Hoi hoi. Snap na jouw bevalling dat je voor een ks zou kiezen. Maar ik blijf er bij na twee ks en een trauma bevalling bij Arun doe mij maar een normale( Al hoe wel ik niet weet wat dat is.) Plus het herstel is wel sneller. Je moet met een buikwond een kindje verzorgen en hier was ik na twee dagen weer thuis met Arun vijf dagen later. En moet zeggen na een ks ik persoonlijk had echt nog verzorging nodig en kon haast die kleine niet verzorgen in bad gaat de eerste dagen niet dan ben je al blij als je zelf overheind kan komen. Plus dat ik Arun NIET geboren hebt worden en dus zijn bevalling helemaal niet mee hebt gemaakt en je je kindje 2 uur later pas zag. Kortom een ks is zeer zeker niet alles. En een natuurlijke natuurlijk ook niet maar na twee ks weet ik wel een beetje waar ik overpraat.
Goedemorgen, Zo vandaag een heerlijk chill dagje. Gisteren alles gedaan, dus vandaag lekker relaxen. Stijn ligt te slapen nu en al hij wakker is gaan we ff naar buiten met de slee. Ben benieuwd hoe hij het vindt. Er is hier trouwens amper sneeuw bijgevallen vannacht, maar ik geloof dat er vanaaf en vannacht wel weer wordt verwacht.
Moguh allemaal! lees straks bij, we zitten in de auto om onze auto op te halen! De snelweg is 1 grote ijsbaan. Schoonvader heeft gelukkig goede auto met winterbanden, maar zelfs dan merk je het nog. Ik heb last van een verschrikkelijke kriebelhoest, heel mijn buik en ribben doen er pijn van. We zijn er bijna, tot strakjes!
Hopelijk krijg je je nieuwe auto heel thuis. Heeft die ook winterbanden? Wij nu niet, omdat deze auto al bijna 10 jaar oud is. Maar bij een nieuwe auto, gaan we waarschijnlijk wel winterbanden nemen.
@bellie: succes met de auto, doe voorzichtig! @bevallingen: zou het weer precies zo willen als de 1e x (behalve dan de dingen die na mijn bevalling gebeurde, dat wil ik echt nooit meer meemaken)... Maar de bevalling zelf ging naar mijn idee prima. Thuis bevallen. De weeen waren natuurlijk vervelend en het deed soms echt wel ff pijn, maar over het algemeen denk ik dat ik een bevalling volgens het boekje heb gehad. Lekker in ons eigen bed en hij werd gelijk op mijn buik gelegd, geweldig! @feestje collega's: ben gisteren gelukkig nog met een trein die kant op kunnen gaan en met een collega meegereden naar het restaurant. Een aantal collega's zijn niet gekomen, die durfde het niet aan met dit weer. Op de terugweg door een collega afgezet, moesten we over de snelweg en daar was het op sommige stukken ook erg glad, gelukkig had ze winterbanden en reed ze heel voorzichtig. Ik was toch wel blij dat ik veilig thuis was en in mijn eigen warme bedje kon slapen haha. De avond zelf was zeer geslaagd! Lekker gegeten en gekletst en gedanst. Hebben nog een foto gemaakt van ons team. We hebben 2 vestigingen, dus we gingen ook apart op de foto, zal straks ff inscannen... Nu nog een heel bizar verhaal, zou het proberen kort te houden haha Wij hadden een collega 2,5 jaar bij ons werken. Super aardige meid (van 34) Ging in het begin best veel met haar om, ze heeft hier ook weleens gegeten en ik zou nog een keer bij haar gaan eten. Keertje wat gedronken met haar in de stad en gewoon op het werk altijd gezellig. Nu was zij ong. 2 maanden al thuis omdat ze 'ziek' was. Het begon met een maagzweer en daarna kwamen ook meerdere verhalen naar buiten dat haar relatie over was, dat ze weer met haar zoon van 15 in haar appartementje was gaan wonen etc etc. Op een gegeven moment kwam ze weer af en toe langs voor een paar uurtjes om er zo weer in te komen. Maar een paar weken geleden hield het contact tussen haar ineens op. Ze nam niet meer op als mijn manager haar belde, ze had geen contact met de bedrijfsarts en ook als wij haar smste of belde gaf ze geen gehoor. Een paar weken ging dit zo door en wij waren echt bang dat er iets gebeurd was of dat ze dood in haar huis lag of wat dan ook... 1 collega die veel met haar samenwerkte kon er gewoon niet meer van slapen en wilde er wat aan gaan doen. Afgelopen dinsdag is die collega samen met een andere collega naar haar appartement in Zeist gegaan om te kijken wat er scheelde. Ze belden aan en er werd open gedaan door de stiefdochter van mijn collega. Dus mijn collega's vroegen: is B. er ook? Nee, die is gewoon thuis in Bunnik bij m'n vader (dat was toch over die relatie???), ik woon hier al 2 jaar zei die stiefdochter en ze heeft allang een nieuwe baan!!! Snappen jullie hem nog? Nou, om een lang verhaal kort te maken, ze heeft alles gelogen!!! Dat ze ziek was, dat haar relatie uit was, dat ze weer alleen met haar zoon woonde, etc...!!! Bizar he? en nu zien we haar waarschijnlijk nooit meer en heeft ze gewoon een nieuwe baan, terwijl ze nog gewoon bij ons in dienst was??? Kan dat zomaar??? Ik stond echt met mijn oren te klapperen toen ik dit hoorde! Ze is gewoon een pathologische leugenaar! Sorry voor mijn lange verhaal, maar moest het ff kwijt! Fijne dag allemaal! XxX
Nee! 2 banen kan echt niet zomaar. Dan krijgt ze problemen met de belastingdienst ivmloonheffingskorting op 2 salarissen.
Maar dan heeft ze tot nu toch wel 2x salaris gehad of is ze nog niet begonnen bij haar nieuwe baan? Echt een vreemd mens iig.
Het hele fijne weet ik er ook niet precies van, maar haar stiefdochter vertelde het... weet niet of ze al begonnen is bij haar nieuwe baan, of dat ze daar in het nieuwe jaar mee begint. Echt geen flauw idee, ze zoekt het maar uit!
Echt belachelijk ja. Ik zit hier vanmorgen echt te lamballen en wilde zoveel doen! Heb wel de 2e was er in zitten, 3e moet nog en dan is die ook weer weg. Sam ligt eindelijk op bed. Wilde vanmorgen niet slapen! Hoop niet dat hij geen ochtendslaapje meer wilt, heb ik nog minder tijd voor mezelf.
Raar mamamia van je collega. Ze klinkt dus duidelijk als een soort oplichtster. Hier is er ook een naar een slaapje per dag aan het gaan. Heel soms nog twee maar ze ret het natuurlijk niet tot normaal 8 u dus nu ging ze gisteren avond eerder naar bed. Ze is alleen verdomt vroeg wakker( Maar ze slaap redelijk door de laatste week dat telt dubbel natuurlijk.) ze is meestal tussen 6 en 7 s morgens wakker ( Daar ben ik niet blij mee pfff) Dat is nog al zacht uit gedrukt hihih. Fijne dag allemaal.
Sam is de laatste paar dagen om 5o uur al wakker! Wil ook vroeg al slapen 19:00 uur meestal. Maar langer red hij echt niet. Hij is in ieder geval weer een beetje uit zijn ritme, er zal wel weer iets dwars zitten.
Mammamia, wat een bizar verhaal idd. Maar je kunt wel 2 banen tegelijk hebben hoor. (naast elkaar dan wel bedoel ik). Ik heb een collega die heeft er zelfs 3. Alleen wordt er dan maar bij 1 baan rekening gehouden met heffingskorting. @slaapjes, hier nog steeds 2 overdag. 's ochtends na zn fruithap en s middags om een uur of 1. En s avonds ligt hij er om 7 uur in. Is dan echt moe. Zo net ff naar buiten geweest met de slee. Stijn vond het in het begin wel leuk, maar kreeg het toen te koud denk ik, want hij werd het zat.
Dames, Ik weet niet zeker, maar volgens mij hadden we hier een hele tijd geleden een keer een gesprekje over lekkere toetjes en toen hadden sommige het over de bokkenpootjes pudding van Mona! Laat ik nou net in de supermarkt rondlopen en die pudding voor mijn neus zien staan Ikke heb hem gekocht, de vorige keer was ik net te laat, dus ben zeer benieuwd hoe ie smaakt
Hij is lekker. Wij hadden een vorige week. Voor morgen hebben we kwarktaartpudding citroen van mona. Ook yummy.
Goedenavond allemaal @ Mammamia wat een bizar verhaal... idd erg vaaG! @ SLaapjes: hier ook nog steeds 2, 's ochtends na zijn fruithap en 's middags na zijn broodje rond 12.30, dan 's avonds rond 18.30 uur naar bed en slaapt dan tot 8.00 ong. @ Hier vanochtend gebeld door me werk... dat er een zorg voor me was! Gelukkig was dit wel in de buurt, ong. 15 min rijden met dit weer (anders zou het max 7 min zijn ofzo). Ze vond het alleen raar dat ik op de oppas moest wachten, en dat ik pas na 1 uur en 15 min. op het adres was. Tja moest krabben, toen kreeg ik me auto niet van de parkeerplaats... gelukkig kon ik vrij snel weg, toen nog omrijden omdat de weg afgesloten was pfffffff. Al met al wel een heel lief gezin, en een eerste kindje, super cute!! Erg leuk! Morgen nog 1 dagje werken en dan lekker week vrij, tot maandag 27 dec. Helaas wel met oud en nieuw werken... Ben wel erg benieuwd naar het gesprek! Mijn collega zei dat ik me niet druk moet maken, want zij had ook geweigerd om vandaag naar Den Haag te gaan, en kreeg dus ook zorg in de buurt. We zullen het zien...
Whahha! Oh ja! goede avond! DAt je dat nog weet! Ik heb m toen nog weten te scoren. En tja... het zijn niet de goede oude bokkenpoten die je vroeger in de winkel kreeg... hihi. Bijzonder smaakje dat wel. hihi Hoe vond jij m? Tegenvallen of wel ok? hihi
@ in Hdorp geweest. 2ling was jarig. Kort op bezoek geweest. Was leuk. Wat een donderstenen. hihi. En hun jongste is 2 wk jonger dan onze meid. Maar langer hihi. Leuk wichtje om te zien. En mega blauwe ogen. MOOI! Op weg naar huis in een soort van bocht net voor Delft naar R'dam toe op de snelweg. Gleed een auto om zijn as heen en stond toen met zijn koplampen onze kant op tegen de vangrail aan.... ZOW bizar! Verder oppas gehad. En lekker met vrienden uit eten geweest. Was leuk, lekker en gezellig. Op de terugweg hoopjes sneeuw die met bakken uit de lucht kwam vallen. Als er al met 5 km p u gereden werd was dat veel. hihi... Heel thuis gekomen. En meisje heeft zich goed gedragen. Ligt lekker in d'r bedje te knorren. Wat staat er bij jullie morgen op het programma? Wij gaan proberen een nieuwe eettafel op te halen. Heb er zin in! Mooi ding. Niet nieuw hoor! Geen geld voor. En nu maar hopen dat ie past in onze huiskamer... hij is 4 kant.... Dikke knuffel! En slaap lekker allemaal!