Het is zo snel gegaan, hoe leuk het ook is! Het is leuk om die ontwikkeling te zien en dat het van een totaal afhankelijk hoopje is ontwikkelt in een dreumes met een eigen wil,.....Maar het gaat zo snel!!!
Serieus! Ik had het niet meer! Ik begon te brullen van het lachen. Ik kwam niet meer bij. En toen dacht ik dat ik in mijn broek plaste... en toen bleek het iets anders te zijn... (helaas was de kleur niet goed toen... haast geboden enzow ) Even ter herinnering. We gaan NU! hier verder (zie onderstaande link) http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/256896-februari-mamas-2010-deel-7-a.html#post9202556