Ja van mij mag die sneeuw ook wel stoppen nu. Dan gaat het iets zachter sneeuwen, en vervolgens komt het weer met bakken uit de hemel vallen.
Tja ik kan hier ook niet weg vandaag. Er stond trouwens net nog 2 uur file op de a15, en op het nieuws zeggen ze dat ze stapvoets rijden op de snelweg, dus sneeuwvrij zijn die cker nog niet. Ik zou vanavond alleen naar Leiden gaan, maar dat ga ik denk ook maar afzeggen.
Tja inmiddels lijkt het weer donkerder te worden hier. Ik ga misschien wel ff naar buiten straks met Stijn. Maar dan moet het eigenlijk niet meer sneeuwen.
Hoi hoi. Bakken met sneeuw nouwww hier ook. De zelfde foto zou van mij ook kunnen komen. En het gaat maar door. Super m je hebt gelijk je leven niet in de waagstel gooien voor zorg in den haag. Verder niet bij gelezen. Maar wel mooi z.n dik tapijt alleen moet zoon lief ook nog thuis komen met het busje is vrij om 12 uur. Denk dat ik me zusje belt of hijdaar een nachtje mag blijven. Brrr mijn neefje zit ook op de zelfde school en ze woond er vlak bij dus vandaar. spannend.
Zo dames ik ben weer thuis. Na 3,5 uur vast gezeten te hebben, moest ik nog ruim 25 kilometer. Het stond gewoon helemaal vast! Mijn werk vond echt dat ik gewoon door moest gaan, en eigenlijk gewoon de auto langs de kant moest zetten en met ov verder gaan. Nou echt niet!! Ben er nu echt even helemaal klaar meer!! :x
Hihi was het alweer vergeten tot ik jou bericht zag staan haha. gefeliciteerd met je mannetje!!! 10 maanden wat gaat het hard he
Met het ov verder haha die is raar. Die hebben de zelfde problemen. Ze kunnen toch wel een kraamverzorgster sturen die in Den haag woond jij woont helemaal in Haarlem is echt niet naast de deur. Zelfs ik ben nog sneller met de tram (Als die al rijd.)Wat ik niet denk ik woon in Delft en het is echt zeker meer dan 10 centimeter wat er ligt.
gefeli met jullie mannetjes nog vier dagen dan is Karishma ook tien maandennnn. Als ze optijd was geboren was ze al tien maanden dus reken even een weekje overtijd mee dan is ze nu dus ook tien maanden hihih.
Tja ze hadden je idd dichter moeten indelen. Maar aan de andere kant zou ik zelf ook met dit weer toch kraamzorg willen, als ik net bevallen was.
WAAAAAT, dat meen je niet!? Dat snappen ze toch zelf ook wel dat het niet te doen is! Daarbij komt kijken, hoelang had je er dan over gedaan om straks weer thuis te komen! Die sneeuw gaat nog wel even door hoor. Tjee, belachelijk zeg!
Zo het is hier gestopt met sneeuwen en er is zelfs al wat blauwe lucht te zien. Misschien zo toch maar ff naar buiten. Heb alleen geen kinderwagen, want die ligt in de auto en die heeft manlief mee, maar die haalt uit zn werk gelijk de slee op dus morgen kunnen we sleeën. Maar van de tijd gebruikt gemaakt om hier ijverig bezig te zijn. Was en strijk is gedaan, gedweild, Stijn zn kleertjes uitgezocht en straks nog ff een vaatje doen denk ik.
Actief hoor Nelta..... Ik had een heleboel kunnen doen maar heb me net maar eens van de bank gehezen en mijn kleding aangedaan. Heb al wel een was aanstaan en de bedden afgehaald....Ook heb ik de spullen gepakt voor het weekend weg...Manlief blijft erbij dat het best kan....maar als ik filenieuws.nl bekijk word ik daar niet vrolijk van, maar we zullen zien..... Nu zo brood eten met Aidan en dan nog ff een tweede was aanzetten en wat kleine rommeldingetjes....We blijven lekker bezig zo....
Ik had mij afgemeld voor de kerstlunch op mijn werk ivm sneeuwval.....echt alle part-timers hebben zich afgemeld, hadden allemaal hetzelfde idee: ik ga mijn leven niet op het spel zetten voor een broodje kaas....hahahaha...Dus het was lekker rustig!!! Alleen mijn kerstpakket nu misgelopen...Ach ja, die nemen we 3 januari wel mee als ik weer moet werken....
Kreeg net een leuk mailtje van mijn werk: Vol trots vertellen wij u dat a.s. maandag 20 december om 20:00 uur, Kindercentrum het Zonnetje in het NOS journaal te zien zal zijn. Naar aanleiding van alle negatieve publiciteit rondom kinderopvang, heeft de NOS besloten een item te doen over goede kinderopvang zodat ook de positieve kant belicht wordt. De NOS heeft de GGD benaderd om landelijk te zoeken naar een kindercentrum die als één van de beste bekend staat. En de GGD heeft Kindercentrum het Zonnetje vervolgens aangewezen! U begrijpt dat het gehele Zonnetje hier enorm trots op is. Als team hebben we deze status bereikt en dit ervaren wij als een enorme pluim! Uiteraard doen wij met zn alle onze uiterste best om iedere dag weer goede opvang te bieden in een kindvriendelijke omgeving.
He Knor, jah leuk he! Super trots natuurlijk. Al ben ik maandag niet aan het werk en gaan ze naar de andere vestiging (de iets grotere en ik werk op de kleinere) dus ik ben (gelukkig) niet te zien haha... Waar moet je van het weekend heen dan dat je liever niet gaat? Naar je ouders? Das best een eindje rijden toch? Doe maar voorzichtig!!! Moet vanavond nog met de trein naar Houten voor een feestje met mijn collega's. Hoop dat het een beetje rijdt en dan vanavond laat rond 0.00 uur weer terug met een collega, over de snelweg. Spannend haha... @super m: belachelijk van je werk. Dan ben je er net en kun je weer terug omdat je zolang onderweg bent geweest. Niet leuk!
goede middag dames ging in tussen de middag even vis halen is altijd op vrijdag een marktje hier. Dus 2 kibbeling tja is ook nog niet veel met 3 kids en een volwassenen. dus ik bestel dat. zegd die vent tegen die vrouw oh denk dat er zo wel genoeg over is die mevr is toch dik zat. nou ik wou bijna zeggen steek die vis lekker in je kont. Je begrijpt hem al zit dus weer lekker in een dip nu wat een rot opmerking idd ben niet een van de dunsten maar ben ook niet mega dik of zo en wat dan nog gaat die vent toch niks aan. Ik kom er dus ook niet weer belachelijk gewoon.hier kan ik dus weer een hele tijd over zitten te dippen
He bah meid, wat een vervelende opmerking, is die vent wel helemaal goed bij zijn hoofd? Trek het je niet teveel aan en denk maar zo: ze nemen me maar zoals ik ben. Je bent een prachtmeid en doet het allemaal heel erg goed! Voor jouw een dikke pluim en voor die visman een dikke vis in zen reet hahaha