Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja klopt, kijk tegen die tijd wel op marktplaats. Maar geloof dat er voor mijn wagen maar 1 plankje is die erop past. Daar schijnen ze ook nog verschillen in te hebben.

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
  3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
  4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
  5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Zo zou ik het denk ook aanpakken.

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zoiets bedoelde ik! vind 60euro nog wel meevallen alsje kijkt wat meerijdplankjes kosten

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zou ook goed kunnen boni. Zeker in de tijd dat wij moeten bevallen is het (hopelijk) heerlijk warm weer:D.

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja zeker, die prijs valt me ook behoorlijk mee.

Mja, daar ga ik me hoofd bog wel een keer over breken, maar niet nu hihi:p, tiet zat:p.

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    voor de 20weken ga ik sowiso geen grote uitgaven doen

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Mja zoveel extra hoef je toch niet aan te schaffen lijkt me?
    Weet niet of Daniel dan al een in peuterbedje kan enz.

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier hebben we al besloten dat we alleen een extra bedje kopen. De rest hebben we allemaal al. 1 commode voor 2 kids is meer dan genoeg lijkt me. Ten tweede, ik heb geen idee waar ik het allemaal moet laten!

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja groot gelijk.
    Ik zou denk zelf de kleine eerst in de wieg doen en als die daar uit is gegroeid, zou Stijn denk al naar een gewoon bedje kunnen.

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik kan geen peuterbed kwijt. Daniel gaat als hij 1word naar beneden op een "groot" bed die we nog even danielproof moeten maken

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    commode hebben we bij daniel niet gekocht omdat we geen plek hadden. Nu hebben we wel plek dus wil ik wel een echte commode. Wieg is weer gereserveerd;) dus moeten alleen nog kijken hoe we het met de kinderwagen gaan doen.

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Leuk gesprekjes tussen jouw gup en jou belliebel.

Ruimte gebrek spreek me er niet van twee kids in een drie kamer woning;) Je word van zelf makkelijk.

Snel box weg hier commode tot drie maanden gebruikt en snel weg gedaan enz enz.

Duo. wagens ja die prijzen zijn pittig. Als je toch een duo wagen zou willen zou ik eens internet afspuren voor een 2e hands Marktpl bijvoorbeeld. Idd een hoop geld wat bellie vertelde rond 1000 incl pff voor die paar maanden die ze er vaak in zitten.

Heb natuurlijk ook twee kids maar Arun was al langgg uit de buggie toen Karishma geboren werd voor deel van groot leeftijds verschil(Grapje);)

Zo hier ook net thuis even bij Arun op school geweet inverband kerstdiner opschool. Had een taartje gekocht met slagroom en een flesje cola, volgens Arun vonden ze het heerlijk. ;) Hij blijft nu bij me zusje logeren, hij was doodmoe. Morgen brengt ze hem naar school en is hij rond 13u thuis morgen en begint hier de kerstvakantie heerlijk.;)

En oja ben van af 16 tot 20.30 weg geweest zonder Arun die zag ik maar even en zonder Karishma die bleef bij vaders en ik moet zeggen heb genoten ondanks het rot weer is maar heerlijk even geen kind aan mijn hoofd had een leesboekje mee genomen en zat heerlijk bij de bushalte te lezen( Je moet toch ergens rust vinden haha moest toch wachten voor de school van Arun) Die bij me zusje was en die ik later zou treffen opschool en had nog een half uurtje over een half uurtje echt hele maal voor mij :p pff heerlijkkkkkk.

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Lekker pnir, juist die momenten doen iemand heel goed! En dan maak het niet uit waar je bent hihi:p.

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik ga lekker slapen.
    Weltrusten allemaal.

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Navond, gesprekken over hoe en wat met de 2e... zucht... zal ik helaas niet aan mee kunnen doen...

@ ben hier druk bezig geweest, boodschappen, administratie (is manlief nu mee verder aan het gaan) en reiskosten declareren. ARG!
    En nu is Castel op tv. erg leuk

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Truste dames. Morgen hier een drukke dag. kerstfeest op school enzow...:D

20. mammamia

mammamia Niet meer actief

Weltrusten Nelta

Lekker pnir even tijd voor jezelf, lekker ontspannen met een boekje hihi... is vriendlief nooit vrij en overdag thuis, zodat jij eens het huis uit kan? Lekker naar de sauna o.i.d.?

Gezellige praat bel en gup, heerlijk dat jullie ongeveer tegelijk zwanger zijn, kunnen jullie mooi erover kletsen. Vanavond even lekker met manlief geknuffeld op de bank en toen zei ik dat ik graag ooit nog een tweede kindje met hem wil (laatst had hij namelijk gezegt dat hij niet zeker wist of hij nog wel een 2e wilde. liever wel natuurlijk, maar te duur en toch beetje bang dat het met mij weer niet goed zou gaan) maar vanavond zei ie weer: we moeten niet op de zaken vooruit lopen, maar ik wil ook ooit nog wel een 2e! Ikke blij haha. Mijn gevoel zegt: nu voorlopig nog ff niet, druk, geld, medicijnen etc. maar in mijn hart zou ik zo graag weer willen... lastig hoor!

Family man staat op op de achtergrond, blijft een leuke film...

Deel Deze Pagina