ik heb hier ook een duowagen omdat Elise nog niet liep toen wesley geboren werd maar die was helemaal niet duur van Prenatal z'n eigen merk Elise kon er mooi voorin zitten en Wesley zat achterin zat ook alles op en aan hij kon er eerst ook mooi in liggen in een soort van wiegje Prenatal Er op uit Kinderwagens Topmark duotandem nw Zwart black Topmark 49425 kijk maar eens op deze site zie je hem wel staan slaap lekker meiden
Pff.. daar is die stemming weer.. Toch maar even met jullie delen. Laatste relatietherapie sessie hebben we besloten dat mijn lief in groepstherapie gaat. Vind het fijn dat hij dat wil, dan kan hij er intensief aan werken. Ik ga terug in therapie. Ben depressief maar wil er zelf nog niet zo aan, het ging zoveel beter met me, en therapie was eind 2008 volledig afgesloten na heel wat jaartje. Maar eerlijk toegegeven, een terugval was eigenlijk onvermijdelijk na zulke zware jaren.. Voel me k#t, zit ook alleen thuis.. blech! Moet van de pych een daboek bijhouden om contact met mezelf te maken maar deze 'harde tante' heeft daar moeite mee.
wat fijn dat je vriend openstaat voor groepstherapie dat betekend dat ie ook graag wil hopelijk gaat het daardoor snel beter tussen jullie. En jij ook in therapie knap hoor dat je die stap weer neemt het zal niet meevallen maar het maakt je alleen maar beter. Tuurlijk is het rot dat je er weer aan toe moet geven maar lila verdiend ook een mama die lekker in dr vel en dat verdien jij ook zeker meid. Heel veel respect voor je. Als je iets kwijt wil ofzo mag je me altijd pben en ga in het nieuwe jaar snel bij je op de koffie nou ja thee dan haha Dikke knuffel
Lilalief, sterkte met alles meid. Tvalt niet mee. Hoop dat 2011 een mooi jaar voor je/jullie wordt! Knuf! Ik ga slapen, ben moe... tis ook al laat haha. Weltrusten en tot morgen! XxX
Dat roden deed ik niet om mijn ( Problemen aan de kaak te stellen) Wil eerlijk gezegt je een steun in de rug geven als dat mogelijk is. Je staat er niet alleen voor.
Welt mamamia en jij ook ninja. Over je vraag of vriendlief wel eens overdag thuis is zeldzaam vaak pas na 18u en nu met de kerst rond 20.21 uur en dat maakt me soms helemaal knettergek. Van de week zij ik tegen me ma. Ma ik heb niemand soms om mee te praten begin zelfs soms ook baby taal uit te slaan. Erg he. Nee dames ook ik moet me steeds een vlinke schop onder me kontje geven. Gisteren even met de kids gaan winkelen. Kan helaas niet elke dag het geld groeit niemand op de rug. En hoop dat het snel lente word Kan ik iets meer doen buiten. Want zeg nou eerlijk was het vandaag wandel weer buiten neeeeee.
Goedemorgen, Zo het is weer helemaal wit hier buiten en er zou nog meer komen vanmiddag en vanaaf. En ik zou eigenlijk vanaaf naar een afstudeerborrel gaan van een goede vriendin, maar ja das 45 min van de auto en dan s avonds laat en alleen, want manlief blijft thuis met Stijn. En ik ben al niet zo'n held met de auto in de sneeuw. Dus nog maar ff kijken wat ik doe. Lilalief, dikke knuffel
Goedemorgen Jeetje wat is het wit zeg!! En slecht te rijden... Ik moet zo weer naar Den Haag, maar ben bang dat ik daar niet aan kom als het zo slecht is. Ga dus even kijken hoe het is, als het te slecht is ga ik terug naar huis. Ga niet mijn leven riskeren voor een zorg in Den Haag... Heb hier wel 2 kleine kindjes die hun mama ook nodig hebben. Over de kids gesproken!! Die liggen nog lekker te slapen, de schatten. Lila lief hele dikke knuff meis!!
Devin is alweer 10 maanden!! En Sem natuurlijk ook!! Wat is de tijd omgevlogen, van een klein mannetje naar een flinke jongen. Zo trots op mijn kleine mannetje.
