Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hahahaha tegelijk! Scheelt maar 1cm

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    ZOW! ik ben ook blij dat ik in het ziekenhuis was. Anders hadden zowel mijn kleine meis als ik hier niet meer geweest. Er was enorme spoed bij...

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja dat naar huis mogen, dat ook! ik ben donderdags bevallen en mocht smaandags pas naar huis, vond ik niet echt grappig.

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Whahaha! Op het kdv is er zelfs een die 77 cm is en net zo oud... dus zij is niet zó lang... denk ik. hihi.
    Was vergeten dat zij idd ook al 75 cm is... :) hihi

5. Bij mij was het de bedoeling dat ik in het ziekenhuis zou bevallen, maar toen het zover was wilde ik thuisblijven!

We hadden niets voorbereid thuis, geen klossen ed We hebben een bouwzeil over het bed gelegd en met hechten een bouwlamp gebruikt hahaha.

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ik zag er al helemaal tegen op om als ik s avonds zou bevallen, dan een nachtje zou moeten blijven en manlief zou dan naar huis moeten. Zou me echt niks lijken.
    Gelukkig beviel ik iets over 8en s ochtends en waren we om half 2 weer thuis

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hier ook een sterrenkijker... maffe naam eigenlijk hè? hihi ;)
    Ja, herstel zou sneller moeten zijn.... als je geen zelfoplosbare hechtingen hebt... zie niet vanzelf oplossen maar ontstekingen geven... :(
    Heb zelfs langer moeilijk gelopen dan 6 weken. Mijn hemel wat had ik zeer aan mijn doos...:(

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Oh sorry! ik ben erg negatief. Maar ik had ook een klote bevalling. Die ik werkelijk niemand toe wens.
    Ik drink hier een glaasje op goede natuurlijke bevallingen voor jullie!

9. In jouw geval zou ik ook lekker in het ziekenhuis aan een infuusje gaan hoor!

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Donder geeft niet!!

Mocht er een volgende bevalling komen, dan weer lekker thuis!! Heerlijk daarna in mijn eigen bedje, en niet zoveel mensen aan je bed!

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ik had ook een aardige knip, maar dat is me alles meegevallen. Ben een paar uur na de bevalling 4 trappen opgelopen en dat ging al aardig. En zitten ging ook eigenlijk ook gelijk wel aardig. Alleen toen de hechtingen bijna waren opgelost trok het heel erg, maar dat heeft maar 1 dag geduurd en toen waren ze opgelost.

Maar een ontsteking erbij daar zit je idd niet op te wachten.

12. Mijn schoonzusje zat 9 dagen na haar bevalling al op mijn verjaardag, en wel in haar strakke skinny jeans maatje 25.. ;)

Ik was blij toen ik op dag 11 eindelijk een stukje met hem kon gaan lopen. En dan moest ik blijven lopen, want stil staan deed pijn!

13. Ga nu ff film kijken en kopje thee drinken, heb dorst.

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bleh, moeten zo gaan laden en schipper is er niet dus ik moet helpen. Als schipper niet terugkomt kan ik ook niet naar bed tot we vol zijn wat wel uur of 4 word! als het niet sneeuwt tenminste....

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Bloem, jep, lekker aan het infuus... hihi.

@ Super M. maak me maar jaloers... hihi:D:D

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Gup, succes!

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Ik heb een inschrijfform van de basisschool hier aan gevraagd. Kreeg die tip van onze buuf...
    Vroeg he? Maar ja, de school is in trek enz...

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    brrr koud buiten! maar gelukkig nog geen sneeuw en schipper komt weer terug naar boord dus over een uur kan ik naar bed! *eindelijk*

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nou al!?:$ is dat de "dorpsschool"? niet negatief bedoeld hoor;)

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    @bevallingen ik wil de volgende keer weer in het zh bevallen. Het opzich wel een goede bevalling gehad geen vreselijke dingen mee gemaakt maar het duurde lang en 2 uur persweeën tegenhouden is geen pretje. Ik bleef op 9 cm hangen toen kreeg ik een infuus toen kon ik de weeen niet meer weg puffen wat een pijn zeg. Ik trilde zo erg werd ziek moest onwijs overgeven maar toen had ik eindelijk 10 cm en mocht gaan persen wat heerlijk was dat zeg haha. 30 min later was sem er helaas geen persweeen dus moest op eigen kracht persen. gelukkig niet uitgescheurd oid

Deel Deze Pagina