@pnir: en wat zei je moeder toen? @nelta: wow, das een mooie foto met een flinke laag sneeuw. Hier is het ook wel wit, maar niet zooo wit, leuk! maar wel lastig als je met de auto weg wilt... succes! @super m: doe idd maar voorzichtig jah, Den Haag is dan wel weer net iets te ver met dit weer... 10 maanden wave voor Devin en Sem!!! @hier: zit nog lekker in mijn pyama. Etienne gaat straks weer even een slaapje doen en dan heb ik ff tijd om men benen te scheren haha. Heb vanavond een Glitter en Glamour party van mijn werk, met dat mooie glitter jurkje en panty en dan wil ik natuurlijk wel gladde benen hebben hihi. Daarna ff douchen en als Etienne wakker is, misschien nog ff naar de supermarkt om een boodschappie te doen. Gisteren dus uitgegleden met de fiets en heb een behoorlijke blauwe plek op mijn kont en een spierpijn gevoel in mijn rug en onderbuik. Verders gaat het wel goed hoor! Gelukkig was ik niet op mijn hoofd gevallen en gelukkig zat Etienne er niet bij op!!! Fijne dag allemaal!
Hmm mn ouders zijn op vakantie in Spanje, zouden vanavond om half 7 landen op Zestienhoven. Lees ik net dat het vliegveld gesloten is ivm het weer. Ben benieuwd wanneer ze weer open gaan. Want volgens mij blijft het nog wel ff zo.
Allereerst, wat goed van jullie beide dat jullie er zoveel aan doen om jullie relatie te redden. Dat dagboek bijhouden dat zei me chef tegen mij. Heb het niet aangenomen van haar. Ze weet altijd alles beter, en dan was ik spuugzat. Ik snap wel de bedoeling hierachter. Je kan jezelf terug reflecteren en je ziet in die tijd dat je dat dagboek bijhoudt hoe "slecht" je jezelf gevoeld hebt, en hoe goed het dan eigenlijk alweer gaat. Nu zie ik zelf heel goed dat het steeds beter gaat, daar heb ik geen dagboek voor nodig, maar misschien was het wel verstandig geweest om wat dingen op te schrijven. Hoe dan ook wil ik je een hele dikke knuffel geven!
Super M, groot gelijk hoor als je weer terug naar huis gaat. Zou mijn leven ook niet riskeren voor een zorg in Den Haag. Zal zo even een foto maken van de sneeuw hier. Het blijft maar komen! Er is zeker al zo'n 10 cm gevallen, en volgens buienradar zijn we er voorlopig ook niet vanaf! Hier vanmorgen ook nog de dokter gebeld (weer voor mijn pols). Ben het nu echt spuugzat. Fysio heeft totaal niets geholpen en er gata nu maar wat gebeuren. Heb meteen maar tegen de assistente gezegd dat ze niet hoeft te komen met dat ik maar rustig aan moet doen met die pols. Dat gaat nu eenmaal niet als je een kind van 10 maanden hebt! Kan hem moeilijk in zijn box of bedje laten liggen/zitten. Gelukkig snapte ze het wel en wordt ik vandaag terug gebeld met wat er nu gaat gebeuren. Desnoods geven ze er een spuit in, als ik maar van die pijn af ben. Mja dan zit ik nog met het probleem: magdat wel als je zwanger bent? We wachten het af!
Wat een takkeweer!!! Vind sneeuw mooi, maar mijn weekendplannen staan nu ernstig op de tocht.... Heb zometeen eigenlijk kerstlunch met mijn collega's....maar heb mooi afgebeld...Ga mijn leven echt niet op het spel zetten voor een broodje kaas....Alleen dat kerstpakket he!!!....Tja, komt in januari wel! En van het weekend ga ik naar mijn ouders toe en 2 kraamvisites afleggen...Manlief is alles aan het relativeren...Ja, maar de snelwegen zijn vast wel goed sneeuwvrij gemaakt, en in het oosten sneeuwt het niet eens. bla bla bla.... Nou ik vind het niks zo met Aidan, voordat ik hier de wijk uitga moeten we eerst de auto uitgraven ofzo denk ik....Het is hier 1 grote witten bende, laagje of 10cm zeker al.... Maar ja, het is wel mooi.... En boodschappen doen en de kerstkaarten ophalen wat op mijn to-do-lijst staat moet ik ook maar schrappen, want nu met de kinderwagen op pad is ook niet zo'n succes.....GRRRR.....
Zo was het hier idd net ook. Nu alleen nog maar zachtjes sneeuwen. Toch maar ff kijken of we vanavond ff de slee op kunnen halen bij mn ouders